Mitä ruokaa viikonloppuna
Miehen lapset tulee viikonlopuksi. Eivät tykkää mistään tavallisesta, vaan kaikki aiheuttaa yökkimistä, kakomista ja kiukkua.
Koko viikonloppua emme voi olla noutoruoan parissa, vaan jotain pitäisi tehdä myös itse.
Menen huomenna ruokakauppaan ja teen nyt listaa. Ideoita?
Kommentit (29)
No vaikka paistettua perseenreikää. Hitto, että olet mielikuvitukseton.
Mä en mitään yökkäilijänirppanokkia katselis. Laittaisin miehen vaihtoon ja sanoisin keskisormiheipat pikkupaskiaisille.
Vierailija kirjoitti:
Miehen lapset, mies hoitaa.
Älä edes lähde tuohon.
Täällä syö kyllä muutkin kuin miehen lapset. Ap
Vierailija kirjoitti:
Lohta, beurre blanc -kastiketta ja perunapyrettä. Kaviaaria päälle.
Eivät syö kalaa eikä perunaa (paitsi ranskalaisia). Ap
Vierailija kirjoitti:
No vaikka paistettua perseenreikää. Hitto, että olet mielikuvitukseton.
Alkaa olla näiden vuosien jälkeen mielikuvitus loppu. Kenen perseenreiän paistan? Lasten äidin? On aika luiseva, ei riitä kaikille ruoaksi. Ap
Broilerikiusaus toimii aina ja on helppo. Kermaa vaan peliin ja sekaan hemapa -pussi.
Vierailija kirjoitti:
Broilerikiusaus toimii aina ja on helppo. Kermaa vaan peliin ja sekaan hemapa -pussi.
Eivät syö perunaa eikä herne-maissi-paprikaa. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä edes lähde tuohon.
Miksi sitten niistä lapsista edes mainitsit? Kun ne ei kerta kumminkaan mitään syö.
Kai sä nyt tiedät mitä sä haluut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä edes lähde tuohon.
Miksi sitten niistä lapsista edes mainitsit? Kun ne ei kerta kumminkaan mitään syö.
Kai sä nyt tiedät mitä sä haluut.
Koitan saada jotain uusia ideoita. On aika kypsyttävää yrittää jatkuvasti tehdä jotain, mikä ei sitten kuitenkaan maita. Olis kiva, että joskus olis sellaista ruokaa mikä kaikilla menisi alas. Ap
Tehkää itse hampurilaisia tai pizzaa, jos nuo kerran noutoruokana kelpaavat. Isä voi patistaa lapsetkin osallistumaan ruoanlaittoon.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
Faith kirjoitti:
Tehkää itse hampurilaisia tai pizzaa, jos nuo kerran noutoruokana kelpaavat. Isä voi patistaa lapsetkin osallistumaan ruoanlaittoon.
Pizzaa tehdään lauantaina iltaruoaksi. Kuitenkin joku ruoka mikä olisi nopea valmistaa perjantaina (sitä voisi syödä myös la lounaalla) ja sunnuntain ruoka puuttuu. Hampurilaisia tehtiin juuri viimeksi. Ap
Vierailija kirjoitti:
Mitä ne lapset sitten äitinsä luona ollessaan syövät ?
Lasten kertoman mukaan nuudelia, pakastepizzaa, jugurttia, leipää ja burgereita. Ap
Mies ruokkikoot,en todellakaan lähtisi tohon hommaan,itse söisin mitä ikinä haluaisin
Vierailija kirjoitti:
Jotain punalalaputettua p*skaa pakastimesta!
Ohis, mutta miksi punalaputettu olisi p#skaa?
Nachovuoka/pelti.