Luulen ettei minua ole hyväksikäytetty sexuaalisesti
Huolimatta siitä, mitä wokeen taipuvainen psykiatrin yrittää minulle ajatuksiaan pakkosyöttää. Se että 16 vuotiaana harrastin seksiä 21 vuotiaan naisen kanssa, oli kyllä ihan omaa haluani myös, eikä yhtään ahdista. Onnellisena vaan jätkille kehuin että saimpa pillua 😋
Kommentit (8)
Näitä juttuja ei woke ja agenda salli.
No jotain traumoja sulle siitä jäi, kun kaikki aikasi vietät täällä mammojen kanssa erilaisia provoja kirjoittaen. Ei tervejärkinen noin eläisi aikuisena.
Johtuuko tuosta myös epämääräinen pakkomielteesi alaikäisiin ja nuoriin naisiin?
Annetaan miesten olla miehiä ja naisten naisia, eiks vaan?
Lapsiraiskis se on se paras raiskis, eiks vaan?
Ap vaikuttaa juuri sellaiselta moniongelmaiselta lapsena nussitulta incellässytyksineen.
Ei hirveää, mistä asiasta voit nyt uhriutua.
Olisiko joku koulukiusaaminen? Jos oikein pinnistelet niin varmasti muistat jotain josta tuli paha mieli.
Joistain kommenteista huomaa woke ideologian mädännäisyyden. Me 80 luvun teinit saatiin välillä myös tukkapöllyä ja tennistä, mutta kukaan meistä ei traumatisoitunut. On se vaan jännä! Nykynuoriso tuntuu olevan vanhojen vasemmistolaisten kommarinazien ja vihreiden perkeleiden aivopesemää jossa mitään ei kestetä 😂
Hyvä sinä!