Omakanta, kauanko kestänyt?
Kauanko teillä mennyt, että käyntikirjaukset tulleet näkyviin?
Kommentit (38)
Ettekö te tiedä mitä siellä käynnillä on tapahtunut, vai miksi niitä kirjauksia pitää kytätä?
Vierailija kirjoitti:
Ettekö te tiedä mitä siellä käynnillä on tapahtunut, vai miksi niitä kirjauksia pitää kytätä?
Haluan tietää, mitä siellä lukee.
Vierailija kirjoitti:
Voi olla esimerkiksi lääkkeistä tai kivusta tokkurassa, niin ei ole ajatus niin kirkas. Tai voi olla kyse vaikka muistisairaasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi olla esimerkiksi lääkkeistä tai kivusta tokkurassa, niin ei ole ajatus niin kirkas. Tai voi olla kyse vaikka muistisairaasta.
Tai haluaako piilottaa käynnin muilta toimijoilta.
Pari kk ennätys.
Hammaslekuri pistää kirjaukset samantien aina.
Vierailija kirjoitti:
Pari kk ennätys.
Hammaslekuri pistää kirjaukset samantien aina.
Mistä tuo johtuu? Pari kuukautta
Omakannan pitäisi olla ilmainen kaikille, Ilman maksullisia kaupallisia tunnuksia.
Vierailija kirjoitti:
Omakannan pitäisi olla ilmainen kaikille, Ilman maksullisia kaupallisia tunnuksia.
Niin se on. Mutta kauanko käyntitietoja saa piilottaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viivästää voi iäisyyteen.
Kysy kirjallisesti ja saat ehkä tietää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viivästää voi iäisyyteen.
Kysy kirjallisesti ja saat ehkä tietää.
Voiko koko käynnin viivästää iäksi? Eikö potilaalla ole mitään oikeutta siihen? Vai saako tiedot paperilla kuitenkin? Ahdistaa ihan älyttömästi, kun ei tiedä, mitä sinne on laitettu.
Ei kauheasti herätä luottamusta terveydenhoitoa kohtaan, että kirjauksia ei näe.
Itse kun kirjaan vaikka labratuloksia, niin klikkaan aina tuloksen heti näkyväksi. Jos ei klikkaa niin ei näy. Pegasos-potilastietojärjestelmä kyseessä.
Lähäri
Mulla on tullut kyllä usein ihan samana päivänä
Vierailija kirjoitti:
Itse kun kirjaan vaikka labratuloksia, niin klikkaan aina tuloksen heti näkyväksi. Jos ei klikkaa niin ei näy. Pegasos-potilastietojärjestelmä kyseessä.
Lähäri
Jatkan vielä että Kanta on Kelan hallinnoima palvelu, ja he siirtävät kirjaukset Kantaan joskus muutaman päivän viiveellä. Joskus siirtävät taas melkein samantien. En tiedä mistä johtuu.
Kelassa on häiriötä. Siitä johtuu kuulemma. Kysyin asiaa terveydenhuollosra, kun kestänyt 10 päivää. Kirjaukset on kyllä ok.
Viimeistään seuraavana päivänä ovat ilmestyneet. Mutta nyt en löydä labralähetettä, voiko se ilmestyä myöhemmin? Aina olen ne jostain aivan vahingossa löytänyt.
Ehkä pari päivää