Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaimo ei ymmärrä, että minulla on impotenssi

Vierailija
15.12.2022 |

Väittää vaan, ettei hänen vartalonsa ole haluttava minusta. Tuolla taas pitää mykkäkoulua.

Kommentit (42)

Vierailija
1/42 |
15.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy hakemassa lääkäristä resepti niin moni huoli ratkeaa.

Vierailija
2/42 |
15.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä se vaimo mahtaa vartalolleen. Erotkaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/42 |
15.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silmälaput ja vaimolle muovipussi päähän.

Vierailija
4/42 |
15.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siniset pillerit on olemassa. Johan taas wörkkii.

Vierailija
5/42 |
15.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Impolla on tentti

Vierailija
6/42 |
15.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Silmälaput ja vaimolle muovipussi päähän.

Ai mutta se pää olikin paras osa vaimoa. Sen voi pitää esillä.

Vierailija
7/42 |
15.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Impolla on tentti

Tempo on intissä hohoo:)

Vierailija
8/42 |
15.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Testopiikki perseeseen niin alkaa tanko nousemaan.

Vierailija
9/42 |
15.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tällä selität.Vaivaann saa hoitoja. Tarkistetan myös lääkitys mitä lääkkeitä syöt,jopa verenpainen lääkeet vie kyvyt. On  miehille resepitillä pillereitä vaivaan kuin suoraan hormoonpistoksia. Oma valintasi menetkö lääkärin vai et? Vai oletko kuollut valas?

Vierailija
10/42 |
15.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka moni impotenssista harmistunut nainen huomioi miehensä peniksen kunnolla?

Tähän tulee helposti ns.knee-jerk reaktio eli sanotaan, että mies on jotenkin jälkeenjäänyt, "munakeskeinen" ja naurettava, jos miehen seksuaalisuus on erilaista kuin naisen.

Naisten kannattaisi kehua ja ihailla miehen miehuutta eikä antaa ymmärtää, että alaston mies on hyväksyttävä vain siihen aikaan kuukaudesta, kun naisella on seksihaluja tai muuten jo kiihottunut. Miehen pitää saada tuntea, että penis on kiinnostava ja hieno myös silloin, kun se ei ole jäykkä. Mitä enemmän vaatii erektiota, sitä vaikeampi sitä on saada. 

Joissakin itämaisissa kulttuureissa miehen miehuus ei ole samalla tavalla nolo asia ja tabu, vaan sitä voidaan juhlistaa vaikka perinnejuhlissa erilaisilla symboleilla ja lisäksi on näitä joogaperinteille lähisukuisia seksuaalioppeja, joissa puhutaan niin miehen kuin naisenkin jumalaisesta naiseudesta tai miehuudesta. 

Vierailija
11/42 |
15.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki lääkärintodistus urologilta niin uskoo.

Vierailija
12/42 |
15.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo on siis tyytymätön itseensä. Hän on ilmeisesti näkevinään vähän joka puolella negatiivisia suhtautumisia ulkonäköönsä. Vaimon pitää oppia hyväksymään itsensä.

Vierailija
13/42 |
15.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toistepäin kun tuon kääntäisi, niin kyse olisi vaan kotitöistä. Vaimo ei tee tarpeeksi kotitöitä, että sua haluttais.

Vierailija
14/42 |
15.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en käytä mulkkuani muuhun kuin kusemiseen ja kansan kusettamiseen.

Vierailija
15/42 |
15.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihda punainen pilleri siniseen ja aukaise silmäsi!

Vierailija
16/42 |
15.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Velipoikakin on yliopistolla ihan impotenttina.

Vierailija
17/42 |
15.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

A rinne demareista kirjoitti:

Minä en käytä mulkkuani muuhun kuin kusemiseen ja kansan kusettamiseen.

Minäkin käytän naamaani maailmalla ennenkuin rupsahtaa ja kukaan ei välitä sit wittereistäni

Vierailija
18/42 |
15.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi naapurin miehellä ei ole. Mykkäkoulu = lähettelee seksiviestejä naapurimiehen kanssa.

Vierailija
19/42 |
15.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutulla miehellä oli impotenssia alle 60v iässä. Mies ei mennyt lääkäriin, muutama vuosi myöhemmin mies kuoli sydänkohtaukseen. Kuulin jutun vaimoltaan. En ole lääkäri tai mitään, mutta impotenssi voi kertoa verisuonisairaudesta yleisemminkin kuin peniksessä.

Vierailija
20/42 |
15.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka moni impotenssista harmistunut nainen huomioi miehensä peniksen kunnolla?

Tähän tulee helposti ns.knee-jerk reaktio eli sanotaan, että mies on jotenkin jälkeenjäänyt, "munakeskeinen" ja naurettava, jos miehen seksuaalisuus on erilaista kuin naisen.

Naisten kannattaisi kehua ja ihailla miehen miehuutta eikä antaa ymmärtää, että alaston mies on hyväksyttävä vain siihen aikaan kuukaudesta, kun naisella on seksihaluja tai muuten jo kiihottunut. Miehen pitää saada tuntea, että penis on kiinnostava ja hieno myös silloin, kun se ei ole jäykkä. Mitä enemmän vaatii erektiota, sitä vaikeampi sitä on saada. 

Joissakin itämaisissa kulttuureissa miehen miehuus ei ole samalla tavalla nolo asia ja tabu, vaan sitä voidaan juhlistaa vaikka perinnejuhlissa erilaisilla symboleilla ja lisäksi on näitä joogaperinteille lähisukuisia seksuaalioppeja, joissa puhutaan niin miehen kuin naisenkin jumalaisesta naiseudesta tai miehuudesta. 

Tähän jatkona: olen ymmärtänyt, että osa naisista hahmottaa peniksen toimintaa vähän egoistisesta perspektiivistä; ollaan enemmän kiinnostuneita siitä, että onhan se penis nyt pystyssä minun takiani tai ajattelethan sinä masturboidessasi minua kuin itse peniksestä. 

Miehet katselevat alastomia naisia, koska arvostavat naiskauneutta eivätkä mieti asiaa koko ajan siltä kannalta, että "onko minulla vaikutusvaltaa tuohon naiseen?" "Turvottaako häpyhuulet nyt minun takiani?" "Valuuko minun takiani?"