Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uskaltaako tehdä pörssisähkösopimuksen?

Vierailija
14.12.2022 |

Väittävät, että viime kuukausina ollut halvempi, mutta viime päivinä korkea hinta siinäkin. Joku sähkösopimus pitäisi kuitenkin nyt tehdä, kun tammikuussa loppuu nykyinen määräaikainen. Määräaikaisia ei suositella nyt ja toistaiseksi voimassa olevissa vielä korkeammat hinnat.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
14.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiinnosta maksaa 40 euroa sähköstä kuussa toistaiseksi voimassa olevalla ja sitten vielä siirto päälle. Kerrostalossa asun.

Vierailija
2/8 |
14.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noi kuukausimaksutkhan ovat ihan törkeitä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
14.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä loppuu määräaikainen tammikuussa ja sähköyhtiöltä tuli viesti, että sopimus jatkuu toistaiseksi voimassa olevana 19,98 snt/kWh. Ei tuo nyt niin paha hinta ole.

Vierailija
4/8 |
14.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä loppuu määräaikainen tammikuussa ja sähköyhtiöltä tuli viesti, että sopimus jatkuu toistaiseksi voimassa olevana 19,98 snt/kWh. Ei tuo nyt niin paha hinta ole.

Mitä ihmettä? Mulle tuli ilmoitus, että olisi 38 snt/kWh.

Vierailija
5/8 |
14.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä firma?

Vierailija
6/8 |
14.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä firma?

Olen eri, mutta Heleniltä tuli meillekin tuo.

Vierailija
7/8 |
14.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä firma?

Oomi.

Vierailija
8/8 |
15.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

29,90 snt/kWh tarjous, muistin väärin aiemmin. Kahdeksi vuodeksi sopimus. Jos en tee mitään, 38,90 snt/kWh toistaiseksi voimassaolevana. Tällä hetkellä hieman päälle 4 senttiä/kWh määräaikainen sopimukseni ilman perusmaksuja eli hinta nousee roimasti :(

Mikä sopimus siis kannattaisi ottaa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä seitsemän