Kun syötte kebabin otatteko iskander-kebabin vai rullakebabin
Kommentit (25)
Jos haluan syödä sitä vielä seuraavanakin päivänä tai illalla kotona niin otan rullakebabin. Jos haluan syödä vähemmän ja että jaksan sen kerralla niin otan pitakebabin. Iskenderiä en ole koskaan ottanut.
Iskender aina, pitääkin viikonloppuna taas tilata.
Kebab aurajuustoperunoilla (lausutaan tiskillä AINA: jäbäb aurajuustoperunoilla). Joskus myös falafelilla mennään.
Rulla- tai pitakebabit ovat mielestäni yleensä parempia kuin iskenderkebabannokset, vaikka ainesosat ovatkin yleensä suhteellisen samanlaiset. Kebabia riisillä voisin vaihtelun vuoksi harkita, mutta se leipä sopii mielestäni paremmin kuin perunat.
Rulla tai valkosipulikermaperunat. Ekassa yleensä enemmän syötävää ja sopii syötäväksi missä vaan, tokaan tarvis pöydän ja kerralla menee koko annos.
Mä ainaski otan vege iskenderin tupla salaatilla 🙂
En oo varmaan ikinä syönyt muuta kuin rullakebabia, miehen kanssa ollaan muutaman kerran puoliksi ostettu.
Riisin kans, joskus harvoin leivällä.
Kebabrulla jostain huippupaikasta. Joissain taitaa tuote vaihdella tekijästä riippuen, ainakin jos on arvosteluihin uskominen.
Otan rullakebabin ilman kebabbia. Lähikuppilasta myyvät sen minulle kolmella eurolla joten suhteessa kasvisten määrään se on ihan hyvä diili.
Mä en ole tainnut koskaan syödä rullakebabia.
Yleisemmin otan iskenderin ja seuraavaksi suosituin mulla on riisillä. Silloin tilaan ranut erikseen, niin porukalla napsitaan niitä myös.
Mennyt vähän kebab ilot, kun kaikilla on se sama Heinon tukusta ostettu könttikäytössä. Jotkut vielä kebulat vielä uskoo jotenkin ruuanlaittoon, että viittii itse valmistaa kastikkeensa. Niillä on kilpailuvalttia nykyisin.
Aikalailla vuorotellen menee itse annokset, mutta jos nyt haluaa vääräleuka olla, niin oishan sekin varmasti kokemus lähteä jonkun ohjuspatterin kanssa valomerkin jälkeen 🤔
Pita tai ranskalaisilla. Jostakin saa valkosipuliperunoillakin mutta valkosipulista jää tietysti kauhea haju :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä lihaa siinä kebab annoksessa on?[/quote
Huonolaatuista lampaan lihaa.
Suomalaisissa kebab-paikoissa se on kyllä naudan lihaa.
Lohkoperunoilla!