Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sanon aina kaupustelijoille, että minä en hoida perheen

Vierailija
12.12.2022 |

sähkö- tai puhelinliittymiä tai muuta vastaavaa, enkä maksa laskuja, vaikka oikeasti hoidan ihan kaiken. Mutta sillä pääsee kohteliaasti ja nopeasti eroon kaupustelijoista, kun esittää vajaavaltaista ja ettei voi tehdä päätöksiä.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
12.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama juttu, sanon että puoliso hoitaa. Niinkuin hoitaakin esim.sähkö ja vakuutuslaskut enkä tiedä niistä mitään.

Vierailija
2/22 |
12.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhtä helposti pääsee eroon sanomalla ettei ole kiinnostunut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
12.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kohtelen noita häiriköitä useimmiten kuin olisivat ilmaa.

Vierailija
4/22 |
12.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaks vaihtoehtoa, jos on kiire, en vastaa, jos taasen on aikaa, niin saatan puhua 30-45 minuuttia kiinnostunutta esittäen. Eräs myyjä löi mulle luurin korvaan, kun n. tunnin jutustelun jälkeen totesin, etten aio tilata mitään, mutta voin toisen tunnin vielä rupatella niitä näitä.

Vierailija
5/22 |
12.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhtä helposti pääsee eroon sanomalla ettei ole kiinnostunut.

Vierailija
6/22 |
12.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä sanon, ettei meillä ole varaa maksaa laskuja. Äkkiä ne haluaa lopettaa puhelun.

Vierailija
7/22 |
12.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä sanon sähkön sisältyvän vuokraani ja että minulla on jo heidän liittymänsä.

Vierailija
8/22 |
12.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On tää elämä vaikeaa jollekin, lusmuillaan valheita keksien kun voisi sanoa, että kiitos ei ja sulkea puhelimen. Oletko va jaaälyinen?

No sinäpä olet onnekas kun et ilmeisesti ole törmännyt yhteenkään väkisinmyyjään. 

Vierailija
9/22 |
12.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On tää elämä vaikeaa jollekin, lusmuillaan valheita keksien kun voisi sanoa, että kiitos ei ja sulkea puhelimen. Oletko va jaaälyinen?

Ap on v a ja k k i.

Niin on. Jase alapeukuttaa hädissään.

Vierailija
10/22 |
12.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No sinäpä olet onnekas kun et ilmeisesti ole törmännyt yhteenkään väkisinmyyjään. 

Moneenkin, kiitos ei riittänyt joka jumalan kerta.

Vierailija
11/22 |
12.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä sanoin olevani ulosotossa joka tarkoittaa periaatteessa samaa.

Vierailija
12/22 |
12.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi voi, jollakin Einsteinillä meni aihe niin tunteisiin että piti tulla spämmäämään nerouksiaan tänne :D

Vierailija
13/22 |
12.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun ei tarvitse edes vastata puhelinmyyjille, kun on salainen numero, telemarkkinointikielto enkä jaa numeroani mihinkään kilpailuihin yms. Tänäkään vuonna ei ainuttakaan myyntipuhelua.

Vierailija
14/22 |
12.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katkaisen puhelun.

Vierailija
15/22 |
12.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep. Duuni hoitaa puhelinlaskut ja mies sähkölaskut.

Etenkin näille feissareille, kun tuppaavat kulkemaan perässä pitkäänkin, jos niitä oikein kaupituttaa.

Vierailija
16/22 |
12.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Idiootti pitää olla, jos ostaa "väkisinmyyjältä" jotain eikä osaa sanoa "ei".

Ja en todellakaan ole törmännyt väkisinmyyjään.

Vierailija
17/22 |
12.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap on v a ja k k i.

Niin on. Jase alapeukuttaa hädissään.

Miksi vastaat itsellesi?

Vierailija
18/22 |
12.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No sitten oletkin todella onnekas kun et ole törmännyt yhteenkään, hyvä ettet ole joutunut lyömään kauppoja. Jos sinulla olisi yhtään älliä päässäsi niin ymmärtäisit että nämä väkisinmyyjät vähät välittävät mistään ein hokemisesta, senkun vaan puhuvat päälle.

Vierailija
19/22 |
12.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun ei tarvitse edes vastata puhelinmyyjille, kun on salainen numero, telemarkkinointikielto enkä jaa numeroani mihinkään kilpailuihin yms. Tänäkään vuonna ei ainuttakaan myyntipuhelua.

Minäkään en saa soittoja näiltä, mutta kaupungilla näistä on vaikeampi päästä eroon kun joutuu kulkemaan jonkun kojun ohi.

Vierailija
20/22 |
12.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No sitten oletkin todella onnekas kun et ole törmännyt yhteenkään, hyvä ettet ole joutunut lyömään kauppoja. Jos sinulla olisi yhtään älliä päässäsi niin ymmärtäisit että nämä väkisinmyyjät vähät välittävät mistään ein hokemisesta, senkun vaan puhuvat päälle.

Olen törmännyt useinkin väkisinmyyjiin. Jos ei ei riitä, sanon vielä kiitos hei, ja suljen puhelimen.

Onko teillä jotenkin sellaiset puhelimet että niitä ei voi sulkea jos soittaja puhuu? Vai ei vaan voi olla niin epäkohtelias asiattomasti käyttäyyvälle puhelinmyyjälle?

Eri

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kuusi