Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

MIKSI KOPIOITTE tänne uutisia lehdistä

Loimaan Taisto ja Thaimaan loisto
15.12.2022 |

Eihän tuossa oo mitään järkeä? Joka toinen juttu joku lehtikirjoitus yms.

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
15.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uutisistahan suuri osa puheenaiheista tapaa syntyä. Fiksua on laittaa vähintäänkin lähde näkyville ja tekstistä esim. se osaa minkä pohjalta on halunnut keskustelun aloittaa.

Vierailija
2/33 |
15.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä järjetöntä touhua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
15.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uutisistahan suuri osa puheenaiheista tapaa syntyä. Fiksua on laittaa vähintäänkin lähde näkyville ja tekstistä esim. se osaa minkä pohjalta on halunnut keskustelun aloittaa.

Jos ei muusta osaa keskustella niin on kyllä ihme.

Vierailija
4/33 |
15.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä te asian ihmettelijät keskustelette vaikka työpaikan taukotilassa tms?

Oman pikku elämänne käänteistä ja säästä?

Vierailija
5/33 |
15.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meidän työpaikalla ainakin keskustellaan meidän pikku elämienne käänteistä ja säästä.

Vierailija
6/33 |
15.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimittajat ovat nykyään some journalisteja jotka etsivät jutut instasta ja twitteristä. Jutut ovat yleensä puutaheinää ilman mitään lähdekritiikkiä, joten näistä on keskusteltava.

Vierailija
7/33 |
15.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä olen lukenut lehdistä,en halua niiden toistelua täällä. Usein mieleisekseen muunneltuna. Poistan kaiken jo luetun.

Vierailija
8/33 |
15.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harry ja Meghan kiistävä dokumentissa, että hovista lähtö olisi tullut yllätyksenä kuningatar Elisabetille.

Minun sanottiin pimittäneen asian isoäidiltä. En koskaan tekisi niin. Arvostan häntä valtavasti, Harry sanoo.

Pari ilmoitti jättävänsä edustustehtävät tammikuussa 2020.

Asiaa oli valmisteltu kuukausitolkulla. Jotkut kai luulivat, että postaan sellaisia lausuntoja noin vain, Meghan kummastelee.

Harry kuvailee halunneensa keskustella tulevaisuudesta perheensä kanssa, joten hän ehdotti, että he järjestäisivät tapaamisen, jossa asiat käytäisi läpi juurta jaksain.

Lähetin hovin ydinjäsenten sihteereille sähköpostia ja ehdotin tapaamista, jossa puhuisimme asiasta. Asian puiminen julkisuudessa oli aivan älytöntä. Ehdotukseni hylättiin, Harry väittää.

Prinssin mukaan ääni muuttui kellossa sen jälkeen, kun Meghan lähti Kanadaan heidän Archie-poikansa luo.

Vasta Megin lähdön jälkeen kokous sovittiin seuraavaksi maanantaiksi Sandringhamiin.

Meghan sanoo olleensa ällistynyt, että perheen tulevaisuudesta keskusteltaisi ilman häntä.

Olin äiti ja vaimo ja keskustelun kohde monessakin mielessä, eikä minua kutsuttu mukaan, hän ihmettelee.

On selvää, että kokous suunniteltiin niin, ettet olisi paikalla, Harry sanoo.

Vierailija
9/33 |
15.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkä olen lukenut lehdistä,en halua niiden toistelua täällä. Usein mieleisekseen muunneltuna. Poistan kaiken jo luetun.

Voi reppanaa.

Kaikki eivät välttämättä ole lukeneet ja silloin on fiksua laittaa linkki, tai lainaus tekstistä ja avata keskustelu.

Keskustelussa voidaan sitten ottaa kantaa lehtien kirjoituksiin, koska se on mielenkiintoisempaa kuin hymistely jokapäiväisistä itsestäänselvyyksistä.

Koita kestää, kyllä se siitä.

Vierailija
10/33 |
15.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinä olet siis yksinäsi saanut mietittyä jokaisen uutisen kaikki puolet ja näkökulmat, eikä asiasta enää ole keskusteltavaa?

Vierailija
11/33 |
15.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikai ei? Aihe vapaa.

Vierailija
12/33 |
15.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siitä kun Ritva sanoi Pertille töykeästi ja siitä kun Martti haisee pahalta

Vierailija
13/33 |
15.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska hymiöt on kielletty ja jotenkin minun pitää korostaa itseäni!

Vierailija
14/33 |
15.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä saa puhua melko vapaasti aroistakin uutisista jopa 15 minuutin ajan.

Vierailija
15/33 |
15.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi reppanaa.

Kaikki eivät välttämättä ole lukeneet ja silloin on fiksua laittaa linkki, tai lainaus tekstistä ja avata keskustelu.

Keskustelussa voidaan sitten ottaa kantaa lehtien kirjoituksiin, koska se on mielenkiintoisempaa kuin hymistely jokapäiväisistä itsestäänselvyyksistä.

Koita kestää, kyllä se siitä.

LAINAUS joo mutta kun KOPIOIDAAN koko hiton uutinen ilman lähdettä!

Vierailija
16/33 |
15.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa joskus mietin kun luen itse ne jutut ja sit joka aihe täälläkin. Kaikki ei tosiaan niin innosta.

Vierailija
17/33 |
15.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meidän työpaikalla ainakin keskustellaan meidän pikku elämienne käänteistä ja säästä.

Tasokasta keskustelua,päivänpolitiikasta ja yhteiskunnallisista aiheista on turha viritellä keskustelua tällaisen yksinkertaisen naistyypin kanssa, yksinkertaisilla ihmisillä asiat pyörivät lähinnä oman navan ympärillä ja yleissivistys nollatasoa, ei osata nimetä edes kaikkien hallituspuolueiden puheenjohtajia.

Vierailija
18/33 |
15.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä saa puhua melko vapaasti aroistakin uutisista jopa 15 minuutin ajan.

Se on se kuuluisa "vartti julkisuudessa"...

Vierailija
19/33 |
15.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimittajien tekemiä aloituksia.

Mammat, mömöissään, niitä täällä ruotii ja tuomitsevat jyrkästi kaikki eri mieltä olevat.

Vierailija
20/33 |
15.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskoisin ihmisten laittavan ne pohjaksi keskustelulle, koska täällä ihmiset läyhäävät asioista ketjuissa jonka asioista eivät  mitään tiedä.