Turkissa pidätetty suomalaismies STT:lle: Meitä hakattiin kolme yötä ja kaksi päivää
https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/767e3591-4794-4e4c-808b-aa7d5e3048f7
miksi artikkelissa annetaan ymmärtää, että kyse oli suomalaisista? Nämä olivat somalialaistaustaisia ja olisivat voineet kyllä jäädä sinne Turkkiin.
Kommentit (130)
Siis aivan oikein noille tolloille.
Ja vielä itse halunneet Turkkiin, kun olivat siellä vaihto-opiskeija asian tiimoilta.
Sitten ns. paskoivat maan ihmisten kasvoille. Maan, jonka vieraina olivat.
Kauhistuttavaa käytöstä suomalaisilta opiskelijoilta!
Samanmoista kuria pitäs olla Suomessakin rikollisille, vähenisi tuntuvasti vääron teot ja rikokset meillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä menneet sinne käyttäytymään kuten täällä ovat tottuneet??
Ei mitään käyttäytymistapoja.
Ihan on omiensa tavat.
Vierailija kirjoitti:
Tuskin tämäkään nostaa arvostusta Suomea kohtaan. Kannattaisi nähdä ne hyvät puolet.
Eiköhän Turkissa tajuta, että nuo eivät ole mitään suomalaisia. Tänä päivänä monissa maissa on omat taakkansa, myös Turkilla on omansa.
Ja sitten taas tännä isännän elkein kukkoilemaan. Jotenki hävettää.
Tekee ihan hyvää lumihiutaleille että tajuavat maailmasta edes vähän jotain.
Vierailija kirjoitti:
Siis aivan oikein noille tolloille.
Ja vielä itse halunneet Turkkiin, kun olivat siellä vaihto-opiskeija asian tiimoilta.
Sitten ns. paskoivat maan ihmisten kasvoille. Maan, jonka vieraina olivat.
Kauhistuttavaa käytöstä suomalaisilta opiskelijoilta!Samanmoista kuria pitäs olla Suomessakin rikollisille, vähenisi tuntuvasti vääron teot ja rikokset meillä.
Somalimuslimit väittivät etteivät tienneet syyllistyneensä rikokseen. Tietämättömyyden ei pitäisi vaikuttaa tuomioon.
Ne on aina somaleja kun ovat kerrankin tehneet jotain oikein. Kun ovat pahanteossa niistä tulee suomalaisia. Kumma juttu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuskin tämäkään nostaa arvostusta Suomea kohtaan. Kannattaisi nähdä ne hyvät puolet.
Eiköhän Turkissa tajuta, että nuo eivät ole mitään suomalaisia. Tänä päivänä monissa maissa on omat taakkansa, myös Turkilla on omansa.
Kai sen nyt näkee habituksesta että ne on sekundasuomalaisia.
Vierailija kirjoitti:
Käytöstavat auttavat pärjäämään ja kunnioitus toista kohtaan . Huonoa mainosta maallemme .
Tämähän on sama kuin erään kansallispuku vähemmistön 99% pilaa 1% maineen.
Somali voi lähteä somaliasta mutta somalia ei ikinä lähde somalista.
Ne on semmosia ne somalit.
Vierailija kirjoitti:
Ja sitten taas tännä isännän elkein kukkoilemaan. Jotenki hävettää.
tännä=tänne.
Vierailija kirjoitti:
Oliko nämä jotain Turkki-vihaajia ja poliittinen teko vai sattumalta ja tietämättään repivät rahaa videolla?
Vaikea sanoa. Ne ovat tietenkin älykääpiöitä mutta voi taustalla olla jotain poliittistakin motiivia.
Mitenkähän meistä suomalaisista voisi vielä enemmän tehdä kaikkien öykkäreiden kynnysmattoja? Vai joko ollaan pykälässä? Oikeasti noloa.
raineri ja allan kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käytöstavat auttavat pärjäämään ja kunnioitus toista kohtaan . Huonoa mainosta maallemme .
Tämähän on sama kuin erään kansallispuku vähemmistön 99% pilaa 1% maineen.
Olen tavannut sekä tuon 1% kummajaisen että nuo normi 99% feijat.
Ovat täällä opoineet ettei mikään laki koske niitä. Tekee mitä tahansa, saa lisää rahaa ja vihreäsyväkurkku käy imemässä mällykkeet.
Ei ne nyt turpaansa olisi ansainnut saada parin paperinpalan repimisestä. Toisaalta ihmetetyttää, miten pihalla ovi ihmiset olla tosiasioista. Itse olin Kreikassa lomalla ehkä viisi vuotta sitten, ja samassa hotellissa oli turkkilainen mies vaimoineen Ruotsista, ja he sanoivat, etteivät uskalla mennä enää Turkkiin lomalle, kun siellä voi joutua poliisin hakkaamaksi koko viikoksi ihan sen takia, jos on joskus somessa tykännyt väärästä postauksesta. Itse en Turkissa ole käynyt sitten 90-luvun, eikä ole jäänyt ikävä sitä löyhkää.
Kiitän veljiämme, toivottavasti Turkki antaa ankarat rangaistukset koskien Natoa.
Ei mitään käyttäytymistapoja.