Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haittaako, jos ei halua ketään erityisen lähelle?

Vierailija
14.12.2022 |

Puoliso ja perhe (äiti, isä, veli, sisko) on, mutta noin muuten. Ihmiset ovat usein joko epäkiinnostavia tai epäaitoja. Fiksut ja kiinnostavat ihmiset tapaan yhteisten tuttujen kautta tai muuten epäintiimisti muutaman kerran vuodessa, jolloin jutellaan ja vaihdetaan kuulumisia. Ei viestitellä siinä välissä mitään.

Saan sosiaalisen tarpeeni täytettyä puolitutuille ja satunnaisilla kohtaamisella. En kaipaa kyläilyjä tms.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
14.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai niin ja harrastuksissa tietenkin tapaan ihmisiä, mutta ei mitään vakiporukoita. Ap

Vierailija
2/8 |
14.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän kissa on aika lailla juuri tuollainen!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
14.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meidän kissa on aika lailla juuri tuollainen!

Kissat on ihania. Minullakin on. Ap

Vierailija
4/8 |
14.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole haitannut minua. Vanhempia ei enää ole ja sisaruksista kuulen muutaman kerran vuodessa, viihdyn hyvin kirjojeni kanssa ja paria vanhaa tuttavaa tapaan muutaman kerran vuodessa, harrastuksen kautta olen harvakseltaan kontaktissa ihmisiin.

En ole ihmisvihaaja, mutta en myöskään ole koskaan kaivannut liiemalti ihmiskontakteja.

Vierailija
5/8 |
14.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole haitannut minua. Vanhempia ei enää ole ja sisaruksista kuulen muutaman kerran vuodessa, viihdyn hyvin kirjojeni kanssa ja paria vanhaa tuttavaa tapaan muutaman kerran vuodessa, harrastuksen kautta olen harvakseltaan kontaktissa ihmisiin.

En ole ihmisvihaaja, mutta en myöskään ole koskaan kaivannut liiemalti ihmiskontakteja.

Olen aika pahasti aivopesty ajattelemaan, että olen luuseri jos minulla ei ole läheisiä kavereita, samaan aikaan kun en halua enkä kaipaa heitä.

Miten pääsisin sinuiksi tämän asian kanssa?

Vierailija
6/8 |
14.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen aika pahasti aivopesty ajattelemaan, että olen luuseri jos minulla ei ole läheisiä kavereita, samaan aikaan kun en halua enkä kaipaa heitä.

Olemalla armollinen. Sekä heille, jotka ovat vakuuttuneita, että läheiset ihmissuhteet ovat tärkeitä onnellisuuden kannalta että itsellesi, jotta hyväksyt itsesi sellaisena kuin olet. Älä ole katkera esim vanhemmillesi, jos he ovat hyvää hyvyyttään mutta ymmärtämättömyyttään ohjanneet sua hankkimaan ystäviä. Eivät he voi päästä pääsi sisälle eivätkä ymmärrä tarpeitasi, varsinkaan jos et ole asiaa kunnolla heille selittänyt.

Tsemppiä!

Vierailija
7/8 |
14.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olemalla armollinen. Sekä heille, jotka ovat vakuuttuneita, että läheiset ihmissuhteet ovat tärkeitä onnellisuuden kannalta että itsellesi, jotta hyväksyt itsesi sellaisena kuin olet. Älä ole katkera esim vanhemmillesi, jos he ovat hyvää hyvyyttään mutta ymmärtämättömyyttään ohjanneet sua hankkimaan ystäviä. Eivät he voi päästä pääsi sisälle eivätkä ymmärrä tarpeitasi, varsinkaan jos et ole asiaa kunnolla heille selittänyt.

Tsemppiä!

Kiitos!

Vierailija
8/8 |
14.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tsemppiä!

Jaxuhali!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä viisi