Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi kukaan ostaisi kampaamon kallista shampoota ym kun Lidlin vastaavat tuotteet ovat

Vierailija
11.12.2022 |

ihan yhtä hyviä ellei parempia? Lidlin hiusnaamio on paras mitä olen koskaan kokeillut. Hiuksista tulee kiiltävät ja hyvinvoivat ja purkki maksaa noin 2-4 e välillä. Sama kosteusvoiteissa. Monestihan Lidlin tuotteet on voittaneet sokkotesteissä ja päihittäneet kalliit merkkituotteet.

Kommentit (42)

Vierailija
1/42 |
11.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut haluaa ostaa luottokampaajaltaan, sillä tavoin pysyy paremmin. 

Vierailija
2/42 |
11.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä naamio? Osa shampoista kuivattaa kovasti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/42 |
11.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs se sen persettä hiertää jos joku haluaa ostaa sitä kalliimpaa.

Vierailija
4/42 |
11.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä naamio? Osa shampoista kuivattaa kovasti.

Cien Nature's best hiusnaamio.

Vierailija
5/42 |
11.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitus voisi olla minun. Olen täsmälleen samaa mieltä.

Vierailija
6/42 |
11.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska haluan mieluummin tukea paikallista kampaajaani kuin saksalaista Lidliä.

Vierailija
7/42 |
11.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole löytänyt Kevin Murphyn voittanutta halvemmista tuotteista.

Vierailija
8/42 |
11.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi hetken toimia, mutta sitten pidemmässä juoksussa hius pysyy parempana ammattilaisten tuotteilla. Niitä vaihdellen.

Vierailija
9/42 |
11.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en tue paikallisia kampaajia. Ne tekee sutta ja sekundaa.

Itse leikatut hiukset ja marketin naamiot ovat sitä, mitä meidän perheessä arvostetaan.

Tiedetään, mitä saadaan.

Hiusnaamion jälkeen muutkin huomaa hiusten kiiltävän.

Vierailija
10/42 |
11.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska mulla on varaa. Onks tää joku neuvostoliitto missä saa ostaa vain yhtä tuotetta, sitä halvinta?

Vierailija
11/42 |
11.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kampaamon shamppoot ovat riittoisiampia, ei tarvii kun pieni tippa laittaa niin toimii. Näin mulla ainakin.

Vierailija
12/42 |
11.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska hiukseni ovat paksut ja luonnonkiharat ja tarvitsevat paljon koskeutta, ja kaikki kokeilemani Lidlin tuotteet ovat vain kuivattaneet hiuksiani lisää. Kiitos, en enää tuhlaa edes sitä paria euroa niihin. Niitä ei voi valitettavasti käyttää edes hätävarana.

Vierailija
13/42 |
11.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni kihara tukka ja viimein löytänyt kampaajan joka ensinnäkin osaa leikata sen hyvin ja etsiä sopivat tuotteet hiuksilleni. Marketin hoitoaine on aina jättänyt tukkani huonokuntoisen ja pörröisen näköiseksi. Nyt käytössä Redkenin hoitoaine ja tukkani loistaa

Vierailija
14/42 |
11.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen ostakoon mitä haluaa. En ole havainnut kampaamojen shampoon olevan parempi kuin markettien, joten käytän halpisshampoota tyyliin XZ tai Panthene.

Vierailija
15/42 |
11.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska minulla on miehen luottokortti ja olen sen arvoinen

Vierailija
16/42 |
11.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jokainen ostakoon mitä haluaa. En ole havainnut kampaamojen shampoon olevan parempi kuin markettien, joten käytän halpisshampoota tyyliin XZ tai Panthene.

Olikohan kauan sitten jossain iltapäivälehdessä kirjoitus, että hinnalla ei ollut kovin merkitystä ja usein edulliset tuotteet ovat ihan yhtä hyviä kuin hiukan kalliimmatkin. Jokainen ostaa mitä itse päättää ostaa.

Vierailija
17/42 |
11.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

KOska laatu maksaa ja Lidl kohdalla laadusta on turha puhua. OSta sinä ap litukastas sekundaa minkä persse kestää. Me muut tehdään omat valintamme omien mieltymysten sekä kukkaron mukaan.

Tääkin palsta on pilattu maksettujen LDL-trollien toimesta.

Vierailija
18/42 |
11.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska mulla on varaa. Onks tää joku neuvostoliitto missä saa ostaa vain yhtä tuotetta, sitä halvinta?

Voi ostaa parasta Lidlistä, ja sitten antaa kampaajalle almuja, jos haluaa tukea häntä rahallisesti. Win-win.

Vierailija
19/42 |
11.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole löytänyt Kevin Murphyn voittanutta halvemmista tuotteista.

Kevin Murphyn blonde angel wash on toiminut mulla tosi hyvin.

Vierailija
20/42 |
11.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska hiukseni ovat paksut ja luonnonkiharat ja tarvitsevat paljon koskeutta, ja kaikki kokeilemani Lidlin tuotteet ovat vain kuivattaneet hiuksiani lisää. Kiitos, en enää tuhlaa edes sitä paria euroa niihin. Niitä ei voi valitettavasti käyttää edes hätävarana.

Sama ongelma. Lisäksi Lidl hehkutetut rasvat aiheuttaa minulle ihottumaa ja rasvat saa silmät kirvelemään. En tiedä miksi. Koskee monia muita tuotteita myös, mutta ei ne kaikille käy.

Otan muuten vastaan vinkit kiharien hoitoaineista. Aina kun löydän hyvän, sen myynti Suomessa loppuu.