Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miesten itsekkyys johtuu kasvatuksesta

Vierailija
11.12.2022 |

Moni mies (useammin kuin nainen) on kasvatettu itsekkääksi. Pääsette helpommalla ja kasvatus herrasmieheksi uupuu.
Nyt taas itse tilanteessa missä mies on paljastunut itsekkääksi kuin mikä. Mutta kun lapsia on, niin ansassa ollaan.

Aina kun loukkaannun,
tekisi mieli haukkua miehen vanhemmat viimeiseen maailman kolkkaan.
Vielä olen hillinnyt itseni.
Muistakaa vaatia poikia olemaan kohtelias jne ja seuratkaa että he myös sen omaksuu!

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
11.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Aina kun loukkaannun,

tekisi mieli haukkua miehen vanhemmat viimeiseen maailman kolkkaan."

Tuostahan se hyvä kasvatus oikein huokuu.

Sama mistä on kyse niin tekisi mieli ruveta haukkumaan (=mennä henkilökohtaisuuksiin)?

Vierailija
2/19 |
11.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja AP:n kirjoitukset riippuvat kasvatuksen puutteesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
11.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasvatuksen puutteesta itsekkyys johtuu myös naisilla. Heille ei ole koskaan sanottu vastaan ja ovat tottuneet saamaan kaiken haluamansa ja olettavat jatkossakin, että heidän kuuluu saada mitä haluavat.

Vierailija
4/19 |
11.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perheitä, joissa nainen on ainoa huoltaja on paljon, päiväkodin henkilökunta on naisia ja peruskouluissa tilanne on kutakuinkin sama. Lapset viettävät suuremman osan valveillaolo ajastaan naisten kanssa ja heiltä puuttuu auktoriteetti, jota kunnioittaa.

Vierailija
5/19 |
11.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi naiset eivät maksimoi omaa hyötyänsä. 

Vierailija
6/19 |
11.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Perheitä, joissa nainen on ainoa huoltaja on paljon, päiväkodin henkilökunta on naisia ja peruskouluissa tilanne on kutakuinkin sama. Lapset viettävät suuremman osan valveillaolo ajastaan naisten kanssa ja heiltä puuttuu auktoriteetti, jota kunnioittaa.

Eli olet siis itse vanhakantainen mies, joka ei kunnioita naisia.

Vierailija
7/19 |
11.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isäni opetti katsoa äitiä, näet tyttären. Et malttanut seurustella riittävän pitkään ja ottaa asioista selvää riittävän kattavasti, kun oli liian kiire siihen rakkauteen? Onhan se jännittävää perustaa perhe puolitutun kanssa, mutta jännityksellä on aina hintansa.

- mies, jonka vaimolla on hyvä itsetunto ja jalat maassa. Ja aivan ihan anoppi.

Vierailija
8/19 |
11.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli olet siis itse vanhakantainen mies, joka ei kunnioita naisia.

Olen 46 vuotias nainen, joka kasvoi ilman isää. Oli 19, kun sain tietää kuka hän oli.

Vierailija
9/19 |
11.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainen on se auktoriteetti.

Vierailija
10/19 |
11.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylläri että tällanen yleistävä roskapostaus on plussan puolella ylä- ja alanuolten määrässä.

Naiset ne itsekkäitä on.

Vierailija
11/19 |
11.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyisin naiset omii ja vieraannuttaa lapset, ja kasvattaa heistä kateellisia feministejä ilman käytöstapoja. Ei ihme, että pisatulokset laskee ja jengiväkivalta rehottaa intersektionalistisen kasvatuksen seurauksena. Lukutaitokin olematon ja laskutaito tokaluokkalaisen tasolla. Tarvittaisiin tytöille omat koulut, ja pojille myös, etteivät altistuisi tuolle rappiolle.

Vierailija
12/19 |
11.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ylläri että tällanen yleistävä roskapostaus on plussan puolella ylä- ja alanuolten määrässä.

Naiset ne itsekkäitä on.

Miehet eivät ole minua koskaan sortaneet, ainakaan työelämässä tai CV:ssä tai missään mitä voisin pitää konkreettisena haittana. Naiset sen puoleen ovat. Naiset ovat olleet niitä, jotka ovat tehneet elämästä hankalaa. Ja vaikka olen tietysti ollut itse se toinen osapuoli, on minun pakko todeta, että kaikkein häiriintyneimmät ihmissuhteet koskaan ikinä elämässäni ovat olleet naisiin. Naiset ovat pilkanneet ja ivanneet ulkonäköäni ja elämääni ja levitelleet kertakaikkiaan kammottavia juoruja elämästäni, vailla mitään todellisuuspohjaa.

Vierailija
13/19 |
11.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nykyisin naiset omii ja vieraannuttaa lapset, ja kasvattaa heistä kateellisia feministejä ilman käytöstapoja. Ei ihme, että pisatulokset laskee ja jengiväkivalta rehottaa intersektionalistisen kasvatuksen seurauksena. Lukutaitokin olematon ja laskutaito tokaluokkalaisen tasolla. Tarvittaisiin tytöille omat koulut, ja pojille myös, etteivät altistuisi tuolle rappiolle.

Tytöt opetetaan olemaan uhreja. Pojat puolestaan opetetaan häpeään, kun heitä suoremmin tai epäsuoremmin pidetäänraiskaamiseentaipuvaisina. Aivan kuin pojissa olisi sisäsyntyinen tapa ollaraiskaaja, josta pitäisi opetella pois. Se on ihan yhtä järjetöntä kuin väittää naisten olevan sisäsyntyisiä lastentappajia, kun tilastojen valossa suurin osa lastenmurhista on naisten tekemiä.

Vierailija
14/19 |
11.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet varmasti erittäin hyvin koulutettu ap, kun sivistyneesti haukut toisia nimettömänä, erittäin sivistynyt piirre.

Juuri tuollaiset ovat niitä mitä kaikki miehet varmasti etsivät hyvin kasvatettuja naisia, kiitos että nyt jää minulle vähemmän sivistyneelle jotain mistä valita. Kelpuutan myös tavalliset äijät, myös sivistymättömät ja sivistyneet kun sydän kohtaa ja rahaa riittää.

Vierailija
15/19 |
11.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikähän loukku ne lapset on? Senkun pakkaa kamansa ja lähtee. Yksinhuoltajat pärjää ihan hyvin ja uusia miehiä kyllä löytyy.

Vierailija
16/19 |
16.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Aina kun loukkaannun,

Sama mistä on kyse niin tekisi mieli ruveta haukkumaan (=mennä henkilökohtaisuuksiin)?

Typerä vastaus.

Missä on hyvin kasvatetut, joita ei tekisi mieli sanoa missä syy kun toinen sekoilee?

Mielisynti?

Toiselle tulee ikävä ajatus.

Toinen ilkeilee, sekoilee jatkuvasti aktiivisissa teoissaan.

Kumpi on hyvin kasvatettu.

Vierailija
17/19 |
16.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Aina kun loukkaannun,

Typerä vastaus.

Missä on hyvin kasvatetut, joita ei tekisi mieli sanoa missä syy kun toinen sekoilee?

Mielisynti?

Toiselle tulee ikävä ajatus.

Toinen ilkeilee, sekoilee jatkuvasti aktiivisissa teoissaan.

Kumpi on hyvin kasvatettu.

Nyt suosittelen hoitoa.

Vierailija
18/19 |
16.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki lapset, joilta ei vaadita osallistumista, vastuunkantoa ja hyvää käytöstä, kasvavat itsekkäiksi. Pennut pitää kasvattaa.

Vierailija
19/19 |
16.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipäs, kun geeneistä  ja hormoneista. Olisimme kuolleet kauan sitten sukupuuttoon ilman karskeja äijiä.