Miten Zinzinolla nykyään menee?
Useampikin tuttuni hurahti Zinzinoon joitain vuosia sitten, mutta siitä on aikaa kun kukaan niistä on postannut someen mitään aiheeseen liittyvää. Kaksi on siirtynyt toisen pyramidihuijauksen pariin, loput tuntuu tulleensa järkiinsä. Zinzinon nettisivut on kuitenkin edelleen pystyssä. Tietääkö kukaan, miten firmalla nykyään menee? Onko toiminta selvästi hiipumaan päin vai löytyykö jostain edelleen uusia tunkkeja lopettaneiden tilalle?
Kommentit (3)
Vierailija kirjoitti:
Olen ihmetellyt kuinka vielä on toimintaa Suomessa, kun aika moni kuitenkin tietää ne Zinzinon veivaukset.
Onecoinkin on edelleen elossa, vaikka se on paljastettu huijaukseksi niin selvästi, että luulisi kaikkein tyhmimmänkin tajunneen jättää uppoavan laivan jo ajat sitten. Zinzino sentään myy ihan aitoa tavaraa, olkoonkin että hinnat on pilvissä ja pyramidi jalkojen tasapainoineen sun muineen ei vakuuta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen ihmetellyt kuinka vielä on toimintaa Suomessa, kun aika moni kuitenkin tietää ne Zinzinon veivaukset.
Onecoinkin on edelleen elossa, vaikka se on paljastettu huijaukseksi niin selvästi, että luulisi kaikkein tyhmimmänkin tajunneen jättää uppoavan laivan jo ajat sitten. Zinzino sentään myy ihan aitoa tavaraa, olkoonkin että hinnat on pilvissä ja pyramidi jalkojen tasapainoineen sun muineen ei vakuuta.
Meinaako joku että Onecoin alkaa vielä toimimaan?