Marja Hintikalta karu kuitti isille: "Maailman kahdeksas ihme"
SuosikkijuontajaMarja Hintikka, 44,elää kiireistä arkea aikaavievän työn ja kolmen lapsen kanssa.
- Onko joku kohdannut maailman kahdeksannen ihmeen, eli sen, että joku isä hoitaisi opettajan lahjakeräyksen ja lahjan? Marja kysyy seuraajiltaan.
https://www.seiska.fi/Kotimaa/Marja-Hintikalta-karu-kuitti-isille-Maail…
Kommentit (53)
Vanhempien whatsapp-ryhmässä ei edes ole kuin pari isää.
Eikä niitä vanhempainilloissakaan koskaan monta ole.
Vähän miehiä syyllistävä ja leimaava aluksi, mutta eipä tuossa muuten mitään järin ihmeellistä ollut.
Minkä takia opettajia pitää lahjoa? Eikö lapset muuten pärjää koulussa?
Opettajan työ on virka. Hän saa siitä palkan. Opettaja ei tarvitse lahjaa. Hänelle voi antas kiitoksena kukan tai kortin ja tämä pitäis sopia ihan maanlaajuisesti.
Lahjat ei rimmaa viran eikä opettamisen eikä verotuksrn kanssa. Lisäksi voi ahdistaa niitä jotka ei sellaista pysty tai halua antaa. Vuodesta toiseen tämä sama toistuu.
Vierailija kirjoitti:
Siellä rikas tyhjäntoimittaja-akka ulisee typeriä.
Ei kyllä se ihan töitäkin tekee, ja melko ahkerasti tekeekin.
Upea nainen ja ihan fiksun oloinen muuten, mutta tuo itseään välillä vähän turhaan esille.
No voisihan se olla kiva, jos joku äiti ymmärtäisi sanoa ääneen, että opettaja ilahtuu isosti 10 euron joulukukasta, ei tarvitse viinipulloja koululle raahata. Isien mielestä joululahjat siksi, että "arvostetaan", on turhia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siellä rikas tyhjäntoimittaja-akka ulisee typeriä.
Ei kyllä se ihan töitäkin tekee, ja melko ahkerasti tekeekin.
Töitä.
Mille muiden ammattien edustajille kerätään lahjoja?
Vierailija kirjoitti:
Mä runkkaan just Marian kuvalle.
Se on Marja.
Vierailija kirjoitti:
On sitä lapsia muillakin mutta ei silti kailoteta suureen ääneen, muuten eräät pillerit on jo keksitty.
Ehh, ei tainnut varsinaisesti olla jutun pääpointti.
Ei ollu pointti, ei, mutta pointti, mikä pointti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä runkkaan just Marian kuvalle.
Ja tässä miesten kontribuutio tähän tasa-arvokeskusteluun.
Ei, kyllä on parempaakin kontribuutiota. Vaikka kyllä mullekin Marja kelpaisi.
Vähän ikävää, että Marja aloittaa tarinat tuolla tavalla, mutta onneksi huomannut, että kyllä ne miehetkin joskus jotain tekevät.
Vierailija kirjoitti:
Semmoista se on kun tehdään lapsia enemmän kuin mistä pystytään huolehtimaan ja sitten vielä keulitaan julkisuudessa lapsimäärällä. Mahtaa olla noiden arki karmeaa.
Ei kai se ole "keulinut" lapsimäärällä.
Vierailija kirjoitti:
Minkä takia opettajia pitää lahjoa? Eikö lapset muuten pärjää koulussa?
Opettajalle kannattaa viedä banaani. Yläasteella yhden luokan kaikki oppilaat veivät opettajalle banaanin. Se oli kuulema täys mulkero.
Ei muuta ko kilo voita ja sianläskiä opelle näin pula- aikaan ja kun ruoka onkin niin kallista.
Ainoa oikea reaktio miehiltä olisi se, että auts, osui ja upposi. Seuraavan kerran, jos tämmöseen hommaan joku vanhemmista tarvitaan, se olen minä!
Totuus satuttaa