Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tehdä yksin jouluna?

Kukaan ei huoli
14.12.2022 |

Ei ole Netflixiä eikä muita suoratoistopalveluita, en käytä alkoholia, eikä bussit liikennöi. Taksiin en tuhlaa rahojani. Ulkona toki käyn ja syön, mutta siinä kaikki. Ideoita?

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
14.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaveri pyysi jouluksi kylään, mutta valehtelin, että on vieraita tulossa vaikka olen ihan yksin. Ihan parasta olla joulu yksin. 

Vierailija
22/29 |
14.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sormeta pllua.

Oletkin oikea järjen jättiläinen. Mies joulun yksin kotona sormettamassa pillua.

Kyllä se maa kaikenlaisia päällänsä kantaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
14.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos soittaisit jollekin tutullesi, ihan vaan kelle tahansa tuntemasi henkilölle.

Alat laulaa hartaita joululauluja noin 30 minuuttia. Ja kun olet laulanut, niin syö kynttiläinvalossa haluamaasi jouluruokaa.

Vierailija
24/29 |
14.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelaa Dotaa, runkkaa ja juo colaa. Sipsejä.

Vierailija
25/29 |
14.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syödä ja lenkkeillä ja lenkkeillä ja syödä ja syödä ja lenkkeillä, joskus nukkua.

Vierailija
26/29 |
14.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sormeta pllua.

Oletkin oikea järjen jättiläinen. Mies joulun yksin kotona sormettamassa pillua.

Kyllä se maa kaikenlaisia päällänsä kantaa.

Mieskin voi sormettaa omaa pilluaan. Se on aivan tämän hallituksen linjan mukainen asia. Se että miksi näitä ihmisiä äänestetään on minulle mysteeri.

Vierailija
27/29 |
14.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla luultavasti elämäni ensimmäinen joulu yksin! Ikää jo, mutta en ainakaan omasta mielestäni ole vielä ihan seniili, anteeksi seniilitär. Kiitos muistutuksesta, että joulunpyhinäkin voi lukea kirjoja.

Taidan katsoa niitä perinteisiä aaton ohjelmia, kuten Lumiukko (ihana!!!) ja mitä kaikkea jouluohjelmaa tuolloin tuleekaan.

Hieman kuitenkin arveluttaa yksinolo. Olisi ihanaa, jos lähelläni olisi joulua viettämässä joku toinen. Turha toivo. Ainakaan täältä en häntä löydä.

Ei kiinnosta yhden yön jutut ym. horinat. Hyvää joulua silti kaikille!

Vierailija
28/29 |
14.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä pyytäisin kaverin viettää joulua mun kans, mut jos on tarkoitus olla yksin, niin en tiedä.

Vierailija
29/29 |
14.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen viettänyt yhdeksän joulua yksin. Läheiset joulunviettäjät menehtyivät tuolloin. Ekat joulut olivat ankeita, mutta viimeiset seitsemän vuotta nauttinut joulusta ihan yksinäänkin. Siivoan kotini joulukuntoon, kuten joskus ennenkin. Pari ekaa vuotta jäi väliin. Laitan joulukoristeita, nautin kynttilänvalosta ihan yksiksenikin, syön jouluruokana ihan mitä huvittaa!!! Yksi joulu nakkeja ja pitsaa. Kuuntelen radiosta jouluohjelmaa, jota sieltä tietenkin tulee koko joulun ajan.

Lähden ulos kuuntelemaan joulun hiljaisuutta, tulen kotiin ja nautin, että voin lukea kirjaa tai tehdä mitä vaan ihan luvalla, koska joulurauhan aikana saa olla epäsosiaalinen. Muilla perheet ym. eivät ehdi pitämään kontakteja eikä minunkaan tarvitse kenellekään joulun aikaan ilmoitella itsestäni.

Ensimmäiset yksinäiset joulut ovat varmasti kaikille ihan kamalia, mutta etsikää itsellenne paras tapa nauttia, edes vähäsen, joulun rauhasta ja hiljaisuudesta.

Rauhallista joulua kaikille!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän seitsemän