Tiedätkö Vesa Keskisen? Kyläkaupan? Lähedetkö niiden takia keskelle ei mitään? Entä pandojen siinä naapurissa?
Miksi Keskisellä on vetovoimaa enemmän kuin pandoilla?
Kommentit (24)
En lähde Vesan takia Tuuriin, vaan sen takia, että se on mua lähimpänä oleva iso kauppakeskittymä.
Kuka nyt ei Keskistä ja kyläkauppaa tietäisi.
Tietenkin. Minä suosin pieniä kyläkauppoja suurten kauppaketjujen sijaan.
Onko se samanlainen kuin Tokmanni, mutta 100 kertaa isompi? En ole koskaan käynyt
Aihe Vapaan perinteiset kesäpäivät järjestetään ensi vuonna 15.-16.7.2023, tule sinäkin mukaan! Ajamme ensin eksoottiseen Ähtäriin pandoja ihmettelemään jonka jälkeen ajokuntoisten ilmottautuminen puiston infopisteellä. Ähtäristä matka jatkuu jo kulttimaineen saaneeseen ostosparatiisi Keskisen kyläkauppaan Etelä-Pohjanmaan viljaville lakeuksille, jossa itse Vesa Keskinen on lupautunut jakamaan halukkaille nimikirjoituksia. Omat eväät ja juomat sekä iloinen mieli mukaan!
Minua ei saisi Tuuriin ampumallakaan. Asun Helsingissä.
Kyllähän Keskisen ja Tuurin pompöösin kyläkaupan tiedän.
En asiaa tehden lähtisi sinne, mutta kun kesälomalla piipahdimme Ähtärissä, kävimme katsomassa Keskisen kauppaakin.
Nähty on Tuuri, riitti minulle.
Ähtärin eläinpuistossa voin käydä useamminkin.
Vierailija kirjoitti:
Aihe Vapaan perinteiset kesäpäivät järjestetään ensi vuonna 15.-16.7.2023, tule sinäkin mukaan! Ajamme ensin eksoottiseen Ähtäriin pandoja ihmettelemään jonka jälkeen ajokuntoisten ilmottautuminen puiston infopisteellä. Ähtäristä matka jatkuu jo kulttimaineen saaneeseen ostosparatiisi Keskisen kyläkauppaan Etelä-Pohjanmaan viljaville lakeuksille, jossa itse Vesa Keskinen on lupautunut jakamaan halukkaille nimikirjoituksia. Omat eväät ja juomat sekä iloinen mieli mukaan!
Tulkaa ny muakin moikkaamaan, ku täälä päin pyöritte! 🤠
Ihmiset menee tuuriin koska se on jättisuuri kauppa josta voi ostaa vaikka mitä. Ihmiset ei mene ähtäriin pöllistelemään paria pandaa.
Keskisen kaupassa on aina muuten hiton kuuma!! 🥵 Ei siellä jaksa kierrellä pitkään.
Eikös tämä Keskinen ole sen Minttu Kaulasen puoliso?
En varmasti menisi vaikka olisi naapurissa. Onneksi ei ole.
Kerran käynyt mökkimatkalla kyläkaupassa. Piti oikein pakottaa muu seurue innostumaan kun halusin kerran käydä ja kun vielä matkan varrella. Yksi kerta riitti hyvin. Pandat kiinnostaisi myös nähdä, mutta autottomana lähes mahdotonta. Olisi kiva jos vaikka ihan kaukoliikenteen bussilla pääsisi Helsingistä Ähtärin lähelle ja takaisin päivän aikana.
Huvipuistohullu kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ilman muuta! 🥳
Vierailija kirjoitti:
Eikös tämä Keskinen ole sen Minttu Kaulasen puoliso?
Eikäku sekoitit nyt Sampon ja Vesan, Sampon kauppa on Äkäslompololla
Vierailija kirjoitti:
Huvipuistohullu kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ilman muuta! 🥳
😎
Kerran oon käyny, samalla näin pandat, kyläkaupan ja Powerparkin. Ihan yksi kerta riitti jokaista kohdetta.
No en lähde yksin asuvana Helsingistä kysymiisi paikoihin.Minulla ei omaa autoa ja ei mitään kiinostuska kyläkauppa ymm.
Kyllä vaan niin pienestä kyläkaupasta sai pöhtymään noin ison tavaratalon ym. on hyvä saavutus. Voi ostella riviin kalliita autoja. Jotta siitä vain yrittämään.
Nähty on, kävin katsomassa kerran.