Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä pahaa anopit ovat tehneet?

Vierailija
11.12.2022 |

Kysyn ihan tosissani. On yleinen vitsi parjata heitä. Eli mitä pahaa anoppia on sinulle tehnyt?

Minulla ei mitään.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
11.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anoppisi

Vierailija
2/14 |
11.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei yhtään mitään, minulla on ihana anoppi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
11.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei yhtään mitään, minulla on ihana anoppi.

Tämä! Ap

Vierailija
4/14 |
11.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai ole kyse siitä, että yksi ihmisryhmä kolonaan olisi kelvoton, vaan joka ryhmässä on mätämunansa.

Vierailija
5/14 |
11.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunkenut keittiööni ja makuuhuoneeseeni järjestämään kaappejani mielensä mukaan ilman lupaa, kun oli hankkinut avaimen haltuunsa.  Hankkimatta kysymättä mielipidettäni astioita, verhoja, leluja ja lastenvaatteita.

Ensimmäinen erimielisyytemme oli, kun yritti riistämällä vauvan pois rinnaltani ja osti korviketta täysimetetylle. Kielsin antamasta korviketta ja vaadin saada vauvan takaisin, jolloin hän haukkui minut ja että riistän häneltä mummouden ja pojalta isyyden, kun imetän vauvaa. Auttamalla poikaansa aikataulujen suhteen, mutta ei minua, ellei siitä ole ollut apua pojalleen. Lastenhoitoapua on tullut vain, kun poika on pitkään matkoilla, mutta minä en ole päässyt omiin menoihini anopin avulla. Anoppi vaatii, että poikansa työuraan ei lapset saa vaikuttaa.

Vierailija
6/14 |
11.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iänkaiken on miniät inhonneet anoppeja, ja anoppeja inhoavista miniöistä tulee aikanaan taas inhottavia anoppeja. Nykyään nuoret naiset on vielä tosi itsekkäistä ja vaativia, joten heistä vasta hankalia tuleekin. 

Oma anoppi oli ihan kiva tavallinen ihminen. 

Vierailija
7/14 |
11.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puolison äiti jätti hänet kodittomaksi 12-vuotiaana. Ei tuollainen äiti voi olla hyvä ihminen, eikä luonnollisesti anoppina ollutkaan.

Vierailija
8/14 |
11.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulimme vasta jälkeen päin, että kumpikin anoppi oli sopinut keskenään, etteivät puutu meidän asioihin.

Tämä piti paikkansa.

Äitiäni kaipaan niinkuin äitiä kaipaa.

Anoppiani kaipaan myös, koska hänellä oli paljon tietoa entisen ja myöhemmän asuinpaikkansa asioista, sosiaalinen kun oli.

Ne eivät silloin kiinnostaneet, muuta Rouva teki äitinsä muisteloista

kirjallisen esityksen, jota täydennetään lähinnä hautausmaalta.

Lisäksi anoppi oli myös oivallinen ruoanlaittaja, jolle joulun ruoat olivat kunnia-asia tehdä mahdollismman paljon itse.

Tästä luopuminen terveydellisten seikkojen takia oli hänelle kova pala.

Terveisiä vaan kummallekin sinne pilvenreunalle.

Hyvin täällä pärjätään vaatimattomasti eläen.

Vierailija
9/14 |
11.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään. Hän on ihana ihminen, nykyään oikeastaan yksi läheisimmistä ystävistäni. Siskollani taas on aivan kammottava, täysin rajaton anoppi joka ei muuta teekään kuin pahaa.

Vierailija
10/14 |
11.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän kontrolloi aikanaan omia lapsiaan ja aiheutti heille vakavat psyykkiset häiriöt. Toki appiukollakin oli kyntensä tässä pelissä. Minua kohtaan anoppi on ollut ihan mukava, vaikkakin hänen persoonallisuutensa on siinä määrin vinksallaan, että ihan normikommunikaatiosta ei ole ollut kyse. Kun hänen omat lapsensa hoitivat psyykensä kuntoon, meno oli aika hurjaa, koska anoppi ei nähnyt itsessään mitään vikaa. Me tulemme ihan hyvin toimeen, kunhan muistan suhtautua. 

Vierailija
11/14 |
11.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lihava, kouluttamaton, hidas, laiska, en osaa pukeutua, laitan huonoa ja väärää ruokaa, puhun väärää murretta, vioissa löytyy. Yritämme olla kohteliaita toisillemme ja painan arvostelut pahkaani.

Eu ole avaimia enkä huolisi. Kylässä kun käy istun sohvan reunalla enkä käy kaapeilla.

Vierailija
12/14 |
11.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinappia!

Vierailija
13/14 |
11.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puolet anopeista on pahoja. Toinen puoli, vaimojen äidit, ovat täydellisiä ihmisiä joihin pitää joka päivä olla yhteydessä.

Vierailija
14/14 |
11.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anoppi oli sosiaalityöntekijä, joka valehteli pitkin sosiaalitoimen käytäviä minusta, kun laitoin rajoja hänelle ja kerroin milloin minun lapseni on kotona ja milloin mummolassa. Oli lastensuojelussa töissä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kolme