Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olenko huonossa työpaikassa? Vai onko minussa vika.

Vierailija
12.12.2022 |

Oon ollu tässä muutaman viikon uudessa työpaikassa. Tähän asti työvuorosta ja työkavereista riippuen miten kukainenkin opastaa. Olen kysynyt omatoimisesti myös asioita mitä ei ole neuvottu. Työpaikka on todella meluisa eli kommunikaatio tapahtuu käytännössä huutamalla, mikä tarkoittaa myös osittain kommunikaatio-ongelmia(väärinkäsityksiä). Olen nyt ollut ns täysin omatoiminen ja minun pitäisi osata vakkarin työt. Työ on yleensä ollut kolmen työntekijän kanssa mutta nyt se on minä + 1(normaalia että ei aina ole kolmea). Kymmeneen paikkaan pitäisi ehtiä yhtä aikaa, koneet huutaa, pitäisi tämäkin ehtiä yms. "Työkaverit" eivät halua puhua oikein mitään ja kieltämättä tuntuu tympeältä.

Onko tää normaalia vai huonoa perehdyttämistä?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
12.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

pskalta kuulostaa

Vierailija
2/3 |
12.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekä huonoa perehdyttämistä, että valitettavasti nykyään aika normaalia. Mutta kyllä tuosta yleensä eteenpäin pääsee, kun sisulla vaan yrittää ja jaksaa sen tympeän alun yli, kyselee sitten aktiivisesti kun kerran muuten ei neuvota. En itse ainakaan suoraan tuon takia luopuisi toivosta että on ihan asiallinen työpaikka sitten kun sen homman oppii. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
12.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alan perusasiat kuuluu osata ja nihkeä suhtautuminen voi johtua siitäkin jos kyselee niistä. Haali kaikki materiaali mitä saat käsiisi työpaikan ohjeistuksista, mutta jos on sellainen työ että joutuu itse arvioimaan mitä tulee tehdä milloinkin, niin siihen vain reippaasti kiinni. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kaksi