Telkkarissa koko ajan pyörivä "Miltäs se teidän joulu maistuu" mainos ehkä julmin mahdollinen?
Miettikääs niitä, joilla ei mene ihan niin hyvin kuin näyttelijän kiiltokuvaperheessä?
Miltäs se niiden joulu maistuu, joilla on vaikka se lapsi just kuollut?
Onko kiva kun koko ajan joku * näyttelijän naama kyselee että miltäs se teidän joulu maistuu?
Kommentit (41)
Jep, kylmyydeltä ja köyhyydeltä monessa kodissa. Joulu on aikuisten leikki joka on mennyt överiksi. Isolla osalla on idylli kaukana, rahat ja voimat ei riitä larppaamaan muka täydellistä joulua. Inhoan tätä aikaa ja sen teennäisyyttä.
Mulla on varaa siihen että mun joulu maistuu hyvältä, Mutta tuon mainoksen nähdessäni, olen miettinyt samaa kuin ap. Ja siinä kysymyksessä on mun mielestä hieman sellainen äänensävy myös, että vähän niinkuin veetuillakseni tässä kysyn.
Mikä tahansa joulumainos voi saada ihmisen pahoittamaan mielensä. Mikä tahansa isänpäivämainos voi saada ihmisen pahoittamaan mielensä. Mikä tahansa matkailumainos voi saada ihmisen pahoittamaan mielensä. Listaa saa jatkaa vapaasti.
Samaa mieltä, että olisivat voineet päivittää mainoksensa vähemmän ökyiksi. Ei ole tilannetajua k-ryhmällä.
Huomasitteko että prisma pudotti "ja rahasi riittää" lauseen pois mainoksestaan?
Vierailija kirjoitti:
Huomasitteko että prisma pudotti "ja rahasi riittää" lauseen pois mainoksestaan?
Joo, väittivät tosin, että se oli vain häivytetty muuten vaan pois. Olisivat reilusti sanoneet, että oli liian härski tähän maailman aikaan.
Eli mainoksessa ei voi näyttää mitään mikä ei toteudu joka kodissa. Vaikeaksi menee.
Pelkästään kaksinkertaistunut sähkölasku vei sitten kunnon lahjat muutamalta läheiseltä?
Ottamatta tuohon mainokseen kantaa, aloittajan perustelu on kerrassaan typerä. Pitäsikö nyt kaikkien vähän ajatella ja alkaa aina julkisesti kulkemaan mustissa ja olemaan mahdollisimman vähäeleinen, koska jonku lapsi on saattanut just kuolla?
Vierailija kirjoitti:
Samaa mieltä, että olisivat voineet päivittää mainoksensa vähemmän ökyiksi. Ei ole tilannetajua k-ryhmällä.
Samaa mieltä tilannetajun puutteesta, on mauton mainos tänä päivänä.
Minusta se on myös pöljästi sanottu, että tämä ei ole glögijuustokakku, vaan plaa plaa. Kun onhan se just glögijuustokakku. Jos siinä olisi edes että tämä ei ole vain glögijuustokakku niin olisi jotain järjenhäivää.
Lähinnä huvittavan typerä mainos. Vastatkaa joka kerta mainoksen tullessa että maistuu takuulla paremmalta kuin Taneli Mäkelän maksetussa farssissa.
Vierailija kirjoitti:
Mikä tahansa joulumainos voi saada ihmisen pahoittamaan mielensä. Mikä tahansa isänpäivämainos voi saada ihmisen pahoittamaan mielensä. Mikä tahansa matkailumainos voi saada ihmisen pahoittamaan mielensä. Listaa saa jatkaa vapaasti.
Toki mikä tahansa voi, mutta nyt on jatkuvasti päivittäin uutisoitu ihmisten ahdingosta, kun rahat eivät riitä enää sen arkipäivän pyöritykseen, sitten tulee ruutuun noin 10 kertaa illassa ylimielinen näyttelijä suu ilkeästi vinossa ja kyselee, että miltäs se teidän joulu maistuu, kun itse istuu herkkupöydän äärellä.
Saman Tanelin näyttelemät mainokset eivät aiemmin yltäneet yhtään parempiin suorituksiin, kun hän valehteli: "Tämä ei ole lohipastaa (tms. ?)" jne jne
Olihan se ruoka sitä. Mokomakin valehtelija!
Kuvotus on! Boikotoin S-ketjun ulos juurikin tuon yököttävän mainoksen vuoksi, se kertoo heistä kaiken oleellisen, kuten myös Prisman avaruudenvalloitusmainokset.
Ajan kuva: Jos joku ajattelee että joku toinen voi pahoittaa mielensä, kaikki pitää kieltää ja poistaa.
Olen laittanut S-ketjulle palautetta syksyn aikana useita kertoja heidän pieleen menneestä mainonnastaan, missä on usein "me parempi, te köyhä maksaa!" -meininki. Ei he ole tajunneet vieläkään mitään, kun kerran edelleen pyörittää tuota porsasteluaan.
Se on Jumalan pilkkaaja firma! Elämä on muka ruokaa! Oiskohan oikea fraasi niin, että Jeesus on elämä (tie, totuus, elämä). Toivon totisesti, että se NAINEN, joka tuon mainoksen idean on "inspireerannut" jostain instasta, kohtaa itse Herran ja saa tuta itse, mitä on olla ilman ruokaa ja katsoa tv:stä miten muut rikkaat notkuvissa pöydissään sanoo, että hei sunkin elämäs siellä köyhyydessä on meidän ruokaa täällä!
No, lopultahan köyhillä ei ole enää muuta syötävää jäljellä kun ne rikkaat, joten tavallaan kyllä, elämä on ruokaa.
Eipä ole varaa ostaa herkkuja tai paistaa kinkkua kun kaikki rahat menee sähkölaskuun, koron nousuun ja inflaatioon. kiitos punavihreät, Suomi on konkurssissa!