Kaveri alkoi vittuilemaan mulle ja nauroi kun sanoin et ajattelen itsemurhaa
En siis aio tehdä mitään mut on ollu hankala olotila tässä pari kuukautta ja olen toivonut että kuolisin ni ei tarvis kärsiä ja tulin kertoneeksi yhdelle kaverille että tällaisia ajatuksia nyt on ja se sanoi, että "kyllä muakin jännittää välillä sosiaaliset tilanteet töissä ja ärsyttää kun pitää nousta kuudelta töihin mut en mä silti mitään itsemurha toiveita ajattele" ja sitten jotain nauruhymiöitä perään. Mulla on yks trauma täs taustalla mut en jaksa selittää ellei ole pakko ja tullut kaamosmasennus ja alan opiskelun 2 vuoden sairaanaolon jälkeen niin on ollu hankalaa mutta ärsyttävää kun luulee että saisi tukea vastaan mutta tulee vain vittuilua. Kannattaako tuollaisen kanssa olla kaveri? Olenko liian herkkä tässä asiassa?
Ottaa toi kaveri muutenkin päähän ku se vittuilee kaikista muistakin asioista kunhan saa mahdollisuuden. Häntä pitää aina auttaa muutoissa yms mutta jos mä tarvitsen apua niin yhtäkkiä olen kauhea pummi.
Kommentit (44)
Olis nimittäin tärkeää, että joku tietäisi sun voinnista ja voisi seurailla sitä, että et joudu vaan tukeutumaan tommosiin huonoihin kavereihin. Hän varmaan sylkee jotain omaa pahaa oloa sun päälle.
Sun lapsenkin takia toi kuulostaa huolestuttavalta.
Vierailija kirjoitti:
Nyyh nyyh taas. Kaveri paha, ikävä, ilkeä, kettuilija, ap hyvä ihana fiksu ja oikea ilopilleri! Valivalivali vain, teen itsarin, jos et auta, harkitsen itsaria, jos et ole hyvä kaveri.
Oikeasti ap, hae apua. Kaverisi eivät ole velvollisia kuuntelemaan sinun jatkuvaa ruikutustasi ja uhkailuasi.
No onhan tuo hänen kaverinsa paha ja julma! Jättää vaikeuksissa olevan läheisen kylmästi omilleen, kun tämä avautuu äärimmäisen pahasta olostaan. Sellainen käytös kielii kaikesta muusta kuin kaveruudesta ja ystävyydestä.
Propsit hänelle kuitenkin siitä, että on niin avoimesti raadollinen k-pää, niin hänet on myös helppo jättää. Edessäpäin ystävällinen ja takanapäin umpikieron tyypin hulluutta olisi paljon vaikeampaa saada selville.
Ootko AP linjoilla? Mikä olo?
Kirjoitin sulle eilen pitkän viestiin joka meni moderointiin. Olis kiva jutella sun kanssa.
Nyt kuulostaa siltä, että sulla on kyllä tosi paha olo. Jos toivotkin, että kuolisit vahingossa ja käytät paljon alkoholiakin. Yrität ehkä pysyä tyttären takia kasassa, etkä kenties huomaa, miten pitkälle sun paha olo on mennyt. Tällainen kuva ainakin mulle tulee.
Tohon tuttavaan sun kannattaisi ainakin katkaista välit. Käytkö missään juttelemassa, psykalla?