Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

~♥~SYYSSISTERS-04 WEEKEND~♥~

11.11.2006 |

Pino pystyyn!

Kommentit (44)

Vierailija
1/44 |
11.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heräsin ennen kuutta ja uni tuntui häipyvän, tulin nauttimaan rauhallisesta omasta hetkestä. Muut nukkuu, anoppi kuorsaa olkkarissa varavuoteella. Tuli illalla kahdeksan junalla ja Nea meni ihan sekasin, kirmas vaan pitkin asuntoa,oli niin kovasti oottanut mummia. Ja loppuillan roikkuikin sit mummim kaulassa. Mitähän tänään keksis? Jonnekin ulkoilemaan tai kaupoille varmaankin. Yöllä olin välillä tuntevinani pientä supistelua, mut ei mitään muuta..

Jatu, en mä sen takia siivoa, et vauva syntyis! :) Nautin vaan nyt, kun saan laittaa pinttyneet paikat puhtaiksi, kun kesä meni niitä katsellessa.. Eilen hiki päässä sitten konttasin pitkin kämppää niitä lattialistoja hinkkaamassa, nyt näyttää hyvältä! :) Jokos olet kunnossa? On ikävä! Onko tänään suunnitelmia? Mulle tuli mieleen sellanen katala temppu, et oisin varmaan päässyt lähtemään itsekseni jonnekin, kun mummikin täällä Nekun seurana...

Ramika, vau miten hienosti meni tutista luopuminen! Mites yö meni mummin luona? Saitko itse nukuttua! :)

Mitähän muuta oli eilisessä pinossa? Ei muista enää...muuta kuin et vikat viestit oli kirjotettu päivällä! Apua! Nyt ahkerasti pinoot tytöt!

Näin viime yönä unta, et Tuttis oli saapunut mammatapaamiseen, johon ei päässyt muita kuin minä. Kahvilan ovella huusi kovalla äänellä, et Tuttis on täällä ja toi ison karkkikipon mukanaan. Mullakin oli karkkia tarjolla. Oli siinä pöydässä sit muutakin väkeä ja uni keskittyi karkkien valkkaamiseen kulhoista.. Siinäpä mun aivotoimintaa tällä hetkellä, kun eilisen vetelin niitä irtsareita urakalla..

Nea nukahti illalla turhan myöhään. Kunpa nyt heräis itekseen, ettei tarttis herätellä. Nyt vaan kynsin hampain haluan pitää kiinni tästä aikaisemmasta rytmistä! On niin ihanaa saada tyttö yöunille viimeistään ysiltä illalla, niin jää hetki aikaa itselleen tai sit voi mennä ajoissa nukkumaan, jos väsyttää. Tai siis KUN väsyttää. Vauva mekkaloi mahassa, sais alkaa pikkuhiljaa syntymään. Anoppi sanoi opettavansa mulle jotain liikkeitä, joilla vauva lähtis syntymään..? Tyyliin polvet koukkuun, alas, koukkuun, alas..ei kiitos... No tulee kun on tullakseen, mut kyllä harmittaa jos ei synny nyt kun Nekulla hoitaja!

Mutta hyvää mieltä jokaisen viikonloppuun!

Enkeli1 ja Nea+minivauva rv39!!

Vierailija
2/44 |
11.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkeli. Jos rupeaa supistamaan ja haluaa supistusten voimistuvan, mars portaisiin. Tai sisälläkin voi astua askelmaa edestakaisin. Mulla on ainakin synnytys lähteny etenemään tällä konstilla, mutta miinuspuolena on tietty se, että jalat väsyy.

Kakkonen, neiti, on mummulassa yökylässä. Lähdetään kohta sinne syömään ja hekamaan kotiin.

Kivaa päivää kaikille!

T@hti

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/44 |
11.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poika heräs7jälkee,eskarii herätän 8jälkee...Oli sit puuhannu hyvin kova äänisesti ja typy heräs kasilta,yleensä herätän puol9!!!Miks aina vapaapäivänä??????Ja mä saan aina herätä vklna!

Typy on nyt vkon tullu pinniksest pois,nii et hetä herättyään lähtee liikkeelle-ei kiva!!!

Enkeli:Eilen just mietin et oispa kiva käydä viel vaik syömäs.Tänää kuiteski lähdemme rentouttavasti kokoperhe Itiksee.

Puurolle

jatu

Vierailija
4/44 |
11.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piti tulla kattomaan joko Enkeli on menny, samoin mitä mahtaa Reelille kuulua?

Mies lähti Idan kanssa kaupungille, saa nähdä mitä niiden reissusta tulee, Idalla on " hiukan" taas uhmaa... Joka asia on ei, ja puettaessa heittäytyy lötköksi. Arkisin on ihan reipas ja pukee itse, mut viikonloppusin ei kyllä viitti. Sama ulkona et rattaat pitää olla mukana, ennen niin reipas kävelijämme on muuttunu joka suuntaan säntäileväksi ja mä en todellakaan pysty tuolla liukkailla perässä juoksemaan.

Isänpäivälahjat on kerrankin ajoissa hommattuna, torstaina ostin jo. Miehelle ostin repun, jonne saa kannettavan, en löytäny ihan sellasta josta mies ois varmasti tykänny, toisaalta ei mulla olis ollu 75e laitettavanakaan siihen lahjaan. Tää reppu varmaan menettelee ihan hyvin, on ainakin laadukas merkki vaik ite reppu olikin puoleen hintaan. Mun isälle ostin herätyskellon, koska sitä se toivo, lisäks on tyynyliina jossa lukee maailman paras isä :) äitienpäivänä ostin vastaavan tyynyliinan äiti-tekstillä mun äidille. Päiväkodissa Ida oli tehny jonkun pienen lahjan isälle, en tiedä vielä et mitä.

Eilen olinkin taas neuvolassa, tuntuu et tää kahden viikon välein käyminen on tosi usein! Vauvalla kaikki hyvin, sf-mitta oli 29cm et on jopa pienempi mitä Idasta aikoinaan, vaikka eihän tuo mitta vauvan koosta mitään kerro. Th sano vaan et jos en jouluun mennessä synnytä niin ainakaan en jouluruokaa pysty paljoa syömään, koska mulle ei kovin paljon isompaa vatsaa enää mahdu! Ja nytkin on oikeasti aika pieni maha. Lisäks arvioi et vauva on ennemmin pieni, et ei pitäis olla 4,5-kilosta tulossa :)

Kävin eilen ostamassa muutaman puuttuvan joululahjan, Idalle ja samanikäiselle serkkutytölle ostin kummallekin sellaisen muumipeikon, johon saa yövaatteet sisälle säilöön. Oli tosi suloinen, ja hyvässä tarjouksessa :) no mut molemmat tytöt on ihan hulluna muumeihin.

Ihanaa Mimmu et olit saanut nukkua, mietin sua yks aamu ku Ida heräs 5.30! Oli aika kamalaa, muutenkin Ida on heräilly tosi aikaisin nyt, eikä millään nukahda uudestaan vaikka yöunia on takana vasta 8h.

Päätin etten tee mitään hyödyllistä sinä aikana ku mies ja Ida on poissa, mut ajattelin nyt kuitenkin vaihtaa lakanat... ja ehkä jos pikasesti imurois ja pesis vessan... Mä muuten vaihdoin lakanat + siivosin kunnolla päivää ennen ku Idan synnytys käynnisty. En tiiä oliko siivoamisella mitään merkitystä, tuskin, mut se oli ainoa S jota pystyin kokeilee kun meillä ei ole saunaa ja mies oli sillon armeijassa.

Omaa napaa kokonaan, mutta nyt siivouspuuhiin. Mukavaa viikonloppua kaikille!

Petra, Ida ja vauva rv 34+1

Vierailija
5/44 |
11.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oi kun olisin mielelläni jo Kättärillä.. Eilen jo kuuntelin kun liikkeet oli niin huonot et pitääkö illalla käydä näytillä, mut sit kun vauveli aloitti iltajumpan kymmenen jälkeen niin eipä tullut epäselväksi et siellä ollaan aivan kunnossa! Varmaan kymmenessä minuutissa montakymmentä liikesarjaa!

Flunssa vaivaa, räkä valuu, päätä särkee, kurkku kipeä ja kipuja siellä täällä. Tosi vaikea oli nukkua. Panadolilla sit sain edes jonkin verran nukuttua. Oli vaan aika vaikea hengittää ja osaan niin huonosti pystyasennossa nukkua.

Ja mitähän ton Lennin kans tekisi Yskä on taas kova ja pientä lämpöä jälleen, syö aika hyvin ja juo vielä paremmin. Yökin meni häneltä aika kivasti. Ei oikein viitsisi viedä " turhan" takia lääkäriin, no katsellaan nyt sit taas huomiseen tai maanataihin kun on niin virkeäkin.

Piparitaikina odottaa leipojiaan. Ostettiin sellainen muumipiparitalo ja siihen muotteja. En vielä sitä taloa viitso tehdä mut jos niitä muumipipareita sit. En oo kyllä ikinä tehny piparitaloa saa nähdä kuinka onnistuu. Lennistä on varmaan jännää! On jo pari päivää leikkinyt noilla muoteilla.

Hyvää viikonloppua kaikille.. katsellaan tapahtuuko mitään..

Reeli, Lenni ja masu laskettuna päivänä.

Vierailija
6/44 |
11.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tosiaan hiljaista. Täällä kuitenkin eiliset:

http://www.vauva-lehti.fi/keskustele/tm.asp?m=8811533&p=2&mpage=3&tmode…

Minä olin ihan mieron tiellä eilen:) Kaveri pyysi saunomaan ja istumaan iltaa ja sitähän istuttiin sitten vielä baarissakin klo 3 saakka. Väsyn sain itselleni, en muuta. Koitin olla moraalisena poliisina kaverille, mutten ihan täydellisesti onnistunut. Joskus on vaikea ymmärtää ihmisten touhuja, mutta ehkä ei aina kannata edes yrittää.

Nyt päikkäripuuhiin.

T: Ynis

Vierailija
7/44 |
11.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla tosin menee viikonloppu enimmäkseen kotosalla. Mies on aamusta iltaan töissä (autolla sitäpaitsi, joten olen ihan jalkamiehenä) ja kylässä on koko viikonlopun ystävän (joka on koko viikonlopun aamusta iltaan myös töissä)11 v. poika. Antsa vastustaa nyt sitkaasti päiväunia. Vietin juuri tunnin sängyn vieressä (silitellen ja laulellen..ääni loppui kesken) ja tulin sitten välillä tänne. Hooooooh...

Pakko mennä...............................

SM

Vierailija
8/44 |
11.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

hiljaista on juu...

aatelkaa onkohan enkeli ja reeli

viimeinen viikonloppu kolmihenkisenä perheenä?? :)))

keilin hui mikä allergiareaktio!!

samarin ootko töissä?onko siellä vipinää??ihanan näköistä!!

oijospa oisin saanut olla mukana!

hain hilman kotiin päikkäreille.hyvin oli mennyt mummon kanssa.

ei olis vielä halunnut kotiin :)

ensi viikolla kuulemma uudestaan.

nukahtaminen oli vähä kestänyt mutta ihmekös tuo.aamulla seiskalta ylös

eli väsy on.no kotona ehtii nukkua!

mä kävin kattoo stand uppia pari tuntia illalla :)

kun kirpunen nukahti ysin aikaa ja mies rupes pillkkimään

niin mä otin ja karkasin!sai nauraa kyll ai että!

olin kahdelta kotona ja samalla kun avasin ulkooven niin kirppunen heräs ekan kerran.eli just hyvin meni!

tänään on tulos mun kummi käymään ja hilman kummi.

lisäksi pitäis käydä mummilassa.

huomenna aateltiin mennä syömään kunhan iskä pääsee duunista.

kirppu heräs,otti taas miniunet

jees käykäähän jotai kirjoittelemassa

laitetaanko joku galluppi pystyyn???

ramika

ja irmat

Vierailija
9/44 |
11.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saamuskan kotikonnut täälläkin esillä tv:n välityksellä. Taitaa olla hyvät fiilikset ja tunnelmat. Voi kunpa olisin mukana myös, samaa haaveilen kuin Ramika. Joskus aikaa ennen tyttöstä olimme samoihin aikoihin Åressa kun siellä laskettiin maailman cupia ja kyllä se tunnelma vaan on ihan omaa luokkaansa. *haaveilee, muistelee*

Olimme aamulla uimassa (siis uimahallissa, eihän siellä kauheasti itse päässyt urheilemaan...), kivaa oli. Tyttö ei halunnut kotiin lähteä mutta viimein kun pääsimme kotiin, olikin nälkäinen kuin susi. Uskomaton määrä ruokaa upposi kirppuseen. Nyt nukkuu ja varmaan nukkuukin pitkään, sen verran oli touhua.

Yniksellä tainnut olla mukava ilta :) Kuin myös Ramikalla.

Tomeralle mukavaa omaa-aikaa. Älä käytä kaikkea siivoukseen :) Sohva ja kirja/lehti, tms. on ihan hyvä vaihtoehto.

Minulla ei kyllä tämän ihmeempää ole .. Kunhan käyn tasaisin väliajoin katsomassa onko uusia tulokkaita jo maailmaan ilmaantunut.

Sairastaville paranemisia ja univajeisille unia. Ihanaa että Mimmu on saanut nukkua :) Jatkounille peukutuksia.

Mulla ei ole mitään ideaa viikonlopun-gallupiksi. Olisiko jollakin muulla?

Alli

Vierailija
10/44 |
11.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ilmoittaudun vapaaehtoiseksi työntekijäksi Saamuskalle! Eihän haittaa, että mukanani seuraa yksi lapsonen ja yksi miehikäinen....? Ainiin, nuo elukatkin....Olisi todella ihana olla niillä leveyksillä!

Motti nukkuu, vieläkin. Täällä ollut ilmassa jo monta viikkoa inha nukutustaistelu päikkäreiden suhteen. Tänään päätin että nukkuu jos nukkuu ja siellä se mammii kahden tyynyn välissä meidän sängyllä ilman suurempia taisteluita, mutta nukahti vasta tunti sitten. Nukahtaa siis tosi myöhään ja illat on tosi myöhäisiä. Ollaan sitten koko perhe menty samaan aikaan nukkumaan ja nyt alkaa olla hiukan kiukkus olo äitiliinillä, kun ei ikinä saa aikaa miehikäisen kanssa kahden. Aamukahvia korkeintaan.

Mutta, meitin perhepetiläinen se makoilee suurimmaksi osaksi omassa sängyssä. Kai sekin lasketaan, vaikka sänky on meidän sängyssä kiinni?kaksi ekaa yötä meni huutaessa ja valvoessa, vaikka ei edes omaan sänkyyn pakotettu. Nyt saattaa käydä vieressä ja menee takaisin, poikkeuksena päikkärit, jolloin haluaa nukkua kainalossa:) Hyvä on kuulemma sänky:) Nyyh, minun isopieni mies. Kyllä oli vaikea opetella nukkumaan ilman Mottia kainalossa, mutta kun alkoi olla tosi ahdasta ja huonoselkäisten vanhempien selät sanoi sopimukset irti.

Sekin nyt pitää tähän yhteyteen tilittää, että minulla on Tylsää!! Mies parka, en muusta osaa enää puhuakaan. Tuntuu, että me ei enää koskaan tehdä mitään kivaa, ei vaan ole aikaa. Vieläkään ei ole sitä päivää tullut, että voitaisiin huokaista, vaan siellä se mies painaa duunia. Viikonlopppu menee siis töissä ja minun pitäisi tehdä tylsääkin tylsempää kirjallisuuskatsausta. Tahtoo muutakin elämää!!!Muutoinkin on selvästi vaatimukset kasvussa, tällaisia fiiliksiä ei ole ollut sitten raskauden alun. Tahtoisen miehikäisen kanssa jonnekin kahden, tahtoisin juhlimaan jne. Ihan kummallista. Olin kuvitellut itseni kotona homehtuneeksi kotiäidiksi lopun elämää, nyt haluaisin pukeutua muuhunkin kuin verkkareihin. Ymmärtääköhän kukaan tätä sekavaa selostusta?!;D Homehtunut kotiäiti tarkoittaa vain minun fiiliksiä tällä hetkellä, ei suinkaan arvostelua ko. asiaa kohtaan.

Nyt äkkiä tuo lapsi ylös, miten se tehdään?! Voiko tuo olla sama tapaus, joka vauvana heräsi joka ääneen! Nyt saa pommin pudottaa. Onkohan sillä aikainen murrosikä?

Juu, joku kivoja fiiliksiä herättävä galluppi olisi tilauksessa!

Aavis ja Motti

Vierailija
11/44 |
11.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutaman viikon päästä pääset ainakin hyvään seuraan viettämään vapaa-aikaa! :) Koitetaan silloin nauttia, eikö niin? En tarkoita sitä, etteikö sitä ennekin kannata keksiä jotain piristystä. Tehkää miehen kanssa jotain hyvää ruokaa ja ottakaa pari lasia viiniä illalla! Oisko mitään ideaa. Pienilläkin asioilla voi saada piristystä arkeen. Homehtunut kotiäiti kuulostaa mun korvaan siltä miltä mustakin joskus tuntui:) Nykyään se on homentunut yh-joukkolainen tai homehtunut työn puurtaja:)

Eilinen ilta tuli kyllä ihan tarpeeseen. Baari ei tosin ollut hääppönen. Sanoin miehelle, että välillä oli sellainen olo, että oisin ollut ainoa järkevä ihminen paikalla:) Mies siihen, että niin saatoit kyllä ollakin:) Näin vanhaa kaveriakin, se oli kyllä kivaa ja tämän kaverin luokittelisin kyllä sinne järkevien joukkoon:)

Tänään en ole saanut aikaseksi yhtään mitään. Ehdotin just miehelle, että mentäis vaikka lähi Chicosiin syömään koko perheen voimin, kun aletaan jo homentua tänne sisälle. Samalla sais käytyä kaupassakin. Joten ehkä kohta lähdetään.

Pimeys on jo tullut. Näyttääpä synkältä ulkona.

Hyviä illanjatkoja! Se gallup pitäis jonkun keksiä!

T: Ynis

Vierailija
12/44 |
11.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja päiväunilta heräsi vasta nelhän maissa. Mitenkähän yöunien kanssa mahtaa käydä..?

Tänään käyty vain piipahtamassa ulkona. Koiran kanssa pieni lenkki. Hienoahan tuolla olisi olla, mutta koko päivä mennyt ohimennen.

Minäkin kaipaisin piristävää galluppia, eikä oma pää toimi.

Tämä tylsä poistuu...

SaaMari

Vierailija
13/44 |
11.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyykkikoneen laulaessa ja vessan ollessa ahkerassa käytössä pikaisesti tänne. Meillä sairastetaan ihan kunnolla; Neiti ripuloi, T oksentaa ja on kuumeessa, samoin mies, esikoinen oksentaa ja ripuloi, ja itse olen oksentanut viime yönä. Oltiin vitsikkäästi kylässä eilen ja jouduimme jäämään sinne, koska kummastakaan ei ollut ajajaksi (matkaa 200 km melkein). Niinpä sitten makasimme kylässä ja oksensimme ja sairastimme ja veimme tuliaisina taudin myös sinne... huomaavaisia vieraita, eikö?

Äitiä ja äidin syliä kaivataan. Palailen!

Mimmu ja sairastava perhe

Vierailija
14/44 |
11.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

montako kertaa on normaalia itkeä viikossa? Joka toinen päivä, vai ihanko joka päivä?

Se ei ollut lähimainkaan se piristävä g. En tunne itseäni enää. Luulin joskus tunteneeni, mutta nyt ei mikään hälytä siitä, että pitäisi syödä tai olenko väsynyt. Huomaan vain että itken.

Äh, olen niin masista seuraa, etten viitsi tämän enempää kiusata omalla navalla.

Kuukkelis ja kauniit lapset

Vierailija
15/44 |
11.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi Kukkuu,

Laitan lapseni kanssa kädet piiriin ja rutistamme sinua hirmu lujasti siinä keskellä!

hk

ps.

Itkukausilla kaikki on sallittua, ainakin minusta. Itse olen itkeskelijä, niin liikutuksesta, surusta, ilosta kun vihastakin.

Vierailija
16/44 |
11.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minen osaa vastata galluppiin, kun olen huono itkijä. Itken harvoin, mutta voipa se silti joskus tulla yllättävässäkin paikkaa.

Mutta *halaus* siis, lämmin ja lohduttava

♥Saamuska ja porukka

Vierailija
17/44 |
11.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin Kukkuulle lämmin halaus! Voi sinua... Itku on kuitenkin hyväksi, uskon ma. Sinulle olisi paljon sanottavaa, mutta en saa kakisteltua, köh köh, ...sanat ei vaan tule!

Puristan itsestäni kyssärin, kun kerta galluppia kaivataan: Mieluisin lauantai-illan tekeminen oman perheen kanssa? *kelpaako?*

Hitsin hitsi, Väkkärä on oppinut tulemaan pinnasängyn laidan yli :/

Hyveli yöteli

Vierailija
18/44 |
11.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin halaan sinua täältä ja toivon että käsivarret riittävät rutistamaan tarpeeksi kovasti jotta olosi hiukan helpottuisi. Mutta minä hiukan huolestuin tuosta lauseesta kun sanoit että et jaksa syödä, itket vain. Onko sinulla ketään joka voisi nyt konkreettisesti sinua auttaa? Tai tahoa johon olisit yhteydessä? Voimmeko me täällä tehdä jotakin? Siis jotakin konkreettista(kin)?

Mimmun perheelle myös voimia sairastaa ja ennenkaikkea pikaista paranemista!!! Mahatauti sitten vie todella voimat, huh.

Ayapin gallup. Meidän mieluista tekemistä on " olla vain" :) Saunoa, tehdä hyvää ruokaa, leikkiä/lukea tytön kanssa. Ja kun tyttö nukkumassa, kyhnöttää vierekkäin sohvalla ja katsella jotakin hyvää leffaa, lasi-pari viiniä. Heh, tai näin meidän lauantai-illat yleensä sujuvat ellei ole kyläseuraa, tai itse jossakin kylässä, tms. rientoja. Siis olen sitten ilmeisesti tyytyväinen nykyiseen olotilaan. Tai no ... Miehen kanssa tahtoisin nyt paaaaljon enemmän kahdenkeskistä aikaa. Nytkin. Mutta joudun odottamaan vuoroani :( kun töiden suhteen " on taas tilanne päällä" . Eli mies nyhjää koneensa kanssa jotakin. On sentään kotona.

Alli

Vierailija
19/44 |
11.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukkuulle halaus. Sinä tarvitset apua. Konkreettista apua virtuaalituen lisäksi. Pinnistele viimeiset voimanrippeet ja pyydä jostain viimeistään maanantaina. Halaus. Lähetän viestejä myös Taivaan Isälle tässä asiassa.

Mimmun perheelle pikaista paranemista.

Ayapin gallupiin en saa mitään puristettua. Viikonloput on meillä kompastuskivi. Niihin kuuluu isin osalta pääasiassa metsästystä. Just puhuttiin miehen kans, että huomenna saan kyllä pinnistellä taas, etten juhlapäivänä rupea rähjäämään. Tämän asian takia on väsyä, mutta pitää yrittää tehdä sille jotain. Kuten mennä nyt pesulle ja nukkumaan.

Levollisia, hoitavia yöunia kaikille!

T@hti

Vierailija
20/44 |
12.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sovitaan että ainakin jokatoinen päivä on ok..onhan??unelmista on vaikea luopua :-( Kukkuulle lähetän lohtua ja lämpöisen halin,kun jotenkin osaisin auttaa.

G:Sauna :-) Ja silleen tarpeks ajoissa ettei tule kiire nukkumaan vaan rauhassa saunotaan.

Itksessä meni suht kivuttomasti.Poika oli muksulassa 1½tuntia,sillon ostettii miehelle takki ja housut,mulle kotihousut ja kengät,lapsille pari juttua.Käytii Pizzahutissa syömässä..Pizzan ystäville tiedoks et siel on kiva leikkipaikka.Saatii syödä suht rauhassa..siel oli kyl vähän väkeä mikä helpotti asiaa.Sit viel loput ostokset esim.partsille valoja mitkä laitoin heti:-)

Öitä!

jatu