Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minne laittaa turhat roinat kun kukaan niitä ei ostakaan?

Vierailija
15.12.2022 |

Niin?? Ihan ehjää tavaraa

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
15.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on hyvä kysymys.Itse laitan lahjoitetaan osastolle . Jotain ovat hakeneet. Sama ongelma täällä.

Vierailija
2/8 |
15.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kierrätyskeskukseen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
15.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse vein hyvää tavaraa Punaisen Ristin kirpputorille. Oliva tkyllä tarkkoja että puhasta pitää olla. Ei kelvannut esim. suuri ja käyttökelpoinen altakasteluruukku, kun en ollut sitä jynssännyt vaan oli multainen. Ei kelvannut, joten vein kaatikselle. Jollekin olis ehkä kelvannut. Uutta multaahan sinne ruukkuun kuitenkin olisi tullut ja nuo isot varmaan maksavatkin jonkun verran?

Kaatopaikkareissulla mukana meni yksi toimiva mutta vanha valaisin. Eivät taida oikein kelvata mihinkään keräyksiin?

Vierailija
4/8 |
15.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita Toriin "annetaan" palstan kautta tarjolle. Saa olla todella huonoa tavaraa, jos kukaan ei hae. Näin olen itse tehnyt ja yleensä homma toimii tosi hyvin. Jätän usein tavaran sovitusti ulko-oven viereen odottamaan.

Toki ghostaajia ja ohareiden tekijöitä tulee vastaan, mutta onneksi harvemmin.

Vierailija
5/8 |
15.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos asut kerrostalo-/rivitalossa, niin laita saa ottaa-laatikko roskakatokseen. Meidän talossa sellainen tyhjenee hetkessä.

Vierailija
6/8 |
15.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

roskiin

Vierailija
7/8 |
15.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse vein hyvää tavaraa Punaisen Ristin kirpputorille. Oliva tkyllä tarkkoja että puhasta pitää olla. Ei kelvannut esim. suuri ja käyttökelpoinen altakasteluruukku, kun en ollut sitä jynssännyt vaan oli multainen. Ei kelvannut, joten vein kaatikselle. Jollekin olis ehkä kelvannut. Uutta multaahan sinne ruukkuun kuitenkin olisi tullut ja nuo isot varmaan maksavatkin jonkun verran?

Kaatopaikkareissulla mukana meni yksi toimiva mutta vanha valaisin. Eivät taida oikein kelvata mihinkään keräyksiin?

Ostaisitko itse pskaisen kukkaruukun? Tai mitään muutakaan likaista?

Oon ollut kierrätyskeskuksesta lajittelijana ja se on uskomatonta mitä kaikkea sinne "lahjoitetaan". Likaista ja rikkinäisiä. Viekää jätteenne suoraan kaatopaikalle, noista tulee vaan lisää jäte- ja työntekijän kuka kierrätykseen ja ne näkyy sit myytävien tuotteiden hinnassa.

Jos se on sulle käyttökelvoton, niin miksi sen joku muu haluaisi?

Vierailija
8/8 |
15.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toriin annetaan-osastolle. Et usko millainen rompe kelpaa, kun ilmaiseksi saa. 🙂 Itse olen esimerkiksi päässyt eroon tällä tavalla joistain tavaroista, joissa on jokin osa rikki tai jokin pieni juttu puuttuu (en viitsi yrittää myydä tällaisia). Tällä tavalla ei myöskään kuormiteta hyväntekeväisyyskirppiksiä tyrkyttämällä sinne ei-kelpoa tavaraa.