Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ei se ylipaino kyllä miehiä häädä. Olin piiitkästä aikaa viihteellä, ja olis vientiä riittänyt

Vierailija
12.12.2022 |

Vaikka olen ylipainoinen (bmi 29), yli 4-kymppinen, ja lisäksi mulla on vielä hörökorvatkin.

No muuten olen kyllä -anteeksi nyt vain- ihan kaunis, pitkät tummat kiharat hiukset puoleen selkään, osaan meikata tosi hyvin, hymyilen paljon, ei ole tatskoja, pukeudun naisellisesti mutta en liian tyrkysti.

Kyllä riitti tanssittajia ja jutun iskijöitä, ihan tavallisilta ikäisiltäni miehiltä.

Kommentit (38)

Vierailija
1/38 |
12.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin. Itse olen hoikka, mutta kuitenkin muodokas, pitkät hiukset ja ihan nätit kasvot eikä yksikään mies lähesty baarissa tai missään muuallakaan.

Vierailija
2/38 |
12.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin. Itse olen hoikka, mutta kuitenkin muodokas, pitkät hiukset ja ihan nätit kasvot eikä yksikään mies lähesty baarissa tai missään muuallakaan.

Koska kävit viimeksi viihteellä? Nyt on sesonki menossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/38 |
12.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hymyiletkö, otatko katsekontaktia leikkisän hymyn kanssa?

Minkälaisissa baareissa käyt?

Vierailija
4/38 |
12.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikilla tuntemillani lihavilla naisilla on mies! Sen sijaan laiheliineilla on vain yhdellä kolmesta. Se on se luonne, joka ratkaisee.

Vierailija
5/38 |
12.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei häädä kaikkia miehiä.

Vierailija
6/38 |
12.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Reikä se on läskilläkin.

Tuolla hoikalla huomiotta jäävällä kommentoijallako sitten ei ole?

Vierailija
7/38 |
12.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä sain miehen läskeistä huolimatta.

Vierailija
8/38 |
12.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruma.

Vierailija
9/38 |
12.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki hoikat eivät tahdo parisuhdetta. Lihavilla kova tarve näyttää, että kyllä ukkoa löytyy / riittää.

Vierailija
10/38 |
12.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luonteestahan nuo asiat onkin kiinni ja kuinka kannat itsesi. Jos viihtellä yhtään bailaat ja naurat, niin taatusti on vientiä.

Jos taas istut pöydässä laukkuvahtina, niin kiinnostus on pientä.

135 kg

Vierailija
11/38 |
12.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Reikä se on läskilläkin.

Joillekin riittää se että on joku reikä jossain. Ehkä ne joskus oppii rakastelemaan.

Vierailija
12/38 |
12.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puutteessa ovat. Kerran kun ne saa seksiä niin et näe niitä enää.

Vierailija
13/38 |
12.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikilla tuntemillani lihavilla naisilla on mies! Sen sijaan laiheliineilla on vain yhdellä kolmesta. Se on se luonne, joka ratkaisee.

Ja vitut. Minulla on aivan poikkeuksellisen häijy luonne, ja niin vaan olen ollut onnellisesti naimisissa 17 vuotta. Tietenkään en ilkeile miehelleni, mutta noin muuten aina kun suuni avaan, sieltä tulee vittuilua, sarkasmia tai yleistä kyynisyyttä. Enimmäkseen en kyllä puhu mitään, jurotan vaan itsekseni.

Mies on hyvin myönteinen ja positiivinen ihminen ja luulen sen salaa nauttivan siitä, että olen kamala senkin puolesta. Niin että ehkä se luonne sitten kumminkin meinaa jotenkin käänteisesti.

Vierailija
14/38 |
12.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki hoikat eivät tahdo parisuhdetta. Lihavilla kova tarve näyttää, että kyllä ukkoa löytyy / riittää.

Ei ole tarve näyttää yhtään mitään. Mä halusin parisuhteen silloinkin kun olin hoikka.

Vierailija
15/38 |
12.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niinhän se menee. Itse en ole huomannut mitään vaikutusta viennissä, kun olen lihonut tai laihtunut.

Vierailija
16/38 |
12.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama. Miehet lähestyivät silloin, kun olin 40 kiloa painavampi. Nyt eivät.

Vierailija
17/38 |
12.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoikat naiset on usein naama sillä kuuluisalla variksenperällä, eipä paljon huvita mennä jutulle jos toisen naamasta paistaa sellanen "mur haan sut jos tuut lähelle"

Vierailija
18/38 |
12.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

oletko kuullut metoosta?

Vierailija
19/38 |
12.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole tarve näyttää yhtään mitään. Mä halusin parisuhteen silloinkin kun olin hoikka.

Mä olen hoikka ja olen kaivannut parisuhdetta siitä lähtien kun erosin kaksi vuotta ja 40 kiloa sitten.

Vierailija
20/38 |
12.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No niinhän se menee. Itse en ole huomannut mitään vaikutusta viennissä, kun olen lihonut tai laihtunut.

eivät miehet ole niin ulkonäkökeskeisiä kuin naiset

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan viisi