Onko aikuisten sisarus suhteet aina ongelmallisia?
Tietty joillain toimii mutta miten veli ja sisko?
Kommentit (15)
Veli ja sisko toimii ainakin mulla koska mulla ja veljelläni on tosi hyvät välit.
kuinka tyhmä voi olla. Ensin kysyy onko AINA ongelmallisia ja heti perään toteaa että "joillakin toimii".
Miksi edes kysyä jotain jonka tietää jo paskaksi.
Ystävä- ja tuttavapiirissäni lähes kaikilla on hyvät suhteet siskoihinsa ja veljiinsä. En ole ajatellutkaan, että jonkun mielestä ne voisivat olla lähtökohtaisesti ongelmallisia. Minullakin kolme veljeä, ja kaikkia näen säännöllisesti ja viihdymme toistemme ja perheidemme seurassa, itse siis olen nainen 39 v.
Välimatkoista asiaa. On serkut (tai puoliserkut) joita on 3 siskoa. Yksi asuu ulkomailla ja kaksi eri paikkakunnilla Suomessa. Joskus luulin että jäävät samoille kulmille keskenään, niin ei käynyt, menivät miesten matkaan. Heidän vanhemmat asuvat eri paikkakunnalla kuin serkut myös, äiti vähän vaativa luonne, vaikka vierailee silti lapsillaan ja lastenlapsia katsomassa. Yhden serkun asuinpaikka on kaukaisin Suomessa, olisi voinut valita toisin - mutta liekö kyllästyi aiempaan. Eli moni menee kauas lähisuvustaan? En ymmärrä miksi he ovat koko perheen voimin whatsapp:issa, en jaksaisi sellaista jatkuvaa viestitulvaa ja lisäksi äitini siellä sukulaisena.
Veli on työtävieroksuva epärehellinen ketku. Lapsena pääsi kaikesta kuin koira veräjästä eikä ole aikuisenakaan oppinut. Ei olla kovinkaan hyvissä väleissä.
Me oltiin siskoni kanssa etelässäkin yhdessä, kun kummankaan puoliso ei halunnut lähteä ja hauskaa oli.
Olisin hyvissä väleissä mutta hänellä on tuttavapiiri joka on kovin ideologian sokaisema ja lahkomainen.
Jos nyt ajattelen tuntemiani ihmisiä, niin yllättäen useimmilla on ongelmalliset suhteet sisaruksiinsa. Ei kaikilla kuitenkaan.
Ei ole. Suurimmalla osalla ihan hyvät välit. Itselläni oikein läheiset välit. Melkein viikottain olen veljen kanssa yhteydessä.
Vierailija kirjoitti:
En ole väleissä veljen kanssa.
Olin erittäin hyvässä väleissä 3 veljeni kanssa,Mutta ovat kuoleet. 5 siskoni kanssa en koskaan.Koppavia arvostelijoita kaikki 5. Elossa heistä 2. Muodolliset välit,vain jos joku yhteinen suku juhla ,Vahingossa kohtaa.
Minulla on kaksi veljeä,toisen kanssa luonteet sellaiset,että tullaan hyvin toimeen,toisen kanssa taas ihan eri planeetalta,eli ei olla niin paljon tekemisissä. Mutta mitään vihaa ei ole välillämme.
Vo kun olisikin hyvät suhteet mutta sisar näkee minussa vain tavaraa. Kaikki kanssakäyminen koskee tavaraa.
Syntymä on kuolemantuomio :(