Uskaltaako tehdä pörssisähkösopimuksen?
Väittävät, että viime kuukausina ollut halvempi, mutta viime päivinä korkea hinta siinäkin. Joku sähkösopimus pitäisi kuitenkin nyt tehdä, kun tammikuussa loppuu nykyinen määräaikainen. Määräaikaisia ei suositella nyt ja toistaiseksi voimassa olevissa vielä korkeammat hinnat.
Kommentit (8)
Noi kuukausimaksutkhan ovat ihan törkeitä!
Meillä loppuu määräaikainen tammikuussa ja sähköyhtiöltä tuli viesti, että sopimus jatkuu toistaiseksi voimassa olevana 19,98 snt/kWh. Ei tuo nyt niin paha hinta ole.
Vierailija kirjoitti:
Meillä loppuu määräaikainen tammikuussa ja sähköyhtiöltä tuli viesti, että sopimus jatkuu toistaiseksi voimassa olevana 19,98 snt/kWh. Ei tuo nyt niin paha hinta ole.
Mitä ihmettä? Mulle tuli ilmoitus, että olisi 38 snt/kWh.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä firma?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä firma?
Olen eri, mutta Heleniltä tuli meillekin tuo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä firma?
Oomi.
29,90 snt/kWh tarjous, muistin väärin aiemmin. Kahdeksi vuodeksi sopimus. Jos en tee mitään, 38,90 snt/kWh toistaiseksi voimassaolevana. Tällä hetkellä hieman päälle 4 senttiä/kWh määräaikainen sopimukseni ilman perusmaksuja eli hinta nousee roimasti :(
Mikä sopimus siis kannattaisi ottaa?
Ei kiinnosta maksaa 40 euroa sähköstä kuussa toistaiseksi voimassa olevalla ja sitten vielä siirto päälle. Kerrostalossa asun.