Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi lopetit uskomisen salaliittoihin

Loimaan Taisto ja Thaimaan loisto
11.12.2022 |

Koronarokotesalaliittoihin, energian pitäminen tahallaan ylhäällä, länne kieroilut wef-suunnitelmat yms.

Itse lopetin kun tajusin kuinka idiootilta olin vaikuttanut ulospäin. Tajusin myös kuinka olin vaan ahdistuneena hakenut tällaisia asioita kuin salaliitot elämääni ja sen johdosta koin muka voivani paremmin.

Kommentit (247)

Vierailija
61/247 |
11.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloitus taisi olla

MIKSI LAKKASIT USKOMASTA SALALIITTOIHIN

Kaiken muun avautumisen voitte tehdä muualla. Ettei tarvitte ihmetellä miksi ne ei kuulu aiheeseen ja poisteta

Kaikki liittyy salaliittoihin tässä ketjussa.

Vierailija
62/247 |
11.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Salaliittoteoriat ovat koukuttavia. Huomasin sen kun luin huvikseni joitain rokote/nwo/great reset yms juttuja. Ne vetosivat minuun vaikka minulla on mielestäni paljon keskimääräistä paremmat tiedot maailman tapahtumista. 

No esim. WEF ihan avoimesti puhuu uudesta maailmanjärjestyksestä (NWO) kokouksissaan ja Klaus Schwab (WEF pomo), on kirjoittanut kirjan Covid-19: The Great Reset. Onko sekin vain salaliittohörhö? Ja sit mm. Sanna Marin, Anneli Saarikko ja Timo Harakka ovat kaikki WEF ja tottelevat tuota hörhöä

Tässä esimerkki keijosta, joka on viihtynyt liikaa naapurin sponssaamilla mv-sivustoilla. Apukoulu on jäänyt kesken avaruusliskot kummittelevat taustalla. Liian vähän työntekoa, liikaa sekakäyttöä ja heikko lähdekritiikki.

Sellainen kuin lähdekritiikki puuttuu näillä ihmisillä tyystin. Ei opetettu apukoulussa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/247 |
11.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Salaliittoteoriaa on ollut mm. nämä: tilastointi koronapotilaista sairaaloissa: onko koronan takia vai koronan kanssa ja sama juttu kuolleisuustilastoinnissa. Nyt ne onkin totta.

Ja me leikittiin että kirurginen suusuojus estää tartuntoja. Mm. kouluissa ei tullut karanteenia, kun oli ollut tämmöinen naamalla. Nyt kukaan ei halua tätä muistella.

Tämä ei ole vielä virallinen totuus, mutta aika himskatin kipeinä ovat koko ajan ne, joilla 4 tutkittua ja turvallista.

W e f on olemassa, mutta ei muka mitään tarkoitusta varten? Kaikki johtavat poliitikot kuuluvat siihen, mutta jälleen niin että se ei merkitse mitään. Joopa joo.

Miksi pitää poistaa, jos on vaan salaliittohömppää?

Sanos muuta, mutta jos minä olen entinen poliisi vai olenko minä? Tietääkö joku?

NIIIIIN

@snellman_helena

Euroopan turvallisuus on nyt niin hatara, että älykkäälläkin pääministerillä olisi vaikeuksia. Marin on tuhonnut itse Suomen turvallisuuden. On korkea aika valita kunnon pääministeri, mutta ei yksikään hallituksen porukasta. Marin ja Zelenskyy esimerkkejä WEFin marioneteistä !

Lukekaa Partisaani!!!!!!!!!!!!!!!!!

Painu vit tuun ääliö.

Vierailija
64/247 |
11.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Salaliittoteoriaa on ollut mm. nämä: tilastointi koronapotilaista sairaaloissa: onko koronan takia vai koronan kanssa ja sama juttu kuolleisuustilastoinnissa. Nyt ne onkin totta.

Ja me leikittiin että kirurginen suusuojus estää tartuntoja. Mm. kouluissa ei tullut karanteenia, kun oli ollut tämmöinen naamalla. Nyt kukaan ei halua tätä muistella.

Tämä ei ole vielä virallinen totuus, mutta aika himskatin kipeinä ovat koko ajan ne, joilla 4 tutkittua ja turvallista.

W e f on olemassa, mutta ei muka mitään tarkoitusta varten? Kaikki johtavat poliitikot kuuluvat siihen, mutta jälleen niin että se ei merkitse mitään. Joopa joo.

Miksi pitää poistaa, jos on vaan salaliittohömppää?

Sanos muuta, mutta jos minä olen entinen poliisi vai olenko minä? Tietääkö joku?

NIIIIIN

@snellman_helena

Euroopan turvallisuus on nyt niin hatara, että älykkäälläkin pääministerillä olisi vaikeuksia. Marin on tuhonnut itse Suomen turvallisuuden. On korkea aika valita kunnon pääministeri, mutta ei yksikään hallituksen porukasta. Marin ja Zelenskyy esimerkkejä WEFin marioneteistä !

Lukekaa Partisaani!!!!!!!!!!!!!!!!!

Painu vit tuun ääliö.

Vierailija
65/247 |
11.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs kanadalainen eläinlääkäri oli kuulemma jollain sivustolla sanonut, että wef-rokotteessa tulee avaruusliskojen ja Marinin suunnittelema antipersistinen mikrosiru mukana, ja näitä jaetaan pedopizzerioissa. Tätä ei valtamedia kerro!

Vierailija
66/247 |
11.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Salaliittoteoriat ovat koukuttavia. Huomasin sen kun luin huvikseni joitain rokote/nwo/great reset yms juttuja. Ne vetosivat minuun vaikka minulla on mielestäni paljon keskimääräistä paremmat tiedot maailman tapahtumista. 

No esim. WEF ihan avoimesti puhuu uudesta maailmanjärjestyksestä (NWO) kokouksissaan ja Klaus Schwab (WEF pomo), on kirjoittanut kirjan Covid-19: The Great Reset. Onko sekin vain salaliittohörhö? Ja sit mm. Sanna Marin, Anneli Saarikko ja Timo Harakka ovat kaikki WEF ja tottelevat tuota hörhöä

Tässä esimerkki keijosta, joka on viihtynyt liikaa naapurin sponssaamilla mv-sivustoilla. Apukoulu on jäänyt kesken avaruusliskot kummittelevat taustalla. Liian vähän työntekoa, liikaa sekakäyttöä ja heikko lähdekritiikki.

Nii oli se kyllä sakeeta settiä, nimittäin The Grest Reset kirja. Mä en ymmärrä sitä, että meidänkin ja lähes koko maailman päättäjät uskovat tuommosta salaliitto hörhöä, kuin Klaus Schawb 

Vierailija
67/247 |
11.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta mitä sanoa ystävälle joka on seonnut näihin salaliittoihin? Ei ole helppo muuta kuin yrittää edes jotenkin ymmärtää.

Sääliksi käy ja harmittaa kuinka toinen tuhoaa elämänsä.

Vierailija
68/247 |
11.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salaliittoteoriat ovat siihen asti dissattuja ja sensuroituja, kunnes ne paljastuvat todeksi. Ikävä kyllä täällä on menossa kova pudotuspeli.

Vierailija
69/247 |
11.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nii oli se kyllä sakeeta settiä, nimittäin The Grest Reset kirja. Mä en ymmärrä sitä, että meidänkin ja lähes koko maailman päättäjät uskovat tuommosta salaliitto hörhöä, kuin Klaus Schawb 

Koita nyt päästä jo yli siitä. Maailmaan tarvitaan uusia ideoita ja nykyinen elämäntapamme on kestämätön. Mikä hemmetin salaliitto sellainen muuten on, josta on kirjat kaikkien luettavissa? Miksi nämä tyypit laittavat harmittavasti aina vinkkejä teille hörhylöille?

Vierailija
70/247 |
11.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Salaliittoteoriat ovat siihen asti dissattuja ja sensuroituja, kunnes ne paljastuvat todeksi. Ikävä kyllä täällä on menossa kova pudotuspeli.

Niin ongelma on siinä ettei ne maalitolppia siirtelemällä edes paljastu lähellekään todeksi.

Vierailija
71/247 |
11.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä on sinun suosikkihörhöily ja mistä sait tartunnan?

Vierailija
72/247 |
11.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä on sinun suosikkihörhöily ja mistä sait tartunnan?

Mä en ole vielä nähnyt ensimmäistäkään salaliittoteoriaa korona, wef, venäjän hyökkäyssota joka olisi toteutunut.

Vierailija
73/247 |
11.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koita nyt päästä jo yli siitä. Maailmaan tarvitaan uusia ideoita ja nykyinen elämäntapamme on kestämätön. Mikä hemmetin salaliitto sellainen muuten on, josta on kirjat kaikkien luettavissa? Miksi nämä tyypit laittavat harmittavasti aina vinkkejä teille hörhylöille?

Ai juu, ei se maailmantalouden resetointi taidakkaan olla salaliittoteoria (enää) :)

Vierailija
74/247 |
11.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ikinä uskonut salaliittoteorioihin. Pseudotieteen kuitenkin tunnistan ja ilmas toh0 m0 hum ppa on pseudotiedettä.

Vierailija
75/247 |
11.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se mitä itse olen lukenut the great resetistä on ollut oikein mielenkiintoista. Sillähän pyritään kohti kestävää elämäntapaa ja oikeudenmukaisempaa maailmaa. Hieman outoa, että joku vastustaisi sellaista.

Vierailija
76/247 |
11.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai juu, ei se maailmantalouden resetointi taidakkaan olla salaliittoteoria (enää) :)

Suloista kun sä yrität 😊

Vierailija
77/247 |
11.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se mitä itse olen lukenut the great resetistä on ollut oikein mielenkiintoista. Sillähän pyritään kohti kestävää elämäntapaa ja oikeudenmukaisempaa maailmaa. Hieman outoa, että joku vastustaisi sellaista.

No siinä sivussa toki ajetaan ihmiskunnan depopuloitia, sosiaalista pisteytystä ja jatkuvaa seurantaa ym pientä kivaa

Vierailija
78/247 |
11.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän nämä kekkulikeijot ole siitä itse lukeneet, kunhan toistelevat Putlerin mv-sivustojen fantasioita.

Vierailija
79/247 |
11.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No siinä sivussa toki ajetaan ihmiskunnan depopuloitia, sosiaalista pisteytystä ja jatkuvaa seurantaa ym pientä kivaa

Höpöhöpö...

Vierailija
80/247 |
11.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lähde? Liikakansoitus on valtava ongelma, eli siihen pitää ehdottomasti puuttua. Tiedän kyllä miten te hörhylit luulette sen tapahtuvan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan viisi