Pitääkö vanhojenkin vielä sheivailla värkkiä?
Kommentit (38)
Vanhan miehen karvattomuudesta tulee ensimmäisenä mieleen, että lentää kukasta kukkaan ja ainakin puolet niistä on miehiä. Naisena ainakin epäilisin heti mikä on miehiään.
Oli ikä mikä vaan, niin parhaalta näyttää lyhyeksi siistitt. Täysin posliiniksi ajaminen ei näytä hyvältä minkään ikäisellä miehellä.
Ikää nyt 65v ja naisen alku,ajelen päivittäin itseni ihan omaksi iloksi
Kyllä minä haluan mieheni ihan ajeltuna (60) sillämeilläpaljon suuseksiä. Ällöttää karvat suussa! Sama koskee minuakin. Tänään onkin taas ajelupäivä, ja toki myös sitä suuhoitoa tilasi mies.
Vierailija kirjoitti:
Määrittele vanha, niin mietitään.
Määrittele värkki
Miehellä karvatomat pallit ja karvaiset jalat, ovat hassu yhdistelmä.
Mirri 46
Kumppanin arvostamista se, että pitää itsensä edes hieman kunnossa, niin fyysisesti kuin henkisesti. Kukaan ei halua aidosti ihmistä, joka ei jaksa pitää huolta edes itsestään. Karvaton pillu on vaatimus meillä ja minä kyllä pidän myös itseni karvattomana alakerrasta. Seksi kulkee ja se on ihanaa kumppanin kanssa, joka osaa miellyttää, mutta myös vaatia.
Olen mies ja onhan miehen elimissä kova sheivaaminen, kun kaikki pitää puhdistaa edestä ja takaa navasta alaspäin. Olen ajatellut lopettaa kun tulen vanhaksi. Kalu kylläkin näyttää suuremmalta ilman karvoja, mutta onko sillä niin väliä sitten vanhana?
M80
Onneksi (toivottavasti) jokaiselle löytyy partnereita jotka ovat karvoituksen suhteen samoilla linjoilla. Itse en halua karvatonta kumppania eikä karvattomuudesta tykkäävä haluaisi minua.
Mutta, pitääkö tällaisista asioista kertoa etukäteen? Ettei kellekään tule pettymyksiä?
Vierailija kirjoitti:
Ikää nyt 65v ja naisen alku,ajelen päivittäin itseni ihan omaksi iloksi
65 vuotiailla ei kasva enää karvoja.
mies13v.
Posliini naisilla on aina kaunis esteettisesti ja ihana nuolla. Eikä pitään pedohöttöä tähän. Pidän vanhemmista naista. M47
Suuseksin antaminen on kivempaa ja onnistuu monipuolisemmin ilman sitä turkkia. Täys posliini ei tartte olla, se on nolon näköinen. Hieman pitää olla karvaa
Ex eukolla oli aika karvainen alapää ja lisäksi melko voimakas tuoksuinen. Rehellisesti sanottuna ei sinne viitsinyt päätään työntää. Pikku karvoitus on ihan ok, mutta ei hirveä pehko. Voi sitä alakertaa vähän siistiä jos elää parisuhteessa. Minäkin siistin omaa alakertaa, ja olen mies. En posliiniksi mutta saksilla enimpiä ja pisimpiä karvoja joskus vähän lyhyemmäksi.
Mikä sen parasta kuin isorintanen nainen jolla rehevä karvaton alapää. Aikansa vei, mutta kyllä vaimokin ottaa nykyisin hyvin suihin aina karvattoman kullin terskan.
Eiköhän tuo ole jokaisen oma asia mitä tekee ja tuskin ikäkysymys.
Käyttäjä42269 kirjoitti:
Eiköhän tuo ole jokaisen oma asia mitä tekee ja tuskin ikäkysymys.
Tällä palstalla karvojen mitta tuntuu olevan vihoviimeinen asia, joka on kenenkään oma asia.
Mutta miksi ei voisi sheivata, sehän on vain hyvä jos on sheivattu. Mä olen 33, ja muutama viisikymppinen partneri ollut. Kaikilla on ollut posliini tai melkein posliini.
Nuoremmalla miehellä voin karvojen ajelun vielä katsoa läpi sormien, menköön nuoruuden tyhmyyden piikkiin mutta vanhemmalla ihmisellä karvattomuus on jo oikeasti aivan kamalaa. Eikä ne värkitkään ihan samalta enää näytä kuin nuorena, melkein parempi kun pysyvät kuin vähän piilossa.