Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Marja Hintikalta karu kuitti isille: "Maailman kahdeksas ihme"

Vierailija
16.12.2022 |

SuosikkijuontajaMarja Hintikka, 44,elää kiireistä arkea aikaavievän työn ja kolmen lapsen kanssa.

- Onko joku kohdannut maailman kahdeksannen ihmeen, eli sen, että joku isä hoitaisi opettajan lahjakeräyksen ja lahjan? Marja kysyy seuraajiltaan.
https://www.seiska.fi/Kotimaa/Marja-Hintikalta-karu-kuitti-isille-Maail…

Kommentit (53)

Vierailija
21/53 |
16.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten jollakin voi olla noin suuria tunteita jotain juontajaa kohtaan? Minua ei ärsytä tämä eikä yleensä muutkaan. Ehkä mulla on sitten asiat hyvin.

Vierailija
22/53 |
16.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Marjan suhde kriisissä nyt? Marjahan on hehkuttanut suhdettaan taukoamatta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/53 |
16.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh, meidän lapsen luokalla toteutui! Kyseinen mies on tietääkseni ammatiltaan opettaja itsekin :D

Vierailija
24/53 |
16.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko Marjan suhde kriisissä nyt? Marjahan on hehkuttanut suhdettaan taukoamatta.

Suhteessa voi olla välillä kriisejä, mutta koko suhde ei välttämättä ole kriisissä tai katkolla.

Vierailija
25/53 |
16.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vähän ikävää, että Marja aloittaa tarinat tuolla tavalla, mutta onneksi huomannut, että kyllä ne miehetkin joskus jotain tekevät.

Ainakin siittävät lapsia.

Vierailija
26/53 |
16.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keulinut tarkoittaa etuilua. :

Vierailija
27/53 |
16.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Semmoista se on kun tehdään lapsia enemmän kuin mistä pystytään huolehtimaan ja sitten vielä keulitaan julkisuudessa lapsimäärällä. Mahtaa olla noiden arki karmeaa.

Ei kai se ole "keulinut" lapsimäärällä.

On sen jatkuva jauhanta, että onpa niin kiireistä lapsiarkea näin monen lapsen kanssa tavallaan keulimista. Täysin itseaiheutettu ongelma.

Se että kertoo kiireisestä lapsiarjesta, ei välttämättä ole kuitenkaan mitään keulimista.

Vierailija
28/53 |
16.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niimpä. Moittiiko nimenomaan Ileä?

Ei. Tuossa puhuttiin lähinnä päiväkotiopejen ja kouluopejen joululahjoista eikä niinkään Ilestä.

Vierailija
29/53 |
16.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin se nuori naisopettaja arvostaisi isien ostamaa hemmottelumatkaa heidän kanssaan tallinnaan . Lisäksi lahjan hinta olisi niin kallis , että opettaja joutuisi verovaikeuksiin.

Vierailija
30/53 |
16.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hehheh, kävin ihan laskemassa lapseni luokan wa-ryhmästä. Muutama ei ole vastannut, vastanneista 3 isää ja 17 äitiä.

Vierailija
31/53 |
16.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ikinä ostanut yhtään lahjaa opettajille. Lapsia on kaksi. En jaksa, enkä halua, eikä ole varaa.

Vierailija
32/53 |
16.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mammat vähättelee täällä miesten kontribuutiota.

Vierailija
33/53 |
16.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset keräävät lahjoja naisopettajille, ja jotenkin tässäkin naiset silti uhriutuvat ja syyllistävät miehiä. Erikoinen kuvio. Ilman naisia ei koko keräystä tarvitsisi edes järjestää.

Vierailija
34/53 |
16.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marja on kyllä hot.

Vierailija
35/53 |
16.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska tää opettajien lahjominen alkoi? Ei 80-luvulla sellaista ollut vielä.

Onko se siis ihan sosiaalinen paine, joka siihen ajaa? Käsittämätöntä oikeasti.

Vierailija
36/53 |
16.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Marja on kyllä hot.

Joo, mä tykkään kans.

Vierailija
37/53 |
16.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi hänen nimensä on Hintikka? Oliko hänellä itsellä kaksi isää?

Lienee sukunimen juuret Saksassa,, Heinz, Hinz, Hintze, Hentzke,  jotain tuonsuuntaista varmaan löytyy kun tarpeksi kauas keski-ajalle kaivellaan samoin kuin vaikka Hintsoilta ja Hintsasilta,  Saksalaisten kauppa- ja merimiesten sukua ja nimistöä on Suomessa paljon enemmän tai vähemmän suomalaiseen suuhun sopivimmiksi ajan saatossa taipuneina. 

Vierailija
38/53 |
16.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitkaa ne miehenne paremmin ja hyväksykää myös se että useita miehiä ei kertskaikkiasn kiinnosta osallistua ylimääräisiin myyjäisiin ja kissanristiäisiin.

Meillä mies hoitaa kaiken pakollisen siinä missä minäkin ja niissä ei niin pakollisissa olen aktiivisempi koska ne kiinnostaa mua enemmän.

Vierailija
39/53 |
16.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vai ei pärjää Hintikankaan mukulat koulussa ilman opettajan lahjomista.

Se on perinne, johon moni osallistuu.

Vierailija
40/53 |
16.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset keräävät lahjoja naisopettajille, ja jotenkin tässäkin naiset silti uhriutuvat ja syyllistävät miehiä. Erikoinen kuvio. Ilman naisia ei koko keräystä tarvitsisi edes järjestää.

Joo en kanssa ymmärrä. Menee samaan sarjaan kuin stressaaminen jostain helkatin joulukorteista, joita naiset itse haluavat lähettää ja sitten itkevät kun heidän pitää asia järjestää. Ihan käsittämätön ajatus, että opettajalle ostettaisiin joululahja. Pitääkö mun viedä lahjat kaupan kassallekin?