Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi jotkut yli viisikymppiset naiset näyttävät nuoremmilta kuin nelikymppiset?

Vierailija
15.12.2022 |

Miksi jotkut naiset ovat nelikymppisinä ihan mummomaisia ja joitakin ei millään uskoisi melkein kuusikymppisiksi? ja nyt ei edes puhuta mistään kauneusleikatuista tai himokuntoilijoista vaan ihan tavallisista naisista.

Kommentit (77)

Vierailija
61/77 |
15.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska he harrastavat liikuntaa ja syövät terveellisesti.

Tämä. Onko jollekin yllätys, että terveet elintavat ovat hyväksi ja tietysti se näkyy myös ulospäin. Miten muka tällaiselta tiedolta on voinut välttyä?

Minulla ne on geenit. Molemmat vanhemmat ovat lapsenkasvoisia aikuisia ja näyttävät ikäistään nuoremmilta. Itse syön huonosti ja liikun huonosti, naamaan ei silti vaikuta.

En tupakoi, käytä alkoholia ja vältän aurinkoa ihan vain siitä syystä, että en pidä lämpimästä.

Naamallahan ei tämän asian kanssa ole paljonkaan tekemistä.

Ei kropalla vaan on? Kasvothan (ja ihon, onko ryppyjä, silmäpussit, parta jne.) me näemme ensimmäisenä ja arvioimme iän siitä, emme kiloista tai niiden puutteesta.

niinpä. ja se kroppa on vaatteitten alla piilossa, ei sitä ees näe.

Decolteen rypyt?

Vierailija
62/77 |
15.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä oikea 54 v nainen hei!

Minulle tehtiin kasvojen syväkohotus viime vuonna

Hinta 20000 mehiläinen

Lääkäri : Stephen Diez

Ihoni on aina ollut kaunis mutta kasvot ns roikkuivat.

Kudokset nostettiin kohdilleen, rasvaa ruiskutettiin tasaisesti kasvoihin ja huuliin.

Minua luullaan 29 vuotiaaksi:)

Valehtelet..näytät kuminaaiolta!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/77 |
15.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joitain myös kiinnostaa hirveästi ulkonäkö ja kaikki mahdolliset nuorennusleikkaukset ja hoidot. Toiset taas on kiinnostuneita ihan muista asioista eikä ne välitä näyttävätkö neli- vai viisikymppisiltä ja onko silmissä ryppyjä tai vyötäröllä makkaraa. Niitä ei kiinnosta toisten mielipiteet yhtään eikä oman ulkonäön esittely. 

Vierailija
64/77 |
15.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katsopa ohjelmaa 10 vuotta nuoremmaksi 10 päivässä. Näet miten vaatteet, ihonhoito, kampaus ja meikki vaikuttavat.

Noh, siinä kyllä tehdään aina myös kirurgisia toimenpiteitä tai vähintään pistoksia naama täyteen ja feikkilegot suuhun.

Aloituksessa oli kyse ihan luomuna menevistä ihmisistä.

Vierailija
65/77 |
15.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 46 ja kasvojen ollessa peruslukemilla ,minulla ei ole juonteita missään.

Kymmenen vuotta nuoremmilla yleensä on. Katsokaa itse. Pidän kyllä itseäni ikääni nuorempana, Sanokaa te mitä vain. Myös lääkäri kirjoitti viimeksi omakantaan : 35-vuotias nainen .

Ei lääkärit arvo potilaan ikää vaan se näkyy tiedoissa. :D

Vierailija
66/77 |
15.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kymmenen vuotta nuoremmilla yleensä on. Katsokaa itse. Pidän kyllä itseäni ikääni nuorempana, Sanokaa te mitä vain. Myös lääkäri kirjoitti viimeksi omakantaan : 35-vuotias nainen .

Ei lääkärit arvo potilaan ikää vaan se näkyy tiedoissa. :D

Ei ne aina sitä heti katso. Minuakin lääkäri sanoi luulleensa ainakin 10 vuotta nuoremmaksi, oikein ihmetteli että kyllä tässä on jo oppinut ihmisten ikää arvioimaan.

Vierailija
67/77 |
15.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joitain myös kiinnostaa hirveästi ulkonäkö ja kaikki mahdolliset nuorennusleikkaukset ja hoidot. Toiset taas on kiinnostuneita ihan muista asioista eikä ne välitä näyttävätkö neli- vai viisikymppisiltä ja onko silmissä ryppyjä tai vyötäröllä makkaraa. Niitä ei kiinnosta toisten mielipiteet yhtään eikä oman ulkonäön esittely. 

No ei minua kiinnosta mitkään hoidot eikä muodit mutta olen silti reilusti ikääni nuoremman näköinen. Jotkut vaan on, miksi se on niin vaikea uskoa?

Geenit, ruumiinrakenne, kasvonpiirteet, moni asia vaikuttaa. Joillekin ne sitten sattuu siihen asentoon että näyttää nuorelta.

Vierailija
68/77 |
15.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen 55 v ja saan kommentteja, että näytän max 40-vuotiaalta.

En siis ole mikään sporttihirmu, olen normaalikroppainen.

Ehkä olen hiukan epäsovinnaisempi hiusmallissa ja vaatetuksessa, mutta kyllä nämä kommentit siis tulevat kasvoista.. en osaa sanoa miksi en näytä 55-vuotiaalta.

Vierailija
69/77 |
15.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

50 vuotias nainen ei näytä nuorelta. Kulahtaneita ämmiä jotka LUULEVAT olevansa nuoria.

Miksi viisikymppisen pitäisi näyttää nuorelta? Eikä kukaan normaalijärkinen siinä iässä luule olevansa nuori. Heräähän sinäkin jo luuloistasi. Viisikymppinen on viisikymppinen. Nuoremmalta näyttää toki, jos ei ole katkera. Sellainen vanhentaa. Jos sillä nyt on merkitystä.

Sä taidat olla jo katkera.

En suinkaan. Kaikki vanhenevat. Etkö sitä tiennyt? Ei siitä katkeroitua kannata.

Jos on rahaa ei tarvitse vanhentua rumasti

Miksi se yleensä tuppaa olemaan juuri päinvastoin? Rikkaat julkkikset kiristelevät ja täyttävät naamojaan, mutta eivät näytä nuorilta, vaan ainoastaan todella oudoilta.

Jos rahalla ei saa noissakaan piireissä parempaa tulosta, niin tavan tallaajan on todellakin parempi jättää väliin.

Vierailija
70/77 |
15.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleistän mutta: nelikymppisistä monilla on vielä pieniä lapsia ja kun eletään ruuhkavuosia, ei aikaa ja voimia välttämättä jää itsestä huolehtimiseen. Toki asiaan vaikuttaa ihan sekin, että kuinka kiinnostunut on terveyteen ja ulkonäköön liittyvistä asioista. Viisikymppisillä taas elämä usein on jo vähän rauhoittunut kun lapset on kasvaneet eikä enää ole samanlaista stressiä oman paikan hakemisesta työelämässä yms.

Vierailija
71/77 |
15.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yleistän mutta: nelikymppisistä monilla on vielä pieniä lapsia ja kun eletään ruuhkavuosia, ei aikaa ja voimia välttämättä jää itsestä huolehtimiseen. Toki asiaan vaikuttaa ihan sekin, että kuinka kiinnostunut on terveyteen ja ulkonäköön liittyvistä asioista. Viisikymppisillä taas elämä usein on jo vähän rauhoittunut kun lapset on kasvaneet eikä enää ole samanlaista stressiä oman paikan hakemisesta työelämässä yms.

Niinpä. Rasitus, stressi ja vähät yöunet näkyvät naamassa ja pidemmän päälle kropassakin.

En olisi huolissani näiden naisten ulkonäöstä, vaan hyvinvoinnista.

Vierailija
72/77 |
15.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska ne einole täytetty täyteaineilla eikä instagram höpötyksillä.

Vierailija
73/77 |
15.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on osin myös mielen voima ja millä asioilla ruokki henkeään.

Vierailija
74/77 |
15.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi nämä keskustelut koskee aina pelkästään naisia? Miehet lihoo ja kulahtaa ihan yhtälailla jos/kun eivät huolehdi itsestään. Ihan paskapuhetta että miehet eivät muka rupsahda. Kyllä rupsahtaa. Työssäni näen jokaisen kohtaamani ihmisen syntymäajan. Voin kertoa että 80-luvulla syntyneet naiset ovat samaa tasoa 90-luvulla syntyneiden miesten kanssa. Tätä ei kadulla huomaa koska emme tiedä ihmisten ikiä.

Tämä on niin totta. Tuli huomattua mm. luokkakokouksessa. Nelikymppiset naiset valmistautuvat maratonille, harrastavat sukellusta, käyvät vaelluksilla, hiihtävät ja joogaavat.

Samanikäiset miehet eivät pysty kumartumaan sitomaan kengännauhojaan.

Vierailija
75/77 |
15.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juonteita näkee jo osalla parikymppisillä.  Ehkä ovat ottaneet liikaa aurinkoa?

Minulla on ollut nasolabiaalijuonteet kolmevuotiaasta, enkä tosiaan ollut ottanut liikaa aurinkoa.

76/77 |
16.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katsopa ohjelmaa 10 vuotta nuoremmaksi 10 päivässä. Näet miten vaatteet, ihonhoito, kampaus ja meikki vaikuttavat.

Ehkä naamakuvassa, mutta vartalo paljastaa miten asia on

Vierailija
77/77 |
16.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaus on täysin ilmiselvä. 40- vuotiaalla naisella on lapsia jotka vie ajan, voimat ja rahat. 10 vuotta myöhemmin nämä lapset ovat kasvaneet ja itsenäistyneet joten nainen ehtii lenkille ja voi muutenkin panostaa enemmän itseensä.