Onko mitään niin pahaa turn-offia kuin deitti, joka tiedustelee horoskooppimerkkiä?
Tuo kysymys kuvastaa yksinkertaisuutta. Kykyä olla ajattelematta itse. Lapsenomaista taikauskoa, jonka valossa voisi hyvin uskoa samalla vaikka Joulupukkiin.
Kommentit (44)
Pro pyytäisi heti alkuun henkkarit nähtäväksi ja laskisi sieltä syntymäpäivän mukaan. Samalla tulisi ikäkin tarkastettua.
On. Uskovainen. aivokuolleet eivät kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lähinnä kuvastaa sinulta leikkimielisyyden puutetta eikä mitään muuta.
Leikkimielinen on eri asia kuin hyväuskoinen tomppeli. ap
Jotkut uskoo tosissaan Jumalaankin, että.Ok, mutta sinä siis olet hieman yksinkertainen ja luulet että horoskooppeihin pitää uskoa, jotta niistä voi keskustella. Selvä. Olet pieruhuumorin harrastaja eikö niin? Ne on sellaisia vähän, vähän.
Miksi pitäisi keskustella asioista, joilla ei ole mitään tekemistä realiteetin tai oikean tieteen kanssa? Eikö tuo ole lähinnä ajanhukkaa.
Olen jousimies. Mitä teet nyt tällä tiedolla? Analysoit, että kävisittekö yhteen sen sijaan, että selvittäisit sen ajan kanssa niin kuin täysjärkiset aikuiset? :D ap
Itseasiassa se kertoo minulle mihin aikaan vuodesta olet syntynyt, olet ihminen joka on vaivautunut ottamaan selvää horoskooppimerkistään, olet siis jollain tavalla utelias asioiden suhteen ja sinulla on ollut aikaa miettiä näinkin triviaalia asiaa kuin horoskooppimerkit. Syyt siihen saattaa olla lukuisia jotka selviää kun sinuun tutustuu enemmän. Kyllä, tämä kertoi sinusta jo jonkin verran ihmisenä.
Suurempi turn off on meikit, tekoripset, törröhuulet ja naisten selfiet peilin edessä persettä työntäen taakse.
Olisi kyllä todella paha turn-off, mutta henkilökohtaisesti keksi joukon vielä pahempia:
-Ylipaino
-Alle 170 cm pituus
-Tupakointi
-Tatuoinnit
-Ei korkeakoulututkintoa
-Omistaa koiran
-pahin kaikista: LAPSI tai useampia!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotkut uskoo tosissaan Jumalaankin, että.Ok, mutta sinä siis olet hieman yksinkertainen ja luulet että horoskooppeihin pitää uskoa, jotta niistä voi keskustella. Selvä. Olet pieruhuumorin harrastaja eikö niin? Ne on sellaisia vähän, vähän.
Miksi pitäisi keskustella asioista, joilla ei ole mitään tekemistä realiteetin tai oikean tieteen kanssa? Eikö tuo ole lähinnä ajanhukkaa.
Olen jousimies. Mitä teet nyt tällä tiedolla? Analysoit, että kävisittekö yhteen sen sijaan, että selvittäisit sen ajan kanssa niin kuin täysjärkiset aikuiset? :D ap
Itseasiassa se kertoo minulle mihin aikaan vuodesta olet syntynyt, olet ihminen joka on vaivautunut ottamaan selvää horoskooppimerkistään, olet siis jollain tavalla utelias asioiden suhteen ja sinulla on ollut aikaa miettiä näinkin triviaalia asiaa kuin horoskooppimerkit. Syyt siihen saattaa olla lukuisia jotka selviää kun sinuun tutustuu enemmän. Kyllä, tämä kertoi sinusta jo jonkin verran ihmisenä.
Joo. Laita kuule korva kajariin niin teen sulle enkelihoidon etänä. :D ap
Ette usko miten moni mies deittiprofiilissaan kertoo horoskooppimerkkinsä, käytännössä kaikki. Mutta onhan se merkki joko tyhmyydestä tai sopuliudesta, eli että tyyliin koetaan se lähestulkoon osaksi virallisia henkilötietoja. En innostu.
Turn-offi on deitti, joka käyttää englantia kirjoituksissa ja puheissa suomen kanssa sekaisin, hyi hyi hyi! Kuinka junttia!
Kun treffiseuralaisesi sanoo olevansa joulupukki, tiedät hänen olevan kulissi.
No mielestäni AP:n kirjoitus on kyllä enemmän red-flag kuin se, että kysyy horoskooppia.
Se, ettei kestä toisen erilaisuutta on mielestäni aika iso red flag.
Mun kaveri uskoi vakaasti veriryhmädieettiin muutama vuosi sitten. Koska minä olen O+, minut on tarkoitettu runsaasti lihaa syöväksi. Kaveri ihmetteli, miten pysyn niin terveenä ja hyvävoimaisena kala+maito+muna+kasvissyöjänä.
Se on ehkä sitä kevyttä jutustelua. Tai ehkä deitti testaa jotain, kuinka vahvasti uskot niihin, ja ehkä pyytää kertomaan itsestäsi vs. merkin luonteenpiirteet.
Minulta on muuten psykiatri kysynyt, siis ollessani työkyvyn arviossa.
Hänelläkin varmaan joku tällainen taka-ajatus.
Vierailija kirjoitti:
Turn-offi on deitti, joka käyttää englantia kirjoituksissa ja puheissa suomen kanssa sekaisin, hyi hyi hyi! Kuinka junttia!
Onneksi ei satu silmiin tuo sun tuplavälilyönti on- ja deitti-sanojen välillä. ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ainakaan en tuhlaisi aikaani noin tosikkoon jousimieheen!
Terv. Veemäinen skorpioni
Vierailija kirjoitti:
Minä kysyn aina ensiksi auton merkkiä, jos laadukas saksalainen premium auto, niin sulhos-ehdokas pääsee jatkoon.
Valkoinen Audi?
Vierailija kirjoitti:
Suurempi turn off on meikit, tekoripset, törröhuulet ja naisten selfiet peilin edessä persettä työntäen taakse.
Älä nyt, sehän on mainos, myynti-ilmoitus!
Aahhahahahahaha
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän useimmat ihmiset tiedä horoskooppimerkkinsä, ei siihen mitään sen kummempaa uteliaisuutta / tiedonhalua tarvita. horoskooppien ottaminen tosissaan kertoo kyllä sitten jo enemmän ihmisestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onneksi ei satu silmiin tuo sun tuplavälilyönti on- ja deitti-sanojen välillä. ap
lällälälääälää, jäitpäs kii! Tarkoituksella tein!
Etkä huomannut kirotusvirettäkään!
Siinä sulle horoskaappia!
Bottilukukin oli 313, Aku Ankan auton rekkari!
Sama! Todella iso huutomerkki olisi ja herättäisi epäilyn treffimiehen älyllisen kapasiteetin puutteellisuudesta.
No jotkut uskoo horoskooppeihin, toiset taas jumalaan tai ovatpa jotkut löytäneet elämänsä sisällöksi woketuksenkin. Tiiä sitten.