Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

~*~ ENSIKOT la. 11.11 & su. 12.11. ~*~

11.11.2006 |

VIIKONLOPUN PINO!! :)

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
11.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

..onnitteluista, olette ihania!!! :) Nyt vaan toivotaan, että kaikki menee hyvin ja maha-asukas pysyy matkassa mukana. Pakko tunnustaa, että käyn vähän väliä vessassa kurkkaamassa pöksyihin, ettei mitään ole tullut..

Vieläkin on NIIN epätodellinen olo, pitää välillä käydä katsomassa vessassa testiä, että ei ole kuvitellut kokonaan tätä.. Olemme niin onnellisia molemmat! :)

Tuli tietenkin HETI soitettua äidille, isälle, siskolle sekä veljelle, kaikki olivat onnellisia meidän puolesta. Kerroin heille kuitenkin, että tämä on vasta niin alussa, että ihan mitä vaan voi tapahtua. Mieheni haluaa kertoa omille vanhemmilleen + veljelleen vasta myöhemmässä vaiheessa.

Muita raskaus" vaivoja" ei oo muuta ku, että tissit on aivan sairaan kipeet ja turvonneet, ei meinaa liivit mahtua enään päälle.

Sara-Maria: Voit merkitä mut plussanneex, mutta ilmoittelen LA myöhemmin. OK??

DAJM & HANNNAH: Testatkaa jo!!!!!!!! :)

:) Lisbet rv 4+6

Vierailija
2/19 |
11.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huijje, heräsin tunnettuna unikekona tänään jo kahdeksan aikoihin... Ja sitten tietty välkkynä tein testin ja nyt en oikein tiedä, miten tämä juttu tässä meni...

Negahan siitä tuli... mutta toisaalta, näyttäisikö se edes vielä mitään, kun nyt on tosiaan kp 31 / 28-33???? * koittaa pitää vielä pientä toivetta yllä *

Lisbet: Itse olisin varmasti ihan samanlainen ja kävisin " varmistelemassa" tilannetta jatkuvasti... Tokihan innostus näinkin isossa asiassa on vissiin aika normaalia. Varmasti mullakin puhelin laulaisi, jos lähiaikoina tärppäisi...

Täytyy myös sanoa, että nyt tätä palstaa lukiessa on kyllä alkanut kunnioittamaan Hannahia ja Dajmia ja muita testaamista lykkääviä... hyvinhän se Lisbet:kin sinnitteli. Pitäisi varmaan itsekin pyrkiä samanlaiseen itsehillintään, niin ei tulisi näitä tilanteita... Miten ihmeessä te pystytte?

Aqualle paljon jaksamisia ja haleja. Ikävältähän se aina tuntuu... eikä siihen oikein kukaan muu mitään voi sanoa (Meillä alkaa jo kanssa 9. kierto, jos täti tulla tupsahtaa... vielä koitan toivoa, vaan eipä tuo negatesti ainakaan auttanut asiaa).

Tietääkö kukaan muuten mitään kaksosista? Ollaan täällä naureskeltu ajatukselle, että meille tulee sitten kerralla kaksi, kun mun suvussani joka toinen sukupolvi on saanut kaksoset varmaan kivikaudelta lähtien (sukututkimus tehty). Ajattelin vaan, että onkohan se sitten oikeasti näin... olisi se aika metkaa, jos sieltä tupsahtaisi sitten kaksikko... mutta toisaalta... tulisi nyt edes se yksi tai vaikka viisi... hermoja raastaa jo pikkuhiljaa... Vaikka sitä koittaa olla miettimättä kovasti.

Täti on selkeästi tulossa, koska sain jälleen siivoushepulin... Toisaalta vatsakivut loistaa poissaolollaan ja kahvi tökkii edelleen. Toiveajattelua?

Nyt imuroimaan.

- R

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
11.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen nyt vaan pikavisiitin. Tsekkasin pikaisesti tuon eilisen pinon läpi ja huomasin että itse että olin vaan Dajmia sinne o-puolelle työntämässä. Ehdottomasti Hannah myös matkaan bdbdbdbd. Kuinka saatoin unohtaa. (Häpeää mielettömästi) No sitä se teettää kun koittaa töiden lomassa äkkiä kommentoida. Ottakaahan huomenna sitten ne plussat :) ja muistakaa tulla heti kertomaan.

Niin ja tervetuloa Repuli ja Edna. Kiva että uusia tulee joukkoon.

).( joka tänään toivottavasti kapenee kuntosalilla :) kp on nyt 11/29 joten ens viikolla vihdoin oviksen bongailuun.

Vilkutukset kaikille.

T:Buuffa

Vierailija
4/19 |
11.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä viimeinen visiitti tänne ennen kuin lähden sukuloimaan. Kohta meinaan tulee tuo aivan oikea täti hakemaan mua, toivottavasti pysyykin viikonlopun ainoana tätinä johon törmään.

Jaa-a enpäs tiedä mikä on se salaisuus, että pystyn hillitsemään itseäni testaamatta. Kai se on vaan se itsesuojeluvaisto josta jo aiemminkin kirjoittelin. Tainnu osua elämässä omalle kohdalle liian paljon kaikkia muita kolhuja, että pyskii välttämään(/minimoimaan) kaikki pettymykset. Kyllähän se paremmalta tuntuu kun pitkään uskottelen itselleni etten ole raskaana ja sit sattuisinkin olemaan, kuin se että elättelen toiveita asiasta ja sit pudotaan korkeelta ja kovaa. Ja tällai jos se täti sit sattuukin ilmaantuun paikalle, niin sit voin vakuutella itelleni että " mähän tiesin tän..." .

Kaksosista mulla ei oo kovin paljon tietoa. Työkaveri sai keväällä tuplat. Hän ainakin puhui homman olevan täysin erilaista kuin yhden kanssa (hänellä siis oli jo yksi lapsi entuudestaan...). Harmitteli kun ei yhden lapsen äidit oikein ymmärrä häntä mutta oli kuulemma löytänyt paljon kohtalotovereita tän jonkun " kaksosyhdistyksen" tms. kautta.

Nyt täytyy lopetella että ehdin sukulaistätini kyytiin.

hannnah kp 46

Vierailija
5/19 |
11.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aurinkoista lauantaita kaikille tai täällä etelässä ainakin paistaa aurinko =)

Otetaan heti alkuun omaan ).( On ollut jotenkin aika kurja viikko tuntuu ,että fiilikset on heitellyt laidasta laitaa ja jotenkin tosi väsynytkin vielä. Onneksi on viikonloppu ja saa huilia ihan rauhassa tänään on kyllä jo ihan hyvät fiilikset. Ovista olen yrittänyt tikutella keskiviikosta eteenpäin. Torstaista lähtien olen saanut tasavahvoja viivoja tänään oli jo ehkä vähän vaaleampi kuin kontrolli viiva. Eli ovis aika taitaa olla meneillään mutta kunnon limat puutuu mitkä yleensä on ollut!!??? Jotenkin tosi omituista noi viivatkin jotenkin epäilyttää mutta lakanoita on pöllyytelty kuitenkin kp16/30-32 on menossa.

Uusille [color=EE7256]Eddalle[/color] ja [color=EE7256]Reppuli[/color] tervetuloa mukaan joukkoon turisemaan.

[color=00EE76]Reppuli[/color]: ihan tarkaa en noista kaksosista tiedä mutta muistaisin kuulleeni/lukeneeni että ne periytyisivät pojan kautta ¿helpommin¿ korjatkaa jos olen väärässä. Onhan se todennäköisempää jos suvussa on kaksosia paljon. Minunkin äidin puolen suvussa on kaksosia ja hypännyt myös yhden sukupolven yli ja veljeni sai kesällä yhden lapsen joten jännityksellä odottelen omaa vuoroani! Mutta tosiaan tulisi nyt edes se yksi ja sinullahan on selvästi piinailu käynnissä joten ++++++++pöllytystä!

[color=EEC900]Carita[/color]: pahoittelut negasta (((halaa))) mutta hyvä että sai läheteen eteenpäin =)

[color=CD3278]Fiiu[/color]: ¿touhukasta¿ kiertoa =D

[color=6959CD]Saikku[/color]: on varannut matkan aurinkoon oi kuinka ihanaa mäkin haluun! Toivottavasti saat pikku matkalaisen mukaan tädin sijasta. Noihin kieron venymisiin en osaa mitään sano itsekin niitä välillä hämmästelen.

[color=B452CD]Sara-Maria[/color]: kiva kun viitsit ja jaksat ryhtyä listaemoksi =)

[color=00CDCD]Agua[/color]: pahoittelut tuhruttelusta ((hali)) toivottavasti täti tajuaa jatkossa pysyä poissa! Niin ja pahoittelut kaikille muillekin sukulaisen riivaamille.

[color=#8FBC87]Naksu[/color] ja [color=#8FBC87]Nea[/color] oli käynyt piipahtamassa vilkutusta o/ kovasti.

[color=#32CD32]MaryRose[/color] toi tietämättömyys kieron kulusta vois olla paikallaan täälläkin toivottavasti tuottaa toivottua tulosta bdbdbdbd

[color=CD2626]Buffalle [/color]ja muillekin ovis bongareille tsemppiä.

Super piinailija [color=CD0000]hannnah[/color] ++++++++pöllytystä!

Muitakin piinailijoita oli ainakin dajm ja Niinakin pikkuhiljaa teillekin +++++++säteitä!

[color=FFAEB9]Lisbet[/color] onnitelu vilkutusta!

Mukavaa viikonloppua kaikille ja tasapuolisesti +++++++säteitä meille kaikille. Siivous urakka odottaisi täälläkin!

[color=4A708B]-hapö-[/color]

Vierailija
6/19 |
11.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta superlämpimät onnittelut LISBETILLE!!!

Onnea!!!!

En ehdi nyt kirjottaa kuin ihan hetken, joten vain ON-katsaus,

vielä en ole testannut uudestaan sen lähes näkymättömän haamun jälkeen (hyvä minä!), mutta eilen tuli ihan pikkiriikkisen vaaleanruskeaa tuhrua :(. Toisaalta tänä aamuna lämmöt olivat nousseet edelleen, eli toivoa on! Keskiviikkona siis uusi testaus!

Tsemppiä piinailijoille!

Vierailija
7/19 |
11.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan äkkiä pikaisesti oli pakko tulla kertomaan, että tää etenee nyt paljon nopeammin kuin olin osannut edes uneksia. Ai mikäkö?!? No miehen käännytysprojekti! Tai no nopeesti ja nopeesti... oon tehnyt kohta pari vuotta " piilotyötä" sen eteen ja vaivihkaa ohjaillut oikeaan suuntaan. On nääs niin sitoutumiskammoinen yksilö, ettei tavallisilla keinoilla pääse minnekään.

Eli asiaan. Ja ensin pieni varoitus, että mieheni ei todellakaan ole mikään romantikko vaan välillä vähän liiankin ällö-machoman. Ja jos joku tahtoo lukea vain ihanan hempeitä vauvailujuttuja, kannattaa kelata seuraavaan viestiin...

Aamulla, kun taas pikkuisen varovasti tunnustelin vauva-asiaa ja lopulta kysyin, voitaiskos tehdä se vauva. Mieheni sanoi, että jos hänen " pikkuisensa" seisoo tällä hetkellä, vastaus on kyllä. Ja voitte arvata, mikä myllerrys mielessäni ehti käydä sinä pienenä hetkenä, kun käteni liukui alas. Onneksi on virkeää sorttia!!! JEE!!! Yritti hän kyllä sanoa, että se oli vitsi, mutta ei kovin pontevasti. JEE JEE JEE!!! Mä pääsen kohta yritykseen mukaan!!! Luultavasti vasta matkan jälkeen.

Ja nyt sitten tärkeää: Mites se oli, kun ollaan lähdössä tammikuussa sinne reissuun. Niin missä vaiheessa voi tai ei voi käyttää alkoholia? Siis kun tottakai haluaisin jo aloittaa vauvapuuhat siellä, mut voinko tehdä vahinkoa, jos tulen raskaaksi ja juonkin vai jätänkö pillerit pois vasta kun tullaan kotiin???Vähän sekavaa, mut...

Onnesta melkein sekaisin oleva

ja kaikille +++-tuulia puhkuva

-Hätähousu-

Vierailija
8/19 |
11.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=pink]Mukavan hiljainen työpäivä, niin pääsen pikaisesti palstailemaan. Meillä on tuollainen pieni nettikatkos kotona menossa, parin viikon päästä pitäis taas olla netti käytettävissä. Töissä onneks sentään voin käydä palstailemassa mikäli aika riittää, joten älkäähän ihmetelkö jos musta ei niin kauheesti kuulu mitään tässä seuraavan parin viikon aikana.

Hoitelen kyllä tuota listaemon hommaa. Onhan se mulle jo tuttua puuhaa tuolta kesän ajalta :) [\color]

[color=blue] Lisbet: Päivitän plussanneeks, ilmottele la sitten kun sen tiedät :) Onnittelut vielä kertaalleen

edna: tervetuloa mukaan jutustelemaan

Repuli: Pahoittelut negasta, mutta toivoa on niin kauan kunnes täti saapuu..

hannah: Oot kyllä sissi kun et testaile :)

hapö: Pupuiluintoa

Maitikka: toivottavasti täti kuitenkin tajuu pysyä poissa ja saat vahvat viivat testiin

Hätähousu: Mukavaa, että oot saanu miehen käännytettyä mukaan vauvaprojektiin :) Mulla on ollut periaatteena se että niin kauan ku en tiedä olevani raskaana, niin voin nauttia alkoholia. En nimittäin ikinä oo ollu mikään suurkuluttaja. Me oltiin kesälomareissulla juuri tuon kierron aikana mistä plussasin, ja kyllä siellä muutama olut tuli maisteltua (Reissussa tein negatestin). En kuitenkaan usko, että sillä oli vaikutusta tuohon että raskauteni meni kesken. Siinä vaiheessa ku plussan testiin saan niin kuningas alkoholi saa jäädä. Jokaisella on tästä varmasti omat mielipiteet, mutta tässä mun ajatuksia asiasta. Keskustele toki vielä miehen kanssa siitä, että missä vaiheessa hän haluaa että jätätte pillerit pois ennen vai jälkeen reissun :) [\color]

[color=pink] Plussatuulia kaikille piinailijoille :) ja jaksamisia alkukierrossa menijöille, ja oviksen pongareille.

Pitää jatkaa töiden tekoa välillä.

-Sara-Maria-

Vierailija
9/19 |
11.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulin kurkkaamaan ja kivoja uutisia löytyi: [color=deeppink][b]ONNEA LISBET[/color][/b]! Tarrasukat ja vauvaliimaa matkaan mukaan! :)

Killa

Vierailija
10/19 |
11.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hätähousu: Minnes olittekaan menossa ja kuinka kauan ootte? Sorry, oon vaan hehkuttanu omaa matkaa, enkä muista. Mulla kans sama periaate kuin Sara-Marialla eli niin kauan kun en tiedä olevani raskaana niin nautin alkoholia, jota minäkään en todellakaan kovin usein tee (nyt kylläkin siiderituoppi leuan alla.. :) ).. Joten en usko, että siitä mitään haittaa on, ellet vedä 24/7 päätä täyteen.. Hih :) Toivottavasti meidän hotellissa ei oo niitä, tiedättehän: ¿ikilomajuoppoja¿.. Mut hyvältä kuulostaa toi miehen lämmittely. Toivottavasti tuottaa pian tulosta ja saatte reissusta ¿uuden alun¿ mukaan.

Sara-Maria: Tervetuloa takaisin lista-emon hommaan!!!! :D

Maitikka: Keskiviikkoa odotellessa. Peukkuja edelleen¿

Häpo: Toivottavasti pupuilut on osunu kohdalleen ja parin viikon päästä päästään onnittelemaan plussasta!!!!

Hannnah: Hauskaa sukuloimismatkaa ja turvallista kyytiä oikean tädin kyydissä! Ja edelleen paljon +++++säteitä! Peukkuja pidän sullekin.

Repuli: Toivottavasti testailu oli liian aikaista.. Peukkuja myös sulle! Mä oon ollu aupairina perheessä, johon syntyi kaksoset mun siellä ollessa. En oikein osaa sanoa mitä yhden vastasyntyneen vauvan kanssa arjen eläminen on, mutta ei musta kovin hankalaa ainakaan noiden kahden kanssa ollut. Olin kaksiviikkoisesta asti vauvojen kanssa keskenäänkin useita tunteja äidin hoidellessa asioita kaupungilla, enkä koskaan kokenut, että olisi ollut helpompaa yhden kanssa. Joskus ruoka-aikaan, jos huono tuuri kävi, niin ennen kuin kerkesit toisen syöttää, niin toinen jo kiljui pää punaisena, mutta eihän sille oikein mitään voinut, sai ruokaa kuitenkin sitten, kun toinen oli syötetty. Minulle on ainakin jäänyt todella hyviä kokemuksia kaksosista. Suvussakin meillä on yhdet kaksoset ja olenpa joskus itsekin salaa toivonut, että voi kun saisin joskus kaksi lasta kerralla. Haluaisin kyllä tietää asian jo ennen synnytystä, jotta voisi valmistautua asiaan.. Kerron kyllä mielelläni lisääkin, jos haluat.. Palstatilaa täyttyi nyt jo aika paljon.

Lisbet: Mä uskoisin kans, et sitten kun itse saan joskus plussan testiin, niin en pysty asiaa kovinkaan kauaa pitämään salassa.. Oon jo suunnitellu kaikenlaisia tapoja kertoa asiasta isovanhemmille, varsinkin minun puolen, ensimmäinen lapsenlapsi kun se heille olisi. Nytkin suunnittelen jo ihanaa joululahjaa, lahjakorttia isovanhemmuuteen. Toivottavasti vaan nyt tärppäis, niin voisin sen toteuttaa..

Agua: Harmitukset tädin ilmoittelusta.. Jospa kuitenkin vielä eksyisi matkalla ja haikara tulisikin tädin sijaan. Peukkuja!

Edna: Tervetuloa Ensikoihin!!!!

).( kp14/30-37- Ei mitään kummallista.. Pupuilut jatkuu.. Tänään aloitin tikutukset. Eilen tulivat postissa.. Ovis varmaan kuitenkin vasta ensviikolla keskiviikon paikkeilla.

Vierailija
11/19 |
12.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukavaa isänpäivää, miten ja missä sitä vietättekin. Itse tein juuri täytekakun, jota lähdemme kohta omalle isälleni kiikuttamaan!

Lisbet: onnea kovasti! Sinun plussauutisesi tuntuu tosi hienolta, pitkän ja piinallisen kesän jälkeen! Tarrasukat pikkuiselle mukaan matkaan ja onnellisia odotuspäiviä!

Maitikka: Varovainen onnittelu haamusta, toivottavasti viivat vahvistuu! *bdbdbd*

Aqua, Aquaseni! Harmi, minkä tempun täti sitten taas keksi! ((halituksia)) sinulle! Kyllä me vielä onnistutaan, konkarit!

Uudet ensikot: Tervetuloa mukaan palstailemaan, joukkoon mukavaan!

Sara: Mukavia palstanpäivityksiä! Kiitos jaksamisesta palstaemon touhuissa! Millaisissa tunnelmissa olet, joko teillä aletaan kuumeilla uudelleen?

Hoyt: Onnea matkaan O-puolelle!

Hapö: Mukavia värejä olit viestiisi laittanut, piristävää!

ON: Kohta taasen piinailut alkaa, kp:tä en ole tarkistanut nyt. Mieheen on tarttunut ihana vauvakuume. Eilen ostoksilla paikallisessa Prismassa vein hänet ohimennen vauvanvaateosastolle ja näytin vaaleansinistä potkupukua, jossa oli avaruusalukset Apollo ja Challenger rintapielessä. Hänpä nappasi puvun housun lahkeesta kiinni ja huokaisi ihan spontaanisti, ¿mää haluun tämmösen!¿ Oli pakko nauraa: ¿Kulta, ei se taida sulle mahtua!¿ ;) Ostin kotiin pöydälle isänpäivä kukkasen, valkean gerberan. Ajatuksella, ehkäpä jo ensivuonna, meilläkin on juhlat. Toivossa on hyvä elää!

nellamaija

Ja isänpäivätestailijoille peukkuja!, kuinkas kävikään?!

Vierailija
12/19 |
12.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tota, kuinkas tämän tunnustaisin, en malttanut olla pissaamatta tikkuun, tarkoitus oli odottaa vielä ainakin viisi päivää. Kp on 32/25-37, mitäs menin ostamaan testejä edellispäivänä. Siihen tuli VAIVAISEN HAALEA PYSTYVIIVA selkeän vaakaviivan lisäksi, sellaista en ole ennen tavannut, olikohan joku roska verkkokalvolla. Tämä tapahtui seittemän maissa aamulla ja tässä olenkin siitä asti opiskellut kaikenlaista lapsellista netistä, tainnut liittyä johonkin hämärään uskonlahkoon, arvelee mies :)

Nyt on lähdettävä ulos raittiiseen ilmaan, satakoon mitä hyvänsä.

Kiitos tervetulotoivotuksistanne! Hyvää isänpäivää t:edna76

Vierailija
13/19 |
12.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moikka Kaikille...

Juurikin sain auton parkkiin tonne tuiskuttelun keskelle ja nyt kotona taasen. Täytyy sanoa, että mä VIHAA TALVELLA AJAMISTA (saattaa johtua siitä, että sain ajokortin vasta toukokuussa...). Muutenkin oli taas yhtä piinaa toi reissu, kun kaiken huipuksi se tarkoitti sitä, että jouduin jälleen päästämään rakkaani viikoksi pois... eli ensi perjantaina näen sitten miestäni vasta. Tokihan tähän on jo tavallaan tottunut, mutta aika rankkaa tämä etäsuhteessa oleminen on. Ensi kesänä asiaan tulee muutos. Joko (=erittäin toivottavasti) mun mammaloman muodossa tai sitten muuten, mutta ensi kesänä loppuu tämä jatkuva ikävöinti. Purnauskis... Sorry kaikille, on vaan nämä sunnuntait tällaisia meillä aina.

Täti pysynyt poissa, uutta testiä en uskalla tehdä enää... Jotenkin se nega oli lauantaina niin iso pettymys. Vaikka kaiketi liian aikaisin testailinkin.. toivottavasti. Tosin, vatsaa juilaisi sen verran ajellessa, että täti saattaa olla ihan kulman takana jo väijymässä :(

Saikulle ja Hapölle paljon kiitoksia kaksosinfoista. Itse oon hoitanut lapsukaisia paljonkin (mm oma pikkusisko vasta nyt 12), mutta kaksosia en ole hoivaillut ikuna. Olisi se varmaan metka kokemus... Vaan nyt tosiaan on ajatukset aika pitkälti siinä, että saisi yhden tai vaikka sen viisi, kunhan jotain...

Hätähousulle paljon onnea... Miehen käännyttäminen voi olla yllättävänkin pitkällinen projekti, kuulemma. Meillä se meni niin, että mussukka käännytteli mua vissiin hetken... ja sitten todettiin, että annetaan mennä. Vai taivutteliko kumpikaan.. hmm...

Ednalle pidetään nyt sitten peukkuja pystyssä...

Mites muut viikonlopputestaajat?

Itse ajattelin odotella ensi viikon puoliväliin ainakin, tai jopa viikonloppuun... toisaalta olisi kiva, jos sattuisikin onnellisesti, että mies olisi paikalla... ei tollaista oikein puhelimessa kerrota ;)

Vähän (tai aikapaljonkin) omanapaiseksi meni... Pahoittelut kaikille... Sunnuntait masentaa... nyt käperryn sohvan nurkkaan sukkapuikkojen kera.

Terkuin

- R

Vierailija
14/19 |
12.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekaks: halauksia NIINALLE, REPULILLE, HÄPÖLLE, SAIKULLE ja NELLAMAIJALLE, teidän tsemppaukset ja myötätunto piristi oikeesti niiiin paljon, ootte ihania!!

REPULI ja EDNA tervetuloa! Ja tietty heti peukutukset, EDNALLA testi tais jo nayttää jotain...? Ja kiva saada " konkareita" lisää, REPULI, vaikka pikaista plussaa tietty kaikille toivotaan! bdbdbd

HÄTÄHOUSU oli saanut mieheltä lupaavia kommentteja, hyvä! Ja peesaan tässä alkoholiasiassa ainakin Sara-Mariaa, haittaa ei pitäis olla niin kauaa kun ei tiedä olevansa raskaana.

Mukavaa ensiviikkoa Enskoille, toivottavasti tuo positiivisia uutisia mahdollisimman monelle!

-Aqua, kp 2/28-35 (jo paremmalla mielellä :)

Vierailija
15/19 |
12.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

KILLALLE ja NAKSULLE moikka! o/ Vaikka käyn kyllä teitä tuttuja aina välillä l-puolella vaklaamassa ;) +++ tuulia paljon sinne päin!!!

Vierailija
16/19 |
12.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa olla teidän parissa taas!

Ensikis VALTAISAT ONNITTELUT LISBELLE JA TULEVALLE ISUKILLE! Niin ihanaa! Asukille paljon vauvaliimaa matkaan! Varmasti aika kutkuttava olo! Nauttikaa =)

Dajm, mä pidän niin kovasti peukkuja täällä! Toivottavasti huomenna hyviä uutisia!

Caritalle pahoittelut negan testaamisesta¿Uutta matoa koukkuun, ei tosin välttämättä nyt tunnu siltä, mutta toivotaan, että into palailee!

MaryRose, hyvä taktiikka ja tekniikka! Jos sillä + tulisi!

Saikku, toivottavasti tuli pöllyteltyä peittoja ahkerasti¿Ja ensiviikolla lisää vaan ;)

Aqua, paljon jaksuhaleja sinne¿ Toivottavasti pian saat intoilu-fiiliksen päälle, vaikka välillä on kivuliasta¿! Itselläni tökki viimeksi aloitus pahasti, mutta nyt täti (siis alkoi 7. yk.) on pyyhältänyt ohitse jotenkin kivuttomammin! Kai on niin paljon muuta ajateltavaa¿Toivotaan pian meille ne +!

Ednalle tervetulotoivotus joukkoihin =)

Hätähousu, kivaa, kun teillä asia on nyt vihdosta viimein edennyt lupa-asteelle! Nyt pääset sinäkin touhuun täysillä mukaan =)

Repulille pahoittelut negasta ja muutenkin voimia kun joutuu eromaan kullasta¿meilläkin kokemusta siitä melkein kolme vuotta. Se eroaminenhan se pahin on hetki on¿Onneksi huomenna on maanantai ja pian uusi viikonloppu! =)

ON: Täällä siis työntäyteistä ja nyt vielä olin iskää moikkaamassa, joten täti on mennyt siinä sivussa! Edes kauhean pahaa mieltä ei ole ollut, sen negan testaamisen jälkeen. Nyt samalla siemailen drinksua eli greippimehua, hampaathan tässä tippuu! Jospa sillä olisi taikavaikutus!

Nyt pyykkiä laittamaan! Ihanaa alkavaa viikkoa kaikille¿Piinailijoille bdbd

++++tuulia puhaltelee

-marge-

Vierailija
17/19 |
12.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi Hätähousu, toi tarina miehen ¿käännytysprojektista¿ sai suupielet ylös :)

Sara-Maria: Kiva kun jaksat aloittaa lista emon hommat!

Ednalle varovainen onnittelu...

Pahoittelut Aqualle tädin tulon vuoksi.

Dajm, Hannah, Maitikka: super peukutukset! +++++++++++++++

ON: kierron kulusta ei tarkkaa tietoa, mutta ovis olisi varmaankin ensi viikolla. Tänään ollut kauhea krapula...

Eipä kait muuta, vilkutuksia kaikille enskoille ja plussa onnea joka ikiselle kylmästä viimasta huolimatta!

Vierailija
18/19 |
12.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

...

Onnittelut Lisbet81:lle ja tsemppiä kaikille piinaileville ja negan testanneille!

Repuli80 kun kyseli kaksosista, niin kirjoitanpa oman " tarinani" tähän. Mahtaakohan täällä porukka mua muistaakaan, kun melko lyhyen ajan tänne kirjoittelin. :) Omien laskelmieni mukaan tällä hetkellä olisi käynnissä rv. 8+3, mutta kohdallani kaikki ei olekaan mennyt ihan " normaalisti" . Reilu viikko sitten kävin alkuraskauden ultrassa, jolloin ultrassa näkyi kaksi sikiöpussia ja " ainakin toiseen" näytti olevan kehittymässä jotain. Varattiin viikko eteenpäin uusi ultra-aika ja muutama päivä sitten palasin " hämmentävin" ultrakokemuksin kotiin.

Toisen ultran satoa: Ekassa ultrassa havaitut molemmat sikiöpussit olivat selkeästi kasvaneet, toinen näkyi ultrakuvassa paremmin, siitä eroittui selkeästi ruskuaispussi. Toinen sikiö oli 5 mm ja toinen 6 mm pitkä, kun kysyin kokoeroista, normaali kokovaihtelu kuulemma on. Lääkärin mukaan on erittäin mahdollista, että ovulaatio on tapahtunut kaksi viikkoa " normaalia" myöhemmin, jolloin nyt olisi menossa tyyliin rv. 6+3 rv. 8+3:n sijaan - jolloin siis sydämen sykettä ei vielä näkyisi/pitäisikään näkyä. Näin siis, vaikka mulla onkin aina ollut todella säännöllinen kuukautiskierto. Se niistä varmoista päivistä ja kuukautiskierron keskivaiheen tuijottamisesta. ;) Vajaa kahden viikon kuluttua menen siis kolmanteen ultraan kuulemaan " lopullista tuomiota" . Nyt siis jännään vieläkin onko navan takana elämää ja jos on, niin yksi vai kaksi elävää sikiötä. Tosiaankin kaikki on vielä tässä vaiheessa mahdollista, voi vielä olla, että palaan takaisin kirjoittelemaan tänne ei-odottavana ensikkona.

Meillä ei muuten ole suvussa lainkaan kaksosia, eli puhdasta sattumaa tämä kaksosraskautena liikkeelle lähtenyt raskaus. Naisen puolelta tuo kaksosraskaus käsitykseni mukaan periytyy ja vain erimunaisten kaksosten tapauksissa. Identtiset kaksoset ovat aina puhdasta sattumaa. Luinpa myös, että toinen sikiö saattaa abortoitua jossain vaiheessa ja aika lailla riskialttiimpi kaksosraskaus muutenkin on. Sairauslomallekin laitetaan melko varhaisessa vaiheessa.

Joo, ja raskauden oireina mulla on pelkästään kipeät rinnat, väsymys sekä finnit selässä (onneksi kuitenkin ihan siedettävää, ei mitään aknea kuitenkaan). Tulipas pitkät pätkät omaa napaa, mutta tosiaan itselleni on tullut selväksi, että mikään ei ole varmaa ja kaikennäköistä tosiaan voi sattua. Tsemppiä teille, kovasti toivon, että plussa piirtyisi useammankin ensikon testiin mahdollisimman pian.

Vierailija
19/19 |
12.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulin piipahtamaan ja unohdin jo kaiken, mitä aioin kommentoida... Älkää siis loukkaantuko, jos sekoilen nimissä tai muussa :)

Aqua: kiva jos piristi! Ja että olet jo paremmalla mielin :)

hapö: kiitoksia plussasäteistä! Lähetän sinnepäin ovisvarmuussäteitä *kihertää* Kurjaa, jos ei oikein saa selkoa, mutta ei kait ne testit valehtele? Ja teit vissiin useammankin , jos oikein muistan.

Dajm: mites meni isänpäivätestailu? Toivottavasti plussasit ja tuut tänne piristämään meitä kaikkia!

rouvavauva: onpa jännää jos siellä oliskin kaksi masussa. Toivottavasti on ja kaikki menee oikein hyvin. Tarrasukkia pienille!

Repuli: ymmärtäis nyt se täti pysyä poissa! Tsemppiä jännäämiseen!

Hätähousu: ihanaa että mies suostui ja hauska tuo tilanne :D Hiljaa hyvä tulee... Nyt intoa yritykseen!

).( Ei ihmeempiä, finnit kukoistaa ja alaselkää vähän särkee. Kuitenkin voi olla mitä vaan. Päätin jo, milloin testaan, vaikka vielä onkin aikaa... Jos täti tulee, niin tulee 20. päivä, joten meinasin piinailla 24. päivään saakka, etten turhaan tuhlaa testiä niin kuin viimeksi. Siihen saakka yritän lähinnä unohtaa koko raskauden mahdollisuuden, ettei lähde mopo käsistä. No, oikeesti kyllä taas jännittää. Näin untakin, että olen raskaana, ja kun eräs tuttuni arvasi sen, kielsin tiukasti :D

Nyt iltapuuhiin, kivaa viikon alkua kaikille!

Niina kp 23/32