Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitääkö vanhojenkin vielä sheivailla värkkiä?

Vierailija
15.12.2022 |

Vai voiko mennä luonnontilaisena treffeille?

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
15.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuoremmalla miehellä voin karvojen ajelun vielä katsoa läpi sormien, menköön nuoruuden tyhmyyden piikkiin mutta vanhemmalla ihmisellä karvattomuus on jo oikeasti aivan kamalaa. Eikä ne värkitkään ihan samalta enää näytä kuin nuorena, melkein parempi kun pysyvät kuin vähän piilossa.

Vierailija
22/38 |
15.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhan miehen karvattomuudesta tulee ensimmäisenä mieleen, että lentää kukasta kukkaan ja ainakin puolet niistä on miehiä. Naisena ainakin epäilisin heti mikä on miehiään. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
15.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli ikä mikä vaan, niin parhaalta näyttää lyhyeksi siistitt. Täysin posliiniksi ajaminen ei näytä hyvältä minkään ikäisellä miehellä.

Vierailija
24/38 |
16.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikää nyt 65v ja naisen alku,ajelen päivittäin itseni ihan omaksi iloksi

Vierailija
25/38 |
16.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä haluan mieheni ihan ajeltuna (60) sillämeilläpaljon suuseksiä. Ällöttää karvat suussa! Sama koskee minuakin. Tänään onkin taas ajelupäivä, ja toki myös sitä suuhoitoa tilasi mies.

Vierailija
26/38 |
16.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Määrittele vanha, niin mietitään.

Määrittele värkki

Vierailija
27/38 |
16.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä karvatomat pallit ja karvaiset jalat, ovat hassu yhdistelmä.

Mirri 46

Vierailija
28/38 |
17.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumppanin arvostamista se, että pitää itsensä edes hieman kunnossa, niin fyysisesti kuin henkisesti. Kukaan ei halua aidosti ihmistä, joka ei jaksa pitää huolta edes itsestään. Karvaton pillu on vaatimus meillä ja minä kyllä pidän myös itseni karvattomana alakerrasta. Seksi kulkee ja se on ihanaa kumppanin kanssa, joka osaa miellyttää, mutta myös vaatia.

Vierailija
29/38 |
17.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mies ja onhan miehen elimissä kova sheivaaminen, kun kaikki pitää puhdistaa edestä ja takaa navasta alaspäin. Olen ajatellut lopettaa kun tulen vanhaksi. Kalu kylläkin näyttää suuremmalta ilman karvoja, mutta onko sillä niin väliä sitten vanhana?

M80

Vierailija
30/38 |
17.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi (toivottavasti) jokaiselle löytyy partnereita jotka ovat karvoituksen suhteen samoilla linjoilla. Itse en halua karvatonta kumppania eikä karvattomuudesta tykkäävä haluaisi minua.

Mutta, pitääkö tällaisista asioista kertoa etukäteen? Ettei kellekään tule pettymyksiä?

Vierailija
31/38 |
17.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ikää nyt 65v ja naisen alku,ajelen päivittäin itseni ihan omaksi iloksi

65 vuotiailla ei kasva enää karvoja.

mies13v.

Vierailija
32/38 |
17.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Posliini naisilla on aina kaunis esteettisesti ja ihana nuolla. Eikä pitään pedohöttöä tähän. Pidän vanhemmista naista. M47

Vierailija
33/38 |
17.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suuseksin antaminen on kivempaa ja onnistuu monipuolisemmin ilman sitä turkkia. Täys posliini ei tartte olla, se on nolon näköinen. Hieman pitää olla karvaa

Vierailija
34/38 |
17.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex eukolla oli aika karvainen alapää ja lisäksi melko voimakas tuoksuinen. Rehellisesti sanottuna ei sinne viitsinyt päätään työntää. Pikku karvoitus on ihan ok, mutta ei hirveä pehko. Voi sitä alakertaa vähän siistiä jos elää parisuhteessa. Minäkin siistin omaa alakertaa, ja olen mies. En posliiniksi mutta saksilla enimpiä ja pisimpiä karvoja joskus vähän lyhyemmäksi.

Vierailija
35/38 |
18.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä sen parasta kuin isorintanen nainen jolla rehevä karvaton alapää. Aikansa vei, mutta kyllä vaimokin ottaa nykyisin hyvin suihin aina karvattoman kullin terskan.

36/38 |
18.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän tuo ole jokaisen oma asia mitä tekee ja tuskin ikäkysymys.

Vierailija
37/38 |
18.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä42269 kirjoitti:

Eiköhän tuo ole jokaisen oma asia mitä tekee ja tuskin ikäkysymys.

Tällä palstalla karvojen mitta tuntuu olevan vihoviimeinen asia, joka on kenenkään oma asia.

Vierailija
38/38 |
18.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta miksi ei voisi sheivata, sehän on vain hyvä jos on sheivattu. Mä olen 33, ja muutama viisikymppinen partneri ollut. Kaikilla on ollut posliini tai melkein posliini.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan neljä