Pitäiskö mun ottaa varalle vanhempi mies miesystäväksi?
Pelkään tajuttomasti että nykyinen miesystävä jättää vaikka se suhde ei ole kunnolla alkanut.
En kestä tätä enää.
Kommentit (28)
Täällä olisi reippaasti alkoholisoitunut, lihava, työtön muusikko Forssasta, ikää 56. Tykkään pitkistä baari-illoista enkä koskaan hakkaa naista selvinpäin.
Minä olen mukava sinkkumies. Vien sinut veneilemään ja kalaan kesällä.
Sinkkumies47 kirjoitti:
Arvaan, että vain sinä palaat venereissulta?
Olen ilmeisesti sopivaa ikäluokkaa, mutta en kelpuuta sinua, sillä sinulla on eri näkemys parisuhteesta kuin minulla. Itse olen täydellisen uskollinen, enkä edes osaa muuta.
Nonni, täällä on miehiä jo jonossa vino pino jokaiseen tarpeeseen otteluvastuksesta kokkiin ja joku osaa jopa hankkia ruokaa ja lähes kaikilta saa alkoholia. Ota kaikki!
Vierailija kirjoitti:
Sinkkumies47 kirjoitti:
Arvaan, että vain sinä palaat venereissulta?
Ei mene niin , kyllä sieltä kaikki palaavat kotiin. Minä olen 30 vuotta omistanut veneen eikä kukaan ole vteen pudonnut minun veneestä.
En suosittele vain hylkäämisen pelosta johtuen "ottamaan" ketään varalle. Loukkaisit nykyistä miesystävääsi, joka mahdollisesti rakastaa sinua ja perusteesi vanhemman miehen kanssa yhdessä olemiseen perustuisi valheeseen. Olisitko onnellinen vai pohtisitko olisiko sittenkin nykyinen suhde ja miesyhtävä ollut se oikea valinta.
Vierailija kirjoitti:
Täällä tarjolla ryyppäävä ja hakkaava herrasmies Tampereelta.
M52
Olet eksynyt.
Herrasmies ei hakkaa naisia eikä miehiä eikä eläimiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M52
Olet eksynyt.
Herrasmies ei hakkaa naisia eikä miehiä eikä eläimiä.
Eikä lapsia tietty.
Herramies ei hakkaa. Mattoja joskus.
Minunkin ovelleni voi muodostaa jonon. Mutta en ota itseäni vanhempia, koska niillä ei seiso kuin järki. Kokeiltu on. Viina. läski ja kessu ovat tehneet tehtävänsä. Nuoremmille ja kyvykkäämmille mieluusti opetan, mitä heidän tulee tehdä, jotta saavat naisia, ystäviä ja vaikutusvaltaa.
N 57
Vierailija kirjoitti:
Minunkin ovelleni voi muodostaa jonon. Mutta en ota itseäni vanhempia, koska niillä ei seiso kuin järki. Kokeiltu on. Viina. läski ja kessu ovat tehneet tehtävänsä. Nuoremmille ja kyvykkäämmille mieluusti opetan, mitä heidän tulee tehdä, jotta saavat naisia, ystäviä ja vaikutusvaltaa.
N 57
Alan olla niin puutteessa että kohta sais Allukin kyytiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M52
Olet eksynyt.
Herrasmies ei hakkaa naisia eikä miehiä eikä eläimiä.Eikä lapsia tietty.
Herramies ei hakkaa. Mattoja joskus.
Matot kuuluu harjata ettei mene kuidut rikki. Kannattaa imuroida ensin ja sitten viedä pihalle tuulettumaan. Lyhytkarvaiset matot voi harjata pihalla ilman että imuroi ensin.
Kuinka vanha on vanhempi? Täällä naiset sanoo että yli 30 vuotiaalla miehellä ei tee mitään.
Vierailija kirjoitti:
N 57
Kuka luulet olevasi? Et osaa mitään opettaa.
Mulla oli aviomiehen ohella itseäni pari vuotta nuorempi harrastepoika. Ongelmaksi muodostui se että poika kuvitteli minun maksavan hänelle lomia ja muita hyödykkeitä, eikä päinvastoin.
Ai niitä miesystäviä noin vain otetaan. Tunteilla ei väliä?!
Vanhempi miesystäväkö ei voi jättää? Eiköhän ne miehet jätä, kun ei sinulla oikeasti ole tunteita ja sen huomaa. Läheisriippuvuus ei ole rakkautta.
Joo ota minut. Osaan kokata ja en juo viinaa.