Miksi mies ei tykkää jos nainen pukeutuu liian paljastavasti
Kommentit (31)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä on liian paljastavaa?
Itse tykkään käyttää tiukempaa/paljastavampaa yläosaa löysemmän/peittävämmän alaosan kanssa, ja päinvastoin. No, ei minua sinällään kiinnosta, mitä muut siitä ajattelevat. ;-)
Hän ei tykännyt lyhkäsistä hameista. Kysyin mitä mieltä minishortseista nekin olivat liian paljastavat.
Mitä jos huomaat miehen himokkaan katseen ja jokin sinussa syttyy tuolle miehelle?
Vierailija kirjoitti:
Kukaan ei pidä siitä, että henkilö on halpamainen ja "trash". Päinvastoin kunniallinen, vakavasti otettava...
Tuntuu siltä, että joka paikassa missä mahdollista etenkin nuoret naiset haluavat esittää persettään.
Se on se muoti. Kun sillä tavalla on päätetty, että näyttää nyt hyvältä. Muuten on mitätön hissukka.
Pitää olla seksikäs, se on nyt niin trendikästä. Harva nuori nainen oikeasti edes tajuaa kunnolla, mikä on sitä seksikästä, mutta muotikuvat ja musiikkivideot ei petä: se on mitta joka tekee susta sitä jotain, naisen, arvokasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puolisoni toivoo, etten pukeudu paljastavasti koska a) ei ykkää että muut kyttää sillä silmällä b) ei varsinkaan tykkää jos joku kommentoi alentavasti.
Olen samaa mieltä joten ongelmaa ei ole, liian paljastava pukeutuminen on mautonta ja aiheuttaa ei toivottua huomiota.
No voisiko nyt joku vihdoin määritellä sen liian paljastavan pukeutumisen? Vai olisiko parempi varmuuden vuoksi tulkita suoraan, että olen halpa, mauton ja huomionhakuinen, jos käytän joskus vaikkapa pitkähihaista, vartalonmyötäistä minimekkoa?
Siellä missä liian paljastava on määritelty, naisten hiukset ei saa näkyä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä on liian paljastavaa?
Itse tykkään käyttää tiukempaa/paljastavampaa yläosaa löysemmän/peittävämmän alaosan kanssa, ja päinvastoin. No, ei minua sinällään kiinnosta, mitä muut siitä ajattelevat. ;-)
Hän ei tykännyt lyhkäsistä hameista. Kysyin mitä mieltä minishortseista nekin olivat liian paljastavat.
Mitä jos huomaat miehen himokkaan katseen ja jokin sinussa syttyy tuolle miehelle?
Mitä helvettiä? Jos nainen syttyisi miehen himokkaista katseista, planeetta palaisi roihuten. Sensijaan te narisette 365 päivää vuodesta seksin puutettanne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puolisoni toivoo, etten pukeudu paljastavasti koska a) ei ykkää että muut kyttää sillä silmällä b) ei varsinkaan tykkää jos joku kommentoi alentavasti.
Olen samaa mieltä joten ongelmaa ei ole, liian paljastava pukeutuminen on mautonta ja aiheuttaa ei toivottua huomiota.
No voisiko nyt joku vihdoin määritellä sen liian paljastavan pukeutumisen? Vai olisiko parempi varmuuden vuoksi tulkita suoraan, että olen halpa, mauton ja huomionhakuinen, jos käytän joskus vaikkapa pitkähihaista, vartalonmyötäistä minimekkoa?
Persujen puoluetoimistossa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Totta, eikä jää turhia tulkinnanvaraisuuksia :-D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kyllhän ne tykkää paljonkin paljastavasta pukeutumisesta. Eniten huomiota Tinderissäkin sillain saa. Mutta heti kun alkaa seurustelu, mies alkaakin kontrolloida. Sellaisia kaksinaismoralisteja ne miehet on.
Lyöpäset sitten sanat toisten suuhun ja haukut päälle. Ai nii, ja yleistät omat kokemuksesi puoleen ihmiskuntaa.
hästägmiesvihanäkyväksi-pelle mesoo tässäkin ketjussa. Mikä on ettei sua saada telkien taa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Persujen puoluetoimistossa?
:-D
Näin ikisinkkuna ainakin pidän että naiset pukeutuvat paljastavasti. On silmänruokaa kaupungilla.
Vierailija kirjoitti:
Näin ikisinkkuna ainakin pidän että naiset pukeutuvat paljastavasti. On silmänruokaa kaupungilla.
No siinäpähän kahtoo maurotat, kuha et häirihe.
Kukaan ei pidä siitä, että henkilö on halpamainen ja "trash". Päinvastoin kunniallinen, vakavasti otettava...
Tuntuu siltä, että joka paikassa missä mahdollista etenkin nuoret naiset haluavat esittää persettään.