No nyt! Heinolalaiset hoitajat saivat joululahjaksi sekundanäkkileipää!
Kommentit (87)
Missä p*skaduuneissa saa 30-100 € lahjakortteja? Itse olen ihan keskipalkkaisessa työssä (ei toki yhtä hyvä palkka kuin hoitajalla) ja jouluna yleensä työnantaja ostaa toimistolle jotain karkkeja.
Ei ole tullut mieleenkään valittaa ja vaatia parempia lahjoja. Oi aikoja, oi tapoja.
Mitä ihmettä nuo työnantajat miettivät. Lahja on viesti ja joululahjan työnantajalta työntekijälle tulisi viestiä arvostusta. "Hei me nähdään teidät ihmisinä, eikä vaan osana koneistoa" Kuka antaa näkkileipää lahjaksi, jos haluaa vaikka ystävänsä tai sukulaisensa tuntemaan itsensä arvostetuksi.Eikö siinä banaanista opittu mitään?
Siksi on näitä kummallisia ruokalahjoja, koska saavat ne ilmaiseksi jostain seurakunnan tai muiden ilmaisruokakassien jakajilta, kenellä on kauheat satsit ja päiväys tulossa vastaan tai varastosta loppumassa tila tai ruuissa ötököitä.
Vierailija kirjoitti:
Mitä ihmettä nuo työnantajat miettivät. Lahja on viesti ja joululahjan työnantajalta työntekijälle tulisi viestiä arvostusta. "Hei me nähdään teidät ihmisinä, eikä vaan osana koneistoa" Kuka antaa näkkileipää lahjaksi, jos haluaa vaikka ystävänsä tai sukulaisensa tuntemaan itsensä arvostetuksi.Eikö siinä banaanista opittu mitään?
Ehkä joku tavallinen näkkäripaketti voisi ollakin (tosin itse en valittaisi siitäkään vaan ilahtuisin), mutta tämä oli paikallaisen leipomon siemenleipää, joka on mielestäni ihan eri asia. Voisin hyvin ostaa lahjaksi itsekin vastaavaa ja olen ostanutkin pienten leipomoiden tuotteita lahjoiksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä joku tavallinen näkkäripaketti voisi ollakin (tosin itse en valittaisi siitäkään vaan ilahtuisin), mutta tämä oli paikallaisen leipomon siemenleipää, joka on mielestäni ihan eri asia. Voisin hyvin ostaa lahjaksi itsekin vastaavaa ja olen ostanutkin pienten leipomoiden tuotteita lahjoiksi.
Joo tuollainen siemennäkkäri on hyvää ja kiva lahja, MUTTA ei kakkoslaatuisena.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo tuollainen siemennäkkäri on hyvää ja kiva lahja, MUTTA ei kakkoslaatuisena.
Mihin se kakkoslaatu vaikuttaa? Ulkonäköön korkeintaan. Ja tässäkin kävi ilmi että ei ollut edes sitäkään ongelmaa, ainoastaan väärä tarra. No, hoitajat vetää herneen nenään siitäkin.
Itse en olisi edes huomannut tuollaista II-laadun merkintää tuotetarrassa. Hyvin olisi maistunut leivät.
No, onhan tuo huvittava lahja työnantajalta työntekijöille varsinkin kun hoitajat ovat vieläpä tärkeä osa millä pidetään yhteiskunta pystyssä.. En ole yhdestäkään paikasta saanut noin köyhää joululahjaa ja työskentelen sentään ns. p***aduuneissa. Mutta jouluna työnantajilta on saatu mm. 100€ lahjakortti tai 30€ Vapaavalintainen lahja ja päälle työnantaja on tarjonnut jouluaterian ja glögiä. Tuollainen mainoskassi ja kakkoslaadun näkkileivät lähinnä oisi naurattaneet jos omalle kohdalle olisi osunut. Olisi edes näkkileipien kanssa suklaalevy/pipareita ja glögiä. Eivät ne montaa euroa maksa.