Siis mitä Ollin ja Hannen välillä tapahtui??
Kommentit (20)
Tommosethan usein just pettää, jotka puhuu koko ajan uskollisuudesta!! Jos mä olisin Ollin tyttis niin potkaisisin tuon ääliön elämästäni ja äkkiä... Oksettavaa!
Olli on pilannut elämänsä julkisesti... Ja Hanne vielä nolompi tapaus... tekohampaat vaan kävi...
Niin sairasta ja noloa, että tunnen syvää myötähäpeää.. Mahtaa olla tyttö itkenyt silmät päästään jos omistaa 24/7... Lima-Olli ja Tekari-Hanne
tulipahan BB:n myötä Ollin tyttöystävälle selväksi millainen on miehiään.
Ollin tyttöystävän takia. Ja koko ajan jätkä toitotti mmiten ihana tyttönsä on ja yms.. Mitä helvettiä ihmisten päässä liikkuu????
herättyään pk-huoneessa, että toivottavasti Ollin tyttöystävä ei suutu tästä. Mitäköhän nyt mahtaa sanoo.. voi olla aika hiljasta tyttöö...
Jos 5v ovat seurustelleet (onnellisesti?), niin miksi nyt yht' äkkiä sitten halu pettää voittaa?
Ja juu, sääliksi käy Ollin tyttöystävää.. :( Jos hän ois täällä, niin sanoisin varmaan perinteisesti, että JSSAP, ja antaisin virtuaalihalin.
nO EN MÄ KYLLÄ YMMÄRRÄ MITÄ HÄVETTÄVÄÄ SILLÄ TYTTÖYSTÄVÄLLÄ ON!OLLIhAN SE TEKI ITSESTÄÄN PELLEN
Sen sijaan noilla kahdella kylläkin, toinen varattu ja toinen tietää että toinen varattu...
Itse asiassa minulle tuli koko touhusta se käsitys, että Olli on ehkä narahtanut kerran ja tämä on ollut joku viimeinen testi ennen avioitumista. Eli olisi tilaisuus näyttää todellisen Ollin.
Vierailija:
Jos 5v ovat seurustelleet (onnellisesti?), niin miksi nyt yht' äkkiä sitten halu pettää voittaa?Ja juu, sääliksi käy Ollin tyttöystävää.. :( Jos hän ois täällä, niin sanoisin varmaan perinteisesti, että JSSAP, ja antaisin virtuaalihalin.
Pelkäsin jo pahinta kun kuulin bileistä :(.
Mä ja mun mies vältetään yleensä kaikkia tilaisuuksia joissa on viinaa ja villi tunnelma (mm. pikkujoulut yms) eikä puolisoa voi ottaa mukaan. Kun tarpeeksi juo, en voi mennä takuuseen itsestäni. En vain ole enää oma itseni, vaikka vaikea uskoa että pettäisin. Olen aina ollut uskollinen, mutta riskejä vältän silti. Perhe on niin tärkeä, ettei ole varaa mokata. JOS olisin mennyt BB-taloon, olisin pitänyt siellä ainakin 0-linjan viinan suhteen ja olisin varmaan nimetyissä aika pian.
Aika nolo se on vasta siinä vaiheessa jos jatkaa Kusi-Ollin kanssa ihan kuin ennenkin.
Minkälainen ihminen haluaa tuollaiseen ohjelmaan ja miten voi arvostelukyky totaalisesti pettää. Hyi hitto. Toivottavasti meille ei hae kukaan töihin, joka on ollut BB-talossa tai ainakin jättää sen cv:ssa mainitsematta. En ottais töihin.
No, ehkä mun ei pidä täällä moralisoida, kun en ole ohjelmaa kuin muutaman jakson kattonu. Yäks, aivan paskaa. Kuka sitä oikeesti jaksaa tuijottaa?
Hanne hoiteli ensin Ollin, kysyi sitten tuliko johon Olli vastasi jotain Yhm.
Lukekaan bb:n yhteisö sivuilta keskustelu Tuliko? Siellä on yöllä valvoneiden raportointia...
Sellaista se elämä on! Parisuhteita kariutuu, löytyy uusia kumppaneita... Ihmettelen vain taas av-ämmien juttuja. Pettäjä-ketjuissa on hehkuteltu, että se oma rakas löytyi, vaikka se oli naimisissa/kihloissa/avoliitossa ja että " tosi rakkaus vain iski eikä voinut mitään" . No, ehkäpä tässä kävi samoin.
Btw, jos ei luota itseensä kännissä vastakkaisen sukupuolen seurassa, niin suhde ei ole kovinkaan kestävällä pohjalla.
Hanne sai mut lima-olli ei.2 tuntii ähelsivät.