Miksi lopetit uskomisen salaliittoihin
Koronarokotesalaliittoihin, energian pitäminen tahallaan ylhäällä, länne kieroilut wef-suunnitelmat yms.
Itse lopetin kun tajusin kuinka idiootilta olin vaikuttanut ulospäin. Tajusin myös kuinka olin vaan ahdistuneena hakenut tällaisia asioita kuin salaliitot elämääni ja sen johdosta koin muka voivani paremmin.
Kommentit (247)
Poikkeatta alkuperäisestä aiheesta
Opettavainen tarina:
Jänis tuli rautakauppaan ja kysyi myyjältä: Onko teillä porkkanoita?
Myyjä: Tämä on rautakauppa. Ei, meillä ei ole porkkanoita.
.
Seuraavana päivänä jänis tuli taas rautakauppaan ja kysyi myyjältä: Onko teillä porkkanoita?
Myyjä: Tämä on rautakauppa. Ei, meillä ei edelleenkään ole porkkanoita.
.
Kolmantena päivänä myyjä suuttui: Jos vielä kerrankin tulet kysymään porkkanoita, niin naulaan sinut korvista seinään.
.
Neljäntenä päivänä jänis yllättikin ja kysyi: Onko teillä rautanauloja?
Myyjä: Juuri nyt meillä ei valitettavasti satu olemaan rautanauloja.
Jänis: No onko teillä porkkanoita?
Vierailija kirjoitti:
Opettavainen tarina:
.
Seuraavana päivänä jänis tuli taas rautakauppaan ja kysyi myyjältä: Onko teillä porkkanoita?
.
Kolmantena päivänä myyjä suuttui: Jos vielä kerrankin tulet kysymään porkkanoita, niin naulaan sinut korvista seinään.
.
Ja liittyi mihinkä 🤔
Ei kaikkeen kannatakkaan uskoa, mutta kyllä sen pässikin tajuaa, että siellä missä on raha, niin siellä on myös yleensä huijausta, sama koskee politiikkaa ja muita asioita, valta sokaisee ihmiset.
miten se sanonta meni, "täydellinen valta tuhoaa täydellisesti"?
Lopetin? nythän mä sen vasta aloitin, kun mä huomasin kuinka paljon mua huijattiin tässä K asiassa.
Vierailija kirjoitti:
Valtamedia on ihan täyttä huijausta nykyisin, jos joku ei sitä näe itse, niin en edes tiedä mitä sanoa
Laita esimerkkiä niin nauretaan yhdes.
Vierailija kirjoitti:
Opettavainen tarina:
.
.
.
Tämä on hyvä ja valaiseva esimerkki - se oli tietenkin salaliitto, ettei ollut porkkanoita!
Salaliitto, koko sanaa ei pitäisi olla edes olemassa.
Sillä se on alkujaankin virheellinen.
Venäjä-trollit viljelevät mielellään palstalla kyseisiä termejä, joilla ei ole todellisuuden kanssa mitään tekemistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Opettavainen tarina:
.
.
.
Ja liittyi mihinkä 🤔
Mietipä sitä.
Pelkkää valhetta kaikki epätoivoinen viserrys.
Perkeleen aika lähenee ilmeisesti kohden loppuaan.
Ei ole tarvinnut lopettaa kun koskaan mä en ole mihinkään salaliittoihin uskonutkaan.
Ja vaikka noita salaliittoja olisikin olemassa, niin mua ei vaan jaksa sellaiset kiinnostaa. Mulla on kyllä diagnosoitu ahdistuneisuushäiriötä yms. mutta siitä huolimatta mä vaan menen aamulla töihin enkä osallistu noihin salaliittopsykooseihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Opettavainen tarina:
.
.
.
Tämä on hyvä ja valaiseva esimerkki - se oli tietenkin salaliitto, ettei ollut porkkanoita!
Tai jänis jankuttaa yhtä ja samaa samalla kaavalla, kunnes tekee väliin yllättävän vedon ja kysyykin edelliskäynnistä oppineena nauloja ja sitten jatkaa taas samaa jankutusta. Juuri kun myyjä ennätti huokaista, että nyt se jänis tuli järkiinsä ja lopetti turhan jankuttamisen.
Muita tulkintoja?
Vierailija kirjoitti:
Kai te älykääpiöt tiedätte, että salaliittoja on myös paljastunut todeksi. Se Snowden keissikin oli "salaliitto" ennenkuin se paljastu. Eli siis, että jenkit salakuuntelee omia kansalaisiaan. Nyt Snowden on jossain ties missä paossa sen takia, että toi tämän ilmi.
Jo pelkästään viimesin oli se koronakuolleitten tilastointi huijaus, sekin oli "salaliittoa" aikaisemmin, mutta nyt paljastu.
Niin PRKL Venäjälläkin on kuollut 400 000 Sputnik-rokotteeseen!!! Nekin, jotka ei olleet ottaneet sitä!
Vierailija kirjoitti:
Kai te älykääpiöt tiedätte, että salaliittoja on myös paljastunut todeksi. Se Snowden keissikin oli "salaliitto" ennenkuin se paljastu. Eli siis, että jenkit salakuuntelee omia kansalaisiaan. Nyt Snowden on jossain ties missä paossa sen takia, että toi tämän ilmi.
Jo pelkästään viimesin oli se koronakuolleitten tilastointi huijaus, sekin oli "salaliittoa" aikaisemmin, mutta nyt paljastu.
Koronakuolleista on koko ajan sanottu miten ne tilastoidaan 🤦 se siitä salaliitosta. Ei sellainen ole salaliitto minkä kaikki tahot kertoo.
AP tehtailee viestejä, joiden tarkoitus on saada valtamedian narratiiveja kyseenalaistavat leimattua hölmöiksi.
Vierailija kirjoitti:
AP tehtailee viestejä, joiden tarkoitus on saada valtamedian narratiiveja kyseenalaistavat leimattua hölmöiksi.
Loimaan Taisto kyllä muutti kantaansä tämän vuoden puolella kun ei mikään salaliittoteoreetikkojen ennuste toteutunut. Aiemmin oli rokotekieltäytyjä ja putinisti.
Ap ei ole alkuperäinen Loimaan Taisto. Katsokaas kun minäkin tuohon noin kirjoitan, enkä ole hän.
Vierailija kirjoitti:
Miten kuvittelet että koronarokote saatiin markkinoille vuodessa jos rokotteen kehittämiseen menee moninkertaisesti kauemmin? Herätys lammas🐑
Nyt ei auennut? Sinä taidat sen tietää? Asioita ja byrokratiaa voi nopeuttaa varmasti.
Mutta kerro minulle kuinka se saatiin vuodessa markkinoille?
Ihan sama mitä muut botit ajattelee, mä oon 30v mies ja todellakin aion opettaa mun lapselle, että KYSEENALAISTAA IHAN KAIKEN !!!!!!!!!!
Ei ole. Valtaosa lukee edelleen. Vain hörhöjen määrä on jonkinverran lisääntynyt.