Tulin juuri Teboililta tankkaamasta. Kysyttävää?
Kommentit (53)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Neste käyttää venäjän raakaöljyä.
Miten niin? Neste on suomalainen, älä Igor valehtele.
Missä Suomessa porataan öljyä?
KOITAS KÄYTTÄYTYÄ PUNAINENMERI kirjoitti:
TIEDOKSI VAIKKA BENSAN TUOTTAA LUK OIL VENÄJÄLTÄ EI KAIKKI TEB OIL YRITTÄJÄT LLE VENÄLÄISIÄ. JA TIEDOKSI EI SUOMESSA KÄYDÄ MITÄÄN UKRAINA SOTAA SE ON MUUALLA MEILLÄ OLI OMAT SODAT VENÄJÄN KANSSA VIIMEKSI 1939 -44 EI TEILLÄ OLE OIKEUTTA TÄÄLLÄ RIEHUA SYYTTÄÄ SUOMEN KANSALAISIA SIITÄ MITÄ VENÄLÄISET TEKEE ON STALINISTIT AINA TÄÄLLÄ TEHNYT. MUTTA SUOMALAISTEN PÄÄLLE APINAT EI KYLLÄ KÄY TÄÄLLÄ.
Älä huura!
Mielenkiintoista että putinistit ja palstapersut löytävät palstalle aina yhtäaikaa.
Mitä maksoin 95? Itse tankkaan myös yleensä Teboililla.
Vierailija kirjoitti:
Mielenkiintoista että putinistit ja palstapersut löytävät palstalle aina yhtäaikaa.
Se ei ole sattumaa.
Miekii kävin justiinsa, oli muute hyvät pullat. Ja kaunis neitonen myymässä.
Paljos sielä o L? kohta tankille.
Vierailija kirjoitti:
Paljos sielä o L? kohta tankille.
Edullisempaa kuin muualla.
"Sieltä ostetaan, mistä halvimmalla saadaan!" Tai oikeastaan, sieltä mistä se on käytännössä helpoin tehdä, Ei kannata toiselle puolelle kaupungia varta vasten ajaa, kun Teboil on lähellä ja mökkitien varressa.
Vierailija kirjoitti:
TIEDOKSI VAIKKA BENSAN TUOTTAA LUK OIL VENÄJÄLTÄ EI KAIKKI TEB OIL YRITTÄJÄT LLE VENÄLÄISIÄ. JA TIEDOKSI EI SUOMESSA KÄYDÄ MITÄÄN UKRAINA SOTAA SE ON MUUALLA MEILLÄ OLI OMAT SODAT VENÄJÄN KANSSA VIIMEKSI 1939 -44 EI TEILLÄ OLE OIKEUTTA TÄÄLLÄ RIEHUA SYYTTÄÄ SUOMEN KANSALAISIA SIITÄ MITÄ VENÄLÄISET TEKEE ON STALINISTIT AINA TÄÄLLÄ TEHNYT. MUTTA SUOMALAISTEN PÄÄLLE APINAT EI KYLLÄ KÄY TÄÄLLÄ.
Älä huura!
Ootsin harasoo!
Vierailija kirjoitti:
"Sieltä ostetaan, mistä halvimmalla saadaan!" Tai oikeastaan, sieltä mistä se on käytännössä helpoin tehdä, Ei kannata toiselle puolelle kaupungia varta vasten ajaa, kun Teboil on lähellä ja mökkitien varressa.
Juuri näin... Minulle on ihan sama mitä porukka itkee. Sinne menen ja sillä selvä.
Minä kävin Rukalla tankkaamassa ja seuraavaks meen Rusaselle tankkaamaan.
Ei ole kysyttävää!!! itsekin tulin juuri!
Hei! Nyt vasta selvis että Teboilin perässä lukee öljy. Olen 38v. 🤣
Osaatko ri-paskaa? Tykkäätkö Borssikeitosta?
Ryccän orja ja maanpetturi. Lähde neukkuihin naattimaan elämästä.
Wikipedia Suomen kasakat.