Pitäisitkö elämässäsi ihmisen, jota kohtaan sulla on tunteita etkä ole kiinnostunut olemaan kaveri?
Olin tulisesti ihastunut, mutta molemmat olemme varattuja tahoillamme.
Olisin jo valmis luopumaan tästä ihmisestä. Tapaaminen on raskasta, koska tunteeni häntä kohtaan ovat vahvat. Kumpikaan ei ole valmis eroamaan. Haluan paremman suhteen oman puolisoni kanssa.
Kaverisuhde ei tunnu luontevalta kaiken jälkeen.
Päästänkö irti ja lakkaan vastaamasta puheluihin/viesteihin? Mitä pitäisi tehdä?
Kommentit (3)
Vierailija kirjoitti:
No mä vastaisin, mutta sanoisin hänelle suoraan tämän miten asiat on, eli että ei ole ehkä ainakaan heti mahdollista olla pelkkä kaveri, kun on ollut muunlaisia tunteita niin vahvasti hiljattain. Ja ilmoittaisin, että olisi parempi ettei vähään aikaan jutella ollenkaan. Se, jääkö se "vähän aikaa" tilapäiseksi vai ei, sen saisi päättää aika. Mutta muutama kuukausi ainakin kannattaa olla ilman mitään kontakteja, että pääsee itse eroon lopuistakin ihastuksen tunteista.
Kuulostaa järkevältä. Kiitokset vastauksesta. Ap
Mitä muuta sitten halusit meiltä edes kuulla, Ap??? Että kannattaa jatkaa elämää, joka repii sinut rikki?
Voi tuhannentaivaallista, miten voit olla niin tyhmä?
No mä vastaisin, mutta sanoisin hänelle suoraan tämän miten asiat on, eli että ei ole ehkä ainakaan heti mahdollista olla pelkkä kaveri, kun on ollut muunlaisia tunteita niin vahvasti hiljattain. Ja ilmoittaisin, että olisi parempi ettei vähään aikaan jutella ollenkaan. Se, jääkö se "vähän aikaa" tilapäiseksi vai ei, sen saisi päättää aika. Mutta muutama kuukausi ainakin kannattaa olla ilman mitään kontakteja, että pääsee itse eroon lopuistakin ihastuksen tunteista.