Miksi jotkut yli viisikymppiset naiset näyttävät nuoremmilta kuin nelikymppiset?
Miksi jotkut naiset ovat nelikymppisinä ihan mummomaisia ja joitakin ei millään uskoisi melkein kuusikymppisiksi? ja nyt ei edes puhuta mistään kauneusleikatuista tai himokuntoilijoista vaan ihan tavallisista naisista.
Kommentit (77)
Minun naapurissa asuu yli 70v nuorekas ja kaunis nainen.
Geenit varmaan. Thomas Brodie Sangster on 32-vuotias ja näyttää teini-ikäiselle. Hän on aina näyttänyt ikäistään nuoremmalle. https://qph.cf2.quoracdn.net/main-qimg-76d36f48705005213dd6af9c9274fc2e…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska he harrastavat liikuntaa ja syövät terveellisesti.
Tämä. Onko jollekin yllätys, että terveet elintavat ovat hyväksi ja tietysti se näkyy myös ulospäin. Miten muka tällaiselta tiedolta on voinut välttyä?
Minulla ne on geenit. Molemmat vanhemmat ovat lapsenkasvoisia aikuisia ja näyttävät ikäistään nuoremmilta. Itse syön huonosti ja liikun huonosti, naamaan ei silti vaikuta.
En tupakoi, käytä alkoholia ja vältän aurinkoa ihan vain siitä syystä, että en pidä lämpimästä.
Naamallahan ei tämän asian kanssa ole paljonkaan tekemistä.
Ei kropalla vaan on? Kasvothan (ja ihon, onko ryppyjä, silmäpussit, parta jne.) me näemme ensimmäisenä ja arvioimme iän siitä, emme kiloista tai niiden puutteesta.
Vierailija kirjoitti:
Kaihi taitaa olla totuudenmukaisin vastaus.
Sun kannattaa sitten varmaan mennä leikkauttamaan se pois.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
50 vuotias nainen ei näytä nuorelta. Kulahtaneita ämmiä jotka LUULEVAT olevansa nuoria.
Miksi viisikymppisen pitäisi näyttää nuorelta? Eikä kukaan normaalijärkinen siinä iässä luule olevansa nuori. Heräähän sinäkin jo luuloistasi. Viisikymppinen on viisikymppinen. Nuoremmalta näyttää toki, jos ei ole katkera. Sellainen vanhentaa. Jos sillä nyt on merkitystä.
Sä taidat olla jo katkera.
Vierailija kirjoitti:
Iloinen ja hymyilevä ihminen näyttää lähes poikkeuksesta nuoremmalta kuin kyllästynyt hapannaama. Sen huomaa jo omasta naamasta. Lisäksi energisyys ja hyväntuulisuus saa myös näyttämään nuoremmalta. Energisyydellä en tässä tarkoita hössöttämistä, vaan tasapainoista, vahvaa ja elämästä kiinnostunutta ihmistä.
Nämä koskevat molempia sukupuolia.
Tasapainoista!haha, monet bipolääriset ovat ihmeen nuorekkaita, ja monikin jolla mt-juttuja. Hulluus nuorentaa!
Sairaudet vaikuttaa myös. Mun äidillä on kaksoissisko, joka alkoi näyttää vuosikausia syöpää sairastettuaan yli 10 vuotta vanhemmalta kuin mun perusterve äiti. Ei ikinä ulkopuolinen ois voinut uskoa että ovat samanikäisiä.
Olen 46 ja kasvojen ollessa peruslukemilla ,minulla ei ole juonteita missään.
Kymmenen vuotta nuoremmilla yleensä on. Katsokaa itse. Pidän kyllä itseäni ikääni nuorempana, Sanokaa te mitä vain. Myös lääkäri kirjoitti viimeksi omakantaan : 35-vuotias nainen .
Vierailija kirjoitti:
Tyyli. Eli vaatteet ja kampaus.
Ja elämänasenne. Tiukkapipot vanhenevat nopeammin.
Toki tupakka ja aurinko vanhentaa myös. Toki liiallinen brenkun kanssa pelaaminenkin.
Eräs viiskybäinen olisi kroppansa puolesta mennyt paljon nuoremmasta, mutta naamansa oli ketjutupakoinut jo pilalle eikä iho hehkeimmässä kunnossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hampaat. Keltaiset tupakoijan hampaat vanhentavat 20 vuotta.
Totta! Ihan paras syy lopettaa kokonaan tupakointi! Toiseksi paras syy on, että kuka haluaa suudella tuhkakuppia, yök ja yök.
Vanhat ihmiset eivät tarvitse mitään suutelua enää vaan se on ihan nuorten hyvä hampaisten juttuja 😁
Jos ei ole missään esiintyvässä ammatissa niin ihan turhaan valkaista hampaita kun kukaan ei niitä katsele, vaan pääasia että hoitaduttaa muuten ne säännöllisesti.
Ei meillä 35+ yhteiselon jälkeen ole mitään pussailua enää jääden sen sinne nuoruuteen. Tiedetään ilman sitäkin että rakastetaan toisiamme. Läheisyyttä on ilman sylkien vaihtamistakin.
Osa tietenkin näyttää vanhemmalta kuin on ja osa nuoremmalta sillä eiväthän ihmiset ole muutenkaan toisintoja keskiarvosta. Tämä toki pätee ihan kaikkiin ihmisiin, ei pelkästään naisiin. Eniten vaikuttavat geenit, sitten elintavat ja oma vaivannäkö ulkomuodon suhteen. Kaikkia ei myöskään kiinnosta panostaa ulkomuotoon yhtä paljon tai samalla tavoin. Ihmeellistä tässä mielestäni on vain, että joku asiaa ihmettelee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katsopa ohjelmaa 10 vuotta nuoremmaksi 10 päivässä. Näet miten vaatteet, ihonhoito, kampaus ja meikki vaikuttavat.
Suurin osa ei kyllä muutu nuoremman näköiseksi. Ainoastaan huolitellumman näköiseksi. Se ei ole sama asia. Ensin ovat ihan resupekkoja, ja sitten heidät stailataan, mutta samanikäisiltä näyttävät silti.
Mä olen kyllä eri mieltä tuosta ja kaipa moni muukin on, jos siis on uskominen ohjelmaan ylipäätään. Siinähän kysytään ihmisiltä arvioita tyypin iästä ennen ja jälkeen muutoksen ja yleensä se tulos on kyllä sellainen, että ikävuosia on arvioissa karissut reippaasti. Enkä siis itsekään ole ollut mitenkään eri mieltä koskaan. Mutta eikö tämä ole lohdullista: aika pienilläkin jutuilla ilman plastiikkakirurgiaa voi, jos siis itse haluaa, muuttaa ulkoista olemustaan pirteämmäksi. Lienenkö sitten ainut tällä palstalla, mutta minä ainakin haluaisin:-)
Tossa ohjelmassa käytetään kyllä sitä plastiikkakirurgiaakin.
Lisäksi ne ihmiset on niissä laatikossa, joten heitä ei näe läheltä. Ikäarviot perustuu siis olemukseen. Ja ennen ja jälkeenarviot on tehneet eri ihmiset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska he harrastavat liikuntaa ja syövät terveellisesti.
Tämä. Onko jollekin yllätys, että terveet elintavat ovat hyväksi ja tietysti se näkyy myös ulospäin. Miten muka tällaiselta tiedolta on voinut välttyä?
Minulla ne on geenit. Molemmat vanhemmat ovat lapsenkasvoisia aikuisia ja näyttävät ikäistään nuoremmilta. Itse syön huonosti ja liikun huonosti, naamaan ei silti vaikuta.
En tupakoi, käytä alkoholia ja vältän aurinkoa ihan vain siitä syystä, että en pidä lämpimästä.
Ei kropalla vaan on? Kasvothan (ja ihon, onko ryppyjä, silmäpussit, parta jne.) me näemme ensimmäisenä ja arvioimme iän siitä, emme kiloista tai niiden puutteesta.
niinpä. ja se kroppa on vaatteitten alla piilossa, ei sitä ees näe.
Vierailija kirjoitti:
Olen 46 ja kasvojen ollessa peruslukemilla ,minulla ei ole juonteita missään.
Kymmenen vuotta nuoremmilla yleensä on. Katsokaa itse. Pidän kyllä itseäni ikääni nuorempana, Sanokaa te mitä vain. Myös lääkäri kirjoitti viimeksi omakantaan : 35-vuotias nainen .
Juonteita näkee jo osalla parikymppisillä. Ehkä ovat ottaneet liikaa aurinkoa?
Ilta-Sanomien jutussa pyydettiin nuorekkaita ilmoittautumaan ..eipä ole kuulunut.
Missä te olette? Itse ajattelin olla Suomen nuorekkain viisikymppinen ja luomusti :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
50 vuotias nainen ei näytä nuorelta. Kulahtaneita ämmiä jotka LUULEVAT olevansa nuoria.
Miksi viisikymppisen pitäisi näyttää nuorelta? Eikä kukaan normaalijärkinen siinä iässä luule olevansa nuori. Heräähän sinäkin jo luuloistasi. Viisikymppinen on viisikymppinen. Nuoremmalta näyttää toki, jos ei ole katkera. Sellainen vanhentaa. Jos sillä nyt on merkitystä.
En suinkaan. Kaikki vanhenevat. Etkö sitä tiennyt? Ei siitä katkeroitua kannata.
Tässä oikea 54 v nainen hei!
Minulle tehtiin kasvojen syväkohotus viime vuonna
Hinta 20000 mehiläinen
Lääkäri : Stephen Diez
Ihoni on aina ollut kaunis mutta kasvot ns roikkuivat.
Kudokset nostettiin kohdilleen, rasvaa ruiskutettiin tasaisesti kasvoihin ja huuliin.
Minua luullaan 29 vuotiaaksi:)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En suinkaan. Kaikki vanhenevat. Etkö sitä tiennyt? Ei siitä katkeroitua kannata.
Jos on rahaa ei tarvitse vanhentua rumasti