Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Muita, joilla ei ole työsuhde-etuja?

Vierailija
13.12.2022 |

Meillä reilun 20 hlön ihan kunnon voittoa tekevässä firmassa ei ole liikunta- ja kulttuuri-, lounas-, työmatka- tai hierontaetuja. Työterveyshuolto on myös ihan Kela 1 -tasoa.

Arvatkaa onko työntekijöissä vaihtelua. Itse olen sietänyt tätä muutaman vuoden. Pomo sentään tienasi viime vuonna 200k.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
13.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla yhden naisen yrityksessäni ei ole mitään etuja, ei työterveyshuoltoa, virike- tai lounasetua, liikuntaseteleitä tai työttömyysturvaa. Jos töitä - anteeksi yritystoimintaa - ei ole, niin ei ole, eikä mistään saa mitään tukea, siinähän sitä järsii kynsiään, sillä etuuksilla ei ole tarkoitus loiventaa yritystoimintaan liittyvää riskiä.

Vierailija
2/5 |
13.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu ei ollu mittään etuja missään työpaikassa. Yritettiin yhdessä työpaikassa liiton kanssa ratkoa näiden lisäksi muitakin hyvinvointiin liittyviä asioita, kiitoksena me eniten ääntä pitäneet saimme potkut.

Siirryin yrittäjäksi, ja vaikka ei ole vara harrastaa mitään kallista, niin nautin vapaudestani ilman kyykyttämistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
13.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ole ei. Ei edes työterveyttä, muusta nyt puhumattakaan.

Vierailija
4/5 |
13.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on firmassa bonukset, hieronta,kulttuurietu sekä pekkaset jotka eivät kosketa rekrytointityöntekijöitä joihin minä kuulun. Joka kuukausi menen kuuntelemaan palaveriin kiitos puheen kuinka ylitimme jälleen itsemme ja paljonko vakkarit saavat bonusta.

Viimeisimpänä etuna saimme ilmaisen sähköautojen latausmahdollisuuden mutta milläs rahalla ostat sähköauton kun tuntipalkka on hieman yli 11 euroa tunnilta.

Vierailija
5/5 |
13.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos palkka on kohdillaan, voit sillä palkalla ostaa niitä etuja. Minulla pieni palkka ja kiitos siihen päälle vielä edut.

Tottakai jos jäisi 4000e käteen, kävisin kerran viikossa hierojalla.