Makkarin futisselostaja
Edellinen keskustelu poistui :o
Mikä tuota selostajaa vaivaa? En ehtinyt lukemaan ketjua loppuun.
Ihan järkyttävä tapa puhua, huutaa, vääntää ja kääntää sanoja ihan älyvapaalla tavalla. Onko siis oikeasti joku, jonka mielestä tuo on hyväksyttävä tapa selostaa?
Kommentit (46)
Vierailija kirjoitti:
Haastatteluissa ym esiintymisissä puhuu normaalisti. Mutta mitä ihmettä tapahtuu, kun alkaa selostamaan??? Joku alter ego saa vallan ja muuntaa puheen totaalisesti.
Ehkä demoni riivaa?
Minusta hyvä selostsja. Miks katsotte jos ette tykkää. Vaam valitatte täällä ku kovin montaa ei vois kiinnostaa teidän ruikutus
Vierailija kirjoitti:
Minusta hyvä selostsja. Miks katsotte jos ette tykkää. Vaam valitatte täällä ku kovin montaa ei vois kiinnostaa teidän ruikutus
Joo, on tosi miellyttävä selostaja. Täällä mikään ei tunnu kelpaavan.
Vierailija kirjoitti:
Koska haluaisin katsoa peliä. Mutta selostajan takia ei vaan pysty. Toki ilman ääniä, mutta sitten on sama jo jättää katsomatta.
Selostaja ei oikein aina ole kartalla, vaan mänkkää omien ajatuskuvioidensa puitteissa. No parempi tuokin kuin tasa-arvon nimissä koppiin raahattaisiin nais-selostaja tuplaprässeineen.
Vierailija kirjoitti:
Halutaan nähdä peli? Mutta kiva jos pystyisi katsomaan selostuksella. Nyt ei pysty, koska Virkkunen on aivan sietämätön sönkkääjä.
On parantanut puhettaan kisojen edetessä. Nyt saa jo selvää.
Laittakaa mtv:lle palautetta että paska selostaja joka huutaa korkealla äänellä. itse olen laittanut jo.
Tuomas on Cmoren vakkariselostaja. Sinne palautetta.
Voisin kuunnella loputtomiin. Olin tässä joku päivä tosi pettynyt, kun erästä peliä ei tullut maikkarilta.
Ihan Tampereella kuitenkin syntynyt, teennäistä sönkötystä.
Vierailija kirjoitti:
Laittakaa mtv:lle palautetta että paska selostaja joka huutaa korkealla äänellä. itse olen laittanut jo.
On laitettu, mutta eipä näy auttavan.
Vierailija kirjoitti:
Mistä sitä palautetta laitetaan? Minä haluan laittaa syvimmät kiitokset hänen selostuksestaan.
Tiedän yhden raumalaisen puheterapeutin, vois parantaa tilannetta.
Kieltämättä mietityttää pääseekö selostajaksi ihan kuka vain? Ettei yhtään parempia ole tarjolla? Surullista.
Naiset kun katsoo futista niin mielenkiinnon vie selostajan ääni ja pelaajien ulkonäkö. Kattokaa niitä temppareita mielummin.
Hyvin on aurinko paistanut Ranskassa. Ei mulla muuta.
Ihan kauheeta sönkötystä, kiva kuulla etten ole ainut joka on samaa mieltä
Rääkyy kuin pistetty sika. Mikki varmaan ihan räässä 🤣