Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitääkö vanhojenkin vielä sheivailla värkkiä?

Vierailija
15.12.2022 |

Vai voiko mennä luonnontilaisena treffeille?

Kommentit (38)

Vierailija
1/38 |
15.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Määrittele vanha, niin mietitään.

Vierailija
2/38 |
15.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekikö aloituksen teini, jonka mielestä kaikki yli 20-vuotiaat ovat vanhoja? Vai joku, joka ei voi kuvitella edes aikuisten treffejä ilman seksiä?

Vastaus kummallekin: tarpeeksi vanhojen värkit ovat kelvanneet ennen luomuna ja saavat kelvata vieläkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/38 |
15.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tekikö aloituksen teini, jonka mielestä kaikki yli 20-vuotiaat ovat vanhoja? Vai joku, joka ei voi kuvitella edes aikuisten treffejä ilman seksiä?

Vastaus kummallekin: tarpeeksi vanhojen värkit ovat kelvanneet ennen luomuna ja saavat kelvata vieläkin.

En ole teini. Olen 50v. Mutten ole ollut sillain 10 vuoteen.

Vierailija
4/38 |
15.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monella vanhemmiten karvankasvu lakkaa luonnostaan.

Vierailija
5/38 |
15.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minkään ikäisen. Mies jolle karvamajava ei kelpaa, ei voi olla tosi puutteessa

Vierailija
6/38 |
15.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

drtrt kirjoitti:

Ei minkään ikäisen. Mies jolle karvamajava ei kelpaa, ei voi olla tosi puutteessa

Voi ei, eikait rämemajavaa oo kokonaan haudattu?

Vierailija
7/38 |
15.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä pirää jollet rohkene nakuilla luomukarvaisena.

Täysin oma valintasi ja omasta päästäsi kiinni.

Vierailija
8/38 |
15.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin voi lopettaa jos ei itse yllä tai kykene, tekee aika hallaa kun jää ihoa saksien väliin. 

Vierailija
9/38 |
15.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaavasti voi kysyä, kuka mies haluaisi pidempiaikaista suhdetta naisen kanssa, joka ei koskaan hoida hiuksiaan. Yhden yön suhteessa luonnollinen takkutukka voi herättää jopa ylimääräistä himoa.

Jos "vanha" siis hakee laadukasta pitkäaikaista seksiseuraa vaikka Tinderistä, pitää välineiden kunto pitää tehtävien tasalle.

Vierailija
10/38 |
15.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei mies sheivaa omaa värkkiään niin miksi sinunkaan pitäisi sheivata omaasi?

Vierailija
11/38 |
15.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alastiko menet sinne?

Vierailija
12/38 |
15.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole tehnyt tuota nuorempanakaan, joten ei tarvitse aloittaa vanhanakaan. Simppeliä!

Vierailija
13/38 |
15.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vastaavasti voi kysyä, kuka mies haluaisi pidempiaikaista suhdetta naisen kanssa, joka ei koskaan hoida hiuksiaan. Yhden yön suhteessa luonnollinen takkutukka voi herättää jopa ylimääräistä himoa.

Jos "vanha" siis hakee laadukasta pitkäaikaista seksiseuraa vaikka Tinderistä, pitää välineiden kunto pitää tehtävien tasalle.

pään ja värkin ei ole ehkä hyvä olla samaa paria, tosi rasittava yllätys jos molemmat on tiptoppiin puunattu ja kiilotettu. Värkki saa olla vaikka kuinka  roisi ja hoisimaton, kunha on puhdas, terve, raikas ja neitsyt

Vierailija
14/38 |
15.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos meinaat seksiä harrastaa niin PITÄÄ. Luuletko että toisen kerran pääset samaan sänkyyn jos pikkuhousujesi reunoista tursottaa hirmuinen pehko. Itse en edes pyytäisi poistamaan niitä jos tilanne olisi tuo. Posliini tai pikku kiitorata ensitreffeille.

Vierailija
15/38 |
15.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ei kiinnosta puppelipojat jotka jättävät nussimatta jos naisen jalkojenvälissä on karvakolmio.

Vierailija
16/38 |
15.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei reisi-, kainnalo-, pakaara-  ja varvaskarvatkaan haittaa niin tuskin karvainen värkkikään. Karva pukee alapään siinä missä tukka yläpään, vai sykkiikö muka P.Vesalan uudellle luukille?

Vierailija
17/38 |
15.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No jos meinaat seksiä harrastaa niin PITÄÄ. Luuletko että toisen kerran pääset samaan sänkyyn jos pikkuhousujesi reunoista tursottaa hirmuinen pehko. Itse en edes pyytäisi poistamaan niitä jos tilanne olisi tuo. Posliini tai pikku kiitorata ensitreffeille.

poikaseni, olen jo saannut liikaa, pidäppäs sinäkin nyt 40 v selibaattitauko niin alkaa himo taas toimia

Vierailija
18/38 |
15.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei tietenkään pidä, mutta luulen että monelle trimmattu tai posliinipillu on mieluinen, jos ei nyt ylläri niin kuitenkin. Mun mielestä posliini sopii kaikille, mutta paras on se missä itse viihtyy parhaiten. Jos olisi uusi seksikumppani karvoineen, saattaisin jossain vaiheessa kysyä tai ehdottaa ajelua, mutta en todellakaan sen vuoksi jättäisi ketään tapailematta saati painostaisi ajelemaan.

19/38 |
15.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei tarvi, miksei miestä muka karvainen pillu kiinnostaisi. Toki jos nainen itse karvat haluaa ajella niin mikäpä siinä. Mukavampi se on kuitenkin karvaista häpykumpua silitellä.

Vierailija
20/38 |
15.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 60 v mies ja vastaan omasta näkökulmasta, siten kuin itse koen asian.

Olen vielä hyvin viriili ja seksi on minulle tärkeää, en vähättele sitä, pidän sitä tärkeänä. Haluan näyttää kumppanilleni että panostan hänen miellyttämiseen. Karvoitukseni on hiuksistani ja hävystä jo harmaantunutta, minusta siistit lyhyet hiukseni on charmikkaat. Häpykarvoituksessa harmaasta karvoituksesta en sano samaa, siispä pidän koko alakerran karvattomana, uskon että se siistinä, täysin karvattomana on haluttavan, puoleensa vetävän oloinen (saan yleensä suuhoitoa, josta myös pidän). Uskon sen siten olevan. Ja tahdon viehättää naista.

Samoin koen karvattoman naisen, se vetää puoleensa, suuseksin antaminen on estotonta ja luontevaa siisteyden johdosta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kaksi