Miksi lopetit uskomisen salaliittoihin
Koronarokotesalaliittoihin, energian pitäminen tahallaan ylhäällä, länne kieroilut wef-suunnitelmat yms.
Itse lopetin kun tajusin kuinka idiootilta olin vaikuttanut ulospäin. Tajusin myös kuinka olin vaan ahdistuneena hakenut tällaisia asioita kuin salaliitot elämääni ja sen johdosta koin muka voivani paremmin.
Kommentit (247)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Salaliittoteoriat ovat koukuttavia. Huomasin sen kun luin huvikseni joitain rokote/nwo/great reset yms juttuja. Ne vetosivat minuun vaikka minulla on mielestäni paljon keskimääräistä paremmat tiedot maailman tapahtumista.
No esim. WEF ihan avoimesti puhuu uudesta maailmanjärjestyksestä (NWO) kokouksissaan ja Klaus Schwab (WEF pomo), on kirjoittanut kirjan Covid-19: The Great Reset. Onko sekin vain salaliittohörhö? Ja sit mm. Sanna Marin, Anneli Saarikko ja Timo Harakka ovat kaikki WEF ja tottelevat tuota hörhöä
Tässä esimerkki keijosta, joka on viihtynyt liikaa naapurin sponssaamilla mv-sivustoilla. Apukoulu on jäänyt kesken avaruusliskot kummittelevat taustalla. Liian vähän työntekoa, liikaa sekakäyttöä ja heikko lähdekritiikki.
Sellainen kuin lähdekritiikki puuttuu näillä ihmisillä tyystin. Ei opetettu apukoulussa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Salaliittoteoriaa on ollut mm. nämä: tilastointi koronapotilaista sairaaloissa: onko koronan takia vai koronan kanssa ja sama juttu kuolleisuustilastoinnissa. Nyt ne onkin totta.
Ja me leikittiin että kirurginen suusuojus estää tartuntoja. Mm. kouluissa ei tullut karanteenia, kun oli ollut tämmöinen naamalla. Nyt kukaan ei halua tätä muistella.
Tämä ei ole vielä virallinen totuus, mutta aika himskatin kipeinä ovat koko ajan ne, joilla 4 tutkittua ja turvallista.
W e f on olemassa, mutta ei muka mitään tarkoitusta varten? Kaikki johtavat poliitikot kuuluvat siihen, mutta jälleen niin että se ei merkitse mitään. Joopa joo.
Miksi pitää poistaa, jos on vaan salaliittohömppää?
Sanos muuta, mutta jos minä olen entinen poliisi vai olenko minä? Tietääkö joku?
NIIIIIN
@snellman_helena
Euroopan turvallisuus on nyt niin hatara, että älykkäälläkin pääministerillä olisi vaikeuksia. Marin on tuhonnut itse Suomen turvallisuuden. On korkea aika valita kunnon pääministeri, mutta ei yksikään hallituksen porukasta. Marin ja Zelenskyy esimerkkejä WEFin marioneteistä !
Lukekaa Partisaani!!!!!!!!!!!!!!!!!
Painu vit tuun ääliö.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Salaliittoteoriaa on ollut mm. nämä: tilastointi koronapotilaista sairaaloissa: onko koronan takia vai koronan kanssa ja sama juttu kuolleisuustilastoinnissa. Nyt ne onkin totta.
Ja me leikittiin että kirurginen suusuojus estää tartuntoja. Mm. kouluissa ei tullut karanteenia, kun oli ollut tämmöinen naamalla. Nyt kukaan ei halua tätä muistella.
Tämä ei ole vielä virallinen totuus, mutta aika himskatin kipeinä ovat koko ajan ne, joilla 4 tutkittua ja turvallista.
W e f on olemassa, mutta ei muka mitään tarkoitusta varten? Kaikki johtavat poliitikot kuuluvat siihen, mutta jälleen niin että se ei merkitse mitään. Joopa joo.
Miksi pitää poistaa, jos on vaan salaliittohömppää?
Sanos muuta, mutta jos minä olen entinen poliisi vai olenko minä? Tietääkö joku?
NIIIIIN
@snellman_helena
Euroopan turvallisuus on nyt niin hatara, että älykkäälläkin pääministerillä olisi vaikeuksia. Marin on tuhonnut itse Suomen turvallisuuden. On korkea aika valita kunnon pääministeri, mutta ei yksikään hallituksen porukasta. Marin ja Zelenskyy esimerkkejä WEFin marioneteistä !
Lukekaa Partisaani!!!!!!!!!!!!!!!!!
Painu vit tuun ääliö.
Eräs kanadalainen eläinlääkäri oli kuulemma jollain sivustolla sanonut, että wef-rokotteessa tulee avaruusliskojen ja Marinin suunnittelema antipersistinen mikrosiru mukana, ja näitä jaetaan pedopizzerioissa. Tätä ei valtamedia kerro!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Salaliittoteoriat ovat koukuttavia. Huomasin sen kun luin huvikseni joitain rokote/nwo/great reset yms juttuja. Ne vetosivat minuun vaikka minulla on mielestäni paljon keskimääräistä paremmat tiedot maailman tapahtumista.
No esim. WEF ihan avoimesti puhuu uudesta maailmanjärjestyksestä (NWO) kokouksissaan ja Klaus Schwab (WEF pomo), on kirjoittanut kirjan Covid-19: The Great Reset. Onko sekin vain salaliittohörhö? Ja sit mm. Sanna Marin, Anneli Saarikko ja Timo Harakka ovat kaikki WEF ja tottelevat tuota hörhöä
Tässä esimerkki keijosta, joka on viihtynyt liikaa naapurin sponssaamilla mv-sivustoilla. Apukoulu on jäänyt kesken avaruusliskot kummittelevat taustalla. Liian vähän työntekoa, liikaa sekakäyttöä ja heikko lähdekritiikki.
Nii oli se kyllä sakeeta settiä, nimittäin The Grest Reset kirja. Mä en ymmärrä sitä, että meidänkin ja lähes koko maailman päättäjät uskovat tuommosta salaliitto hörhöä, kuin Klaus Schawb
Mutta mitä sanoa ystävälle joka on seonnut näihin salaliittoihin? Ei ole helppo muuta kuin yrittää edes jotenkin ymmärtää.
Sääliksi käy ja harmittaa kuinka toinen tuhoaa elämänsä.
Salaliittoteoriat ovat siihen asti dissattuja ja sensuroituja, kunnes ne paljastuvat todeksi. Ikävä kyllä täällä on menossa kova pudotuspeli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nii oli se kyllä sakeeta settiä, nimittäin The Grest Reset kirja. Mä en ymmärrä sitä, että meidänkin ja lähes koko maailman päättäjät uskovat tuommosta salaliitto hörhöä, kuin Klaus Schawb
Koita nyt päästä jo yli siitä. Maailmaan tarvitaan uusia ideoita ja nykyinen elämäntapamme on kestämätön. Mikä hemmetin salaliitto sellainen muuten on, josta on kirjat kaikkien luettavissa? Miksi nämä tyypit laittavat harmittavasti aina vinkkejä teille hörhylöille?
Vierailija kirjoitti:
Salaliittoteoriat ovat siihen asti dissattuja ja sensuroituja, kunnes ne paljastuvat todeksi. Ikävä kyllä täällä on menossa kova pudotuspeli.
Niin ongelma on siinä ettei ne maalitolppia siirtelemällä edes paljastu lähellekään todeksi.
Vierailija kirjoitti:
Mikä on sinun suosikkihörhöily ja mistä sait tartunnan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä on sinun suosikkihörhöily ja mistä sait tartunnan?
Mä en ole vielä nähnyt ensimmäistäkään salaliittoteoriaa korona, wef, venäjän hyökkäyssota joka olisi toteutunut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koita nyt päästä jo yli siitä. Maailmaan tarvitaan uusia ideoita ja nykyinen elämäntapamme on kestämätön. Mikä hemmetin salaliitto sellainen muuten on, josta on kirjat kaikkien luettavissa? Miksi nämä tyypit laittavat harmittavasti aina vinkkejä teille hörhylöille?
Ai juu, ei se maailmantalouden resetointi taidakkaan olla salaliittoteoria (enää) :)
En ole ikinä uskonut salaliittoteorioihin. Pseudotieteen kuitenkin tunnistan ja ilmas toh0 m0 hum ppa on pseudotiedettä.
Se mitä itse olen lukenut the great resetistä on ollut oikein mielenkiintoista. Sillähän pyritään kohti kestävää elämäntapaa ja oikeudenmukaisempaa maailmaa. Hieman outoa, että joku vastustaisi sellaista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai juu, ei se maailmantalouden resetointi taidakkaan olla salaliittoteoria (enää) :)
Suloista kun sä yrität 😊
Vierailija kirjoitti:
Se mitä itse olen lukenut the great resetistä on ollut oikein mielenkiintoista. Sillähän pyritään kohti kestävää elämäntapaa ja oikeudenmukaisempaa maailmaa. Hieman outoa, että joku vastustaisi sellaista.
No siinä sivussa toki ajetaan ihmiskunnan depopuloitia, sosiaalista pisteytystä ja jatkuvaa seurantaa ym pientä kivaa
Vierailija kirjoitti:
Eihän nämä kekkulikeijot ole siitä itse lukeneet, kunhan toistelevat Putlerin mv-sivustojen fantasioita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No siinä sivussa toki ajetaan ihmiskunnan depopuloitia, sosiaalista pisteytystä ja jatkuvaa seurantaa ym pientä kivaa
Höpöhöpö...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lähde? Liikakansoitus on valtava ongelma, eli siihen pitää ehdottomasti puuttua. Tiedän kyllä miten te hörhylit luulette sen tapahtuvan.
Kaikki liittyy salaliittoihin tässä ketjussa.