Lionel Messillä on kaunis vaimo
Onpa Lionel Messillä kaunis vaimo ja söpön näköiset pojat: https://www.iltalehti.fi/jalkapallon-mm-2022/a/5aaa4089-664d-4923-8fbd-…
Kommentit (163)
Vierailija kirjoitti:
Mitä ihmeellistä nyt tuossa on? Naisilla etulyöntiasema on meikki. Jos olisi ilman meikkiä yöhousuissaan hiukset sekaisin ei erottuisi mitenkään massasta.
Väitän, että erottuisi kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Palstamiesten mielestä tavis.
Hyvin vahvasti tämä! Kello ei ole puoltapäivää ja olen jo tänään lukenut palstalta miten:
1. 180cm pitkä siroluinen ja pitkäraajainen Taylor Swift menisi tavis suomi Pirkosta. Ihan perus.
2. Joka ikinen kauppakeskus suomessa pullistelee komeampia miehiä kuin Ralph Fiennes.
Joten kai toi Messinkin vaimo häviäisi massaan näin kauniin kansan keskellä:D Kovat on jollain luulot itsestään.
Taylor Swift on kyllä suomalaisen näkönen, ku se on niin vaalea.
Jos se menis johonki Toholammen S-markettiin niin kyllä sitä suomeksi alettas siellä palvelemaan.
Vierailija kirjoitti:
On hänellä pikkuriikkisen silikonia rinnoissa. Onneksi puolisolla on varallisuutta kustantaa rouvan huoltotoimenpiteet. Win-win.
Kolme lasta niin painovoima tekee tehtävänsä. No onneksi on varaa silaripalloihin.
Sakan tyttöystäväkin on aikamoinen, huh.
Mun mielestä Messin lapset kuvassa on ihanan näköisiä. Ei kyllä äidissäkään ole mitään valittamista.
Vastaus otsikkoon: Totta kai, Messi on superrikas, tähti jo nuorena, jollaisilla vaimokandidaateista ei ole pulaa.
Rahalla saa ja hevosella pääsee. Näin sanotaan. Kyllä näillä huippu-futareilla ja lätkänpelaajilla on valinnanvaraakin. .
Ei ole mun makuun... tykkään luonnollisemmista naisista
Vierailija kirjoitti:
Muistuttaa vähän Renny Harlinin vaimoa...
Nii onhan niillä molemmilla ruskea pitkä tukka. Siihen se yhdennäköisyys sitten jääkin.
Johtuuko rusketuksesta vai mistä, mutta ei Antonella näytä kuvissa todellakaan 34-vuotiaalta. Saatikka 3 lapsen äidiltä.
Kenellä jalkapalloilijalla tai muulla urheiljamiljonäärillä ei ole kaunista vaimoa?
Vierailija kirjoitti:
Johtuuko rusketuksesta vai mistä, mutta ei Antonella näytä kuvissa todellakaan 34-vuotiaalta. Saatikka 3 lapsen äidiltä.
Kyllä näyttää. Perus 34-vuotias itsestään huolta pitävä naikkonen.
Vierailija kirjoitti:
Se kaljupää mies tuolla kuvan taustalla huokailee, että tuollaisen kun saisi..
Tarkoitatko sitä uutta iphonea sen nuoren miehen kädessä?
Vierailija kirjoitti:
Minun mielestä hän taas on nimenomaan luonnollisen näköinen.
Eteläamerikkalaiset naiset nyt yleensä on aika kauniita, ei kai tuossa mitään sen erikoisempaa ole.
Jatkokysymys kuuluu, onko tällä vaimolla komea mies?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minun mielestä hän taas on nimenomaan luonnollisen näköinen.
Samaa mieltä. Ei ole leikeltyä naamaa vaan hän on luonnollisen kaunis.
Vierailija kirjoitti:
Jatkokysymys kuuluu, onko tällä vaimolla komea mies?
Yleensä rikkaalla miehellä on kaunis vaimo, ja päinvastoin, eli kauniilla naisella on usein rikas mies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se kaljupää mies tuolla kuvan taustalla huokailee, että tuollaisen kun saisi..
Tarkoitatko sitä uutta iphonea sen nuoren miehen kädessä?
Ehkä se äijä vaan katsoo että voi kuinka kaunis perhe... tai per*e
Mutta ne on Qatarissa tuossa valokuvasssa.