Vaimolle pyykinpesuainetta joululahjaksi
Kommentit (31)
Joo hei anna se naiselle lahjaksi ja kato miten reagoi. Ja sitkun näät sen ilmeen ja saat pikku naurut annatkon oikeen lahjan
Hyvin ajateltu lahja. Arvostan miestä joka ostaa käytännöllisiä lahjoja, eikä mitään turhaa tavaraa/koruja.
Henkilövaaka on myös hyvä lahja, etenkin ylipainoiselle. Tiskiharja ja siivousliinoja sopii kelle vain, etenkin sotkuisen talon emännälle.
Vierailija kirjoitti:
Joo hei anna se naiselle lahjaksi ja kato miten reagoi. Ja sitkun näät sen ilmeen ja saat pikku naurut annatkon oikeen lahjan
Viime jouluna tykkäsi kun ostin sille uuden imurin. Sillä se on tykännyt koko vuoden touhuta.
Minä sain sentään yhtenä vuonna äitienpäiväksi nivelakselin!
Vierailija kirjoitti:
Henkilövaaka on myös hyvä lahja, etenkin ylipainoiselle. Tiskiharja ja siivousliinoja sopii kelle vain, etenkin sotkuisen talon emännälle.
Kiitos vaaka menee meillä kuusenalle.
Olen vähemmistöä tässä, enkä kyllä itsekään mitään Omoa haluaisi lahjaksi, mutta jotain kallista pyykinpesuainetta saa ostaa! Joku hieno pakkaus mitä on kiva katsella, pyykkietikkaa saa ainakin kivoissa pulloissa.
Tykkäisin myös itse tehdyistä tai esim. bambukankaisista tiskiräteistä, käsityönä tehdystä tiskiharjasta yms.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viime jouluna tykkäsi kun ostin sille uuden imurin. Sillä se on tykännyt koko vuoden touhuta.
Jos ostit Dysonin niin ymmärrän!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos ostit Dysonin niin ymmärrän!
Se oli joku gigantin 49.90€ tarjous.
AP täytyy olla tosi tyhmä akka kun tommosta lahjanantajaa sietää. Vakka kantensa valinnut. 🤣🤣🤣🤣
Älä hullussa anna tuollaisia ideoita. Ap ei ole penaalin te.... Kokeilee vielä ja pesuainetta menee silmiin. Se on kallis tikki yhteiskunnalle, kun silmien vauriot joudutaan tarkistamaan jouluna.