Lue keskustelun säännöt.
Mainitse yksi nimi mitä et missään tapauksessa antaisi lapsellesi!
Kommentit (45)
aivan sama kumpi versio, molemmat aivan kamalia
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Mutta aiheeseen: Itse en aikanani tykännyt ollenkaan nimestä Ilona (arvaatte varmaan, mikä tyttäreni toisena nimenä on). Niin se maku ja mieltymykset vain muuttuu.
Tällä hetkellä en millään antaisi tyttärelleni nimeksi Jerikaa.
Eikä pojalle millään kelpaisi Mirko.
Nämä eivät ole ykkösinhokit, mutta yhdet niistä, jotka ei missään nimessä kelpais mulle.
Tässä muutama esimerkki:
Pojan nimistä: Miro, Miska, Luka, Kasperi, Sami, Jore, Jere, Jero.........
Tyton nimistä: Saaga, Lilja. Minttu, Emmi, Emma, Liisa.......
Kun lukee kastettujen palstaa niin sieltä löytää kyllä mitä hirveinpiä nimiä, jos toki löytää myös niitä nättejäkin.