Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hei te, jotka tiedätte Pinteresistä! Ois vaikee kysymys

Vierailija
11.12.2022 |

Elikkäs yksi mun tuttu lähetti mulle whatsappiin hänen Pinterest tililtään erään kuvan.

Emme siis seuraa toisiamme Pinterestissä enkä ole aiemmin hänen tiliään edes nähnyt.

Niin klikkasin whatsapissa olevasta linkistä hänen lähettämää kuvaa päätyen Pinterestiin. Sitten katsoin "viestit" kohtaa.
Niin siinä olikin yllättäen hänen nimensä, siinä "viestit" kohdassa ja kun avasin sen, niin tuli vain ilmoitus, että "tässä ketjussa ei ole vielä viestejä". Noh, pystyin sitä kautta avaamaan tämän tuttuni nimeä painamalla hänen "sivunsa" tai "profiilinsa>" ja pystyin näkemään siis kaikki hänen kuvansa.

Kysymys:
näkeekö hän minut siinä ns. viestit osiossa ja sitä kautta pääsee katsomaan minun profiiliani ja kuviani?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
11.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja miten tämä tuttuni yhtäkkiä oli siinä viestit osiossa? Miten se on mahdollista, että kun vain klikkasin hänen lähettämää kuvaa, hän ilmestyy heti sen jälkeen "viestit" osioon? 

Emme siis koskaan aiemmin ole olleet missään tekemisissä Pinterestissä.

Vierailija
2/10 |
11.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan siis ensisijaisesti tietää, näkeekö hän minun profiilini siellä ja näkeekö hän minut viestit ketjussa samalla tavalla kuin minä näen hänet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
11.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa noihin kaikkiin kysymyksiisi vastailla, mutta jos sinulla on "lukottomia" kansioita, niin kuka tahansa kirjautunut pääsee niitä katselemaan, lukitut vaativat sinulta kutsun.

Vierailija
4/10 |
11.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En osaa noihin kaikkiin kysymyksiisi vastailla, mutta jos sinulla on "lukottomia" kansioita, niin kuka tahansa kirjautunut pääsee niitä katselemaan, lukitut vaativat sinulta kutsun.

Kaikki kansioni ovat julkisia ja lukottomia.

Tiedän, että kuka tahansa voi niitä katsella.

Mutta hakuasetuksista kukaan ei minua löydä, kun olen piilottanut mahiksen löytää minut sähköpostiosoitteellani tai numerollani tms. Eli minun tiliäni ovat katselleet täysin random tyypit aiemmin.

Mutta nyt tämä tuttuni siis ilmestyi tosiaan tuon klikkauksen jälkeen tuonne "viestit" kansioon. Näkeekö hän sitä kautta nyt siis minutkin?

Osaisko joku vastata, että aktivoituiko nyt jokin, kun klikkasin sitä hänen lähettämää linkkiä whatsapista pinterestiin.

Vierailija
5/10 |
11.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en tiedä mutta mitä salattavaa sulla Pinterestissä voi olla? Ei sinne omia naamakuvia latailla niinkuin johonkin Instaan. Pinterst on käytännössä kuvien hakukone, jossa vain voi tallettaa omat haut kansioihin.

Vierailija
6/10 |
11.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No en tiedä mutta mitä salattavaa sulla Pinterestissä voi olla? Ei sinne omia naamakuvia latailla niinkuin johonkin Instaan. Pinterst on käytännössä kuvien hakukone, jossa vain voi tallettaa omat haut kansioihin.

En ole ap, mutta en todellakaan haluaisi, että joku puolituttu tai edes välttämättä ystävät näkisi mun kansiot Pinterestissä. Siksi en oikeasti sinne mitään tallennakaan, vaan tallennan kuvia muualle.

Vierailija
7/10 |
11.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noh, onhan siellä aforismeja ja mietelauseita, jotka paljastavat musta liikaakin, siis ajatusmaailmastani.

Siksi olen ollu siellä silleen, ettei kukaan tuttu löydä. Kyllä randomit voi mun tauluja lukea.

Vierailija
8/10 |
11.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on juuri tällaisten syiden takia pinterest pilipali@gmail-osoittella jota ei voida yksilöidä juuri minuun. En tajua miksi kukaan on siellä omalla nimellään ja naamallaan yleensäkään. Ei kaikesta tekemisestään tarvitse jättää nettiin jälkeä. Edes siitä virkkausmallista jonka on kiinnostunut tekemään.

Vierailija
9/10 |
11.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

uppp

Vierailija
10/10 |
11.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

uppp

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kolme