Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Deittailu ja "roikkuva" vartalo laihdutuksen jälkeen

Vierailija
16.12.2022 |

Olen laihtunut 45 kiloa (noin 100 kg -> 55 kg). Alkuun pudotin tietoisesti noin 35 kg, sitten laihduin sairauden tuoman ruokahaluttomuuden jälkeen vielä 10 kiloa. Nyt voin hyvin ja paino on pysynyt samoissa lukemissa jonkin aikaa.

Tietenkin olen iloinen kaikesta mistä olen selvinnyt ja mitä olen saavuttanut. Laihtuminen on tuonut paljon hyvää: liikkuminen on helpompaa, olo kevyempi, terveys parempi, näytän vaatteet päällä ihan hyvältä. Nyt parisuhdemarkkinoille menemistä harkitessa koen kuitenkin epävarmuutta siitä, miltä kehoni näyttää ilman vaatteita.

Iho on hyvin roikkuvaa, reidet valuvat ja käsivarsissa on ryppyiset, nahkaiset allit treenaamisesta huolimatta. Rinnat ovat lättänät ja roikkuvat, lapasen muotoiset. Kehoni on kuin suurperheen synnyttäneellä mummolla, vaikka olen vasta 34. Vatsastani leikattiin löysää nahkaa, joten sentään se näyttää ihan hyvältä, vaikka iso arpi jäikin muistoksi.

Mietinkin, kuinka suuret mahdollisuudet minulla on löytää kumppani ja kuinka monelle tuo olisi kynnyskysymys. Muilta osin olen aika tavis; luotettava ja luullakseni peruskiva, mutta ei minulla ole mitään sellaisia huippuhienoja ominaisuuksia, jotka tavallaan paikkaisivat tuota "puutetta". Mietin sitäkin, miten tätä asiaa kannattaisi lähestyä kumppaniehdokkaita tavatessa. Olisiko asiasta syytä sanoa etukäteen/ainakin ennen seksiä, ja jos kyllä niin miten?

Kommentit (57)

Vierailija
1/57 |
16.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usein naisena miettii kaikenlaista, millä sitten ei ole loppupeleissä mitään merkitystä. Varmaankin joku kaupungin komein salikomistus EHkä reagoisi tuohon, mutta 99 prosenttia tavismiehistä ei.

Vierailija
2/57 |
16.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kroppa on kuin Lexi Reedillä (mutta ilman vatsaa, jos se kerran leikattu) tai edes sinne päin, niin saattaisi tuo häiritä tutustumisvaiheessa. Mutta jos muuten klikkaa ja kaikki kohdallaan, niin ei varmaan estäisi seurustelua. Vanhetessa niitä ryppyjä tulee kuitenkin. Eikä kukaan ole täydellinen. M38

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/57 |
16.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyaika on valitettavasti niin pinnallinen, että hyvin monelle miehelle ap:n kroppa olisi turn off vaikka kasvot olisivat kuinka kauniit

Vierailija
4/57 |
16.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa kyllä ennen mahdollista seksiä mainita asiasta, ettei tule kumppanille täysin yllätyksenä. Ja mitään yhden illan juttuja ei ainakaan kannata harrastaa, joutuu vain satutetuksi. Kannattaa deittailla mahdollisimman pitkään ja sitten vasta sänkyyn niin voi olla varma että mies on kiinnostunut muustakin kuin pelkästä ulkonäöstä

Vierailija
5/57 |
16.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko mies vai nainen? Vai muunsukupuolinen?

Vierailija
6/57 |
16.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse löysin kyllä miehen Tinderistä, vaikka on paljon ryppyistä tyhjää nahkaa mahalla, reisissä, takapuolesas, alleissa, kaulalla. Tissit on vain tyhjät pussukat joissa nännit osoittaa kohti maata. Hyvä vaan, karkottipa pinnalliset tyypit pois heti ensi kättelyssä. Tarkoituksella laitoin sellaisen kuvankin, jossa se kaulan ryppyinen tyhjän nahan heltta näkyi hyvin, että sellaisia kammoavat tajuavat heti skipata.

Yhteensä 8:aa miestä tapasin, useimmissa oli niin ettei kumpaakaan kiinnostanut jatkotapaamiset, ei ollut sentyyppistä vetovoimaa tai juttu luistanut niin hyvin että olisi halunnut jatkaa. Kerran minua olisi kiinnostanut, mutta miestä ei. Sitten 8. tyyppi oli sellainen että molemmat halusi tavata uudestaan, ja hänestä on sittemmin tullut minulle aviomies. 

Vierailija
7/57 |
16.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tuo oikein tapahtui, laihduitko hyvin nopeasti? Elämäntapamuutos on tuollaisiin paras tie... Ei mulle ainakaan tullut sellaista roikkoa edes vatsaan joka olisi pitänyt leikata, vaikka tiputin saman verran. Iho palautui äkkiä.

Vierailija
8/57 |
16.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleisesti ottaen deittailukumppani tuskin huomaa mutta voisi olla fiksua hankkia lisää lihasmassaa

Vierailija
9/57 |
16.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten tuo oikein tapahtui, laihduitko hyvin nopeasti? Elämäntapamuutos on tuollaisiin paras tie... Ei mulle ainakaan tullut sellaista roikkoa edes vatsaan joka olisi pitänyt leikata, vaikka tiputin saman verran. Iho palautui äkkiä.

Ajattelematon kommentti, ihmiset ovat erilaisia. Jo 20 kilon pudotus voi jättää löysää nahkaa, ja tässä puhutaan yli kaksinkertaisesta määrästä. Ihon palautuminen riippuu yksilöllisistä ominaisuuksista, geeneistä ja iästäkin (ap ei vielä ole keski-ikäinen, mutta jo kolmekymppisenä ihon elastisuus on heikentynyt vaikka 10 vuotta nuorempaan verrattuna). Sitä paitsi aloittajahan sanoi, että osa laihtumisesta johtui sairaudesta.

Sinulla on käynyt hyvä tuuri, ole siitä onnellinen äläkä moiti muita. Onnittelut laihtumisestasi.

Vierailija
10/57 |
16.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Usein naisena miettii kaikenlaista, millä sitten ei ole loppupeleissä mitään merkitystä. Varmaankin joku kaupungin komein salikomistus EHkä reagoisi tuohon, mutta 99 prosenttia tavismiehistä ei.

Komea komistus on pinnallinen paska?

Vierailija
11/57 |
16.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kriteerit kumppanille eivät tarkoita sitä, että on "paska". 

Jos halutuimpien miesten kriteerit menevät tunteisiin, kannattaa miettiä mistä se johtuu. Meinasitko saada halutuimpia chadejä haukkumalla heitä paskaksi vai keskitytkö niihin omantasoisiin?

Vierailija
12/57 |
16.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sokeripappa voi kustantaa nahan kiristyksen. Body peittää papan silmiltä roikkuvan lihan. Operaation jälkeen meet Tinderiin.

Vierailija
13/57 |
16.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisiä kiinnostaa nykyään vaan ulkonäkö. Onnee vaan!

Vierailija
14/57 |
16.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Komeilla saattaa tökätä jo pienii kauneusvurheisiin kuten raskausarpiin reisissä ja lantiolla. Kokemusta on.

Vierailija
15/57 |
16.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Komeilla saattaa tökätä jo pienii kauneusvurheisiin kuten raskausarpiin reisissä ja lantiolla. Kokemusta on.

Sitten menee leikkaukseen. Nykyään nainen pystyy hankkimaan gigolon. Sille kelpaa rahaa vastaan. rentmen.eu

Vierailija
16/57 |
16.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Omankaan kokemuksen mukaan se, onko komea vai ei, ei välttämättä korreloi aina ollenkaan sen kanssa, mitä odottaa naisen ulkonäöltä. Tunnen vaatimattoman näköisiä kavereita, joiden mielestä esim. useimmat missitkään ei ole järin kauniita eikä kuulemma sytytä, ja toisaalta hyvännäköisiä miehiä joille ulkonäkö ei ole mitenkään tärkeimpiä kriteerejä naisessa - varsinkin jos mies on älykäs, usein tuntuu olevan vähemmän väliä sillä ulkonäöllä, enemmän kiinnostaa älyllisen ja psyykkisen puolen yhteensopivuus.

Vierailija
17/57 |
16.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen 70 kiloa laihduttanut ja samaa mietin omien roikkonahkojeni kanssa, mutta ei se tuottanut deittailussa ongelmaa. Mainitsin useimmille jossain sopivassa kohdassa, että olen laihduttanut paljon, joten annoin pienen ennakkovaroituksenkin asiasta. Ihan varmaan se joillekkin oli kynnyskysymys ja ehdoton ei, mutta kukaan ei ääneen sanonut mitään ja tuntui, että ottajia olisi ollut. Nykyisin olen parisuhteessa, eivätkä ole miestäni roikot haitanneet mitenkään.

Vierailija
18/57 |
16.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä muuta tuot pöydälle? Jos ei ole haluttava niin on hyvä erottua muuten edukseen ja ymmärtää, millaiseen käytökseen on "varaa". Kuulutko feministikulttiin vai oletko nainen, jonka luo on hyvä tulla rankan työpäivän jälkeen? Pidätkö huolta kodista ja laitatko ruokaa? Kunnioitatko miehen ajatuksia, toteutat toiveita vai loukkaannutko joka vitsistä ja kritiikistä?

Vierailija
19/57 |
16.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä muuta tuot pöydälle? Jos ei ole haluttava niin on hyvä erottua muuten edukseen ja ymmärtää, millaiseen käytökseen on "varaa". Kuulutko feministikulttiin vai oletko nainen, jonka luo on hyvä tulla rankan työpäivän jälkeen? Pidätkö huolta kodista ja laitatko ruokaa? Kunnioitatko miehen ajatuksia, toteutat toiveita vai loukkaannutko joka vitsistä ja kritiikistä?

Toihan on postimyyntimorsian. Pitää nokan kii ja kattoo vierestä lompakon perseilyä.

Vierailija
20/57 |
16.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toihan on postimyyntimorsian. Pitää nokan kii ja kattoo vierestä lompakon perseilyä.

Postimyyntimorsian taitaa omistaa erilaisen vartalon, eikä ihan tuppisuuna tarvitse tietenkään olla. Pakosta tai rahasta ei tarvitse mihinkään ryhtyä, annoin vain neuvoja parisuhteen saamiseen aloittajan tilanteessa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä yhdeksän