Oletko sinä tehnyt
Kommentit (16)
En mutta tunnen ihmisiä jotka ovat.
En, koska en ole lääkäri. Ja toisesta suunnasta ajateltuna, en, koska olen mies.
Ei yhtään kyllä vastausta, no sometyrkyt..vastatkaa.
Lasketaanko vain ne, missä on abortoitu elävä sikiö? Vai myös sellaiset, joissa elävää sikiötä ei ollut? Entä spontaanit abortit, joissa raskaus siis keskeytyy itsestään, ilman minkäänlaista avustusta?
Laskutavasta riippuen, joko: 'ei yhtään', tai '2', tai '3 tai enemmän'.
Lasketaan kaikki ne, joissa nainen on itse tehnyt päätöksen tappaakseen jotain elävää sisältään.
Vierailija kirjoitti:
Lasketaanko vain ne, missä on abortoitu elävä sikiö? Vai myös sellaiset, joissa elävää sikiötä ei ollut? Entä spontaanit abortit, joissa raskaus siis keskeytyy itsestään, ilman minkäänlaista avustusta?
Ei keskenmeno ole abortti. Abortti on itse tietoisesti tehty.
Mies. kirjoitti:
En varmasti ole.
Oothan!
Vierailija kirjoitti:
Miten olet itse saanut raskauden keskeytymään? Lue kysymys kunnolla. Abortin _tekeminen_ on aktiivista toimintaa, keskenmenot EI ole abortin tekemistä.
Vierailija kirjoitti:
Rehellisiä vastauksia toivon, joka viides on tehnyt,
Rehellisiä vastuksia vauvaketjuissa? Sallikaa minun nauraa - hahahahahah!
Tämähän on läpänheittopalsta porvoolaisille!
En, mutta olen kerran miettinyt asiaa.
abortin epäkannattaja (kyllä, voi olla tykkäämättä abortista ja silti miettiä sitä)
Vierailija kirjoitti:
Oisko kannattanut kirjoittaa se koko kysymys otsikkoon niin saattaisit saada enemmänkin vastauksia?
Vierailija kirjoitti:
En ole. Ehkäisy on ihan helppoa.
Ainoa satavarma ehkäisy on yhdynnästä pidättäytyminen.