Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi kukaan ostaisi kampaamon kallista shampoota ym kun Lidlin vastaavat tuotteet ovat

Vierailija
11.12.2022 |

ihan yhtä hyviä ellei parempia? Lidlin hiusnaamio on paras mitä olen koskaan kokeillut. Hiuksista tulee kiiltävät ja hyvinvoivat ja purkki maksaa noin 2-4 e välillä. Sama kosteusvoiteissa. Monestihan Lidlin tuotteet on voittaneet sokkotesteissä ja päihittäneet kalliit merkkituotteet.

Kommentit (42)

Vierailija
21/42 |
11.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska mulla on varaa. Onks tää joku neuvostoliitto missä saa ostaa vain yhtä tuotetta, sitä halvinta?

Voi ostaa parasta Lidlistä, ja sitten antaa kampaajalle almuja, jos haluaa tukea häntä rahallisesti. Win-win.

Ei se niin mene. Lidl on meillä kaukana. Ja kaikessa kulutuksessa otan huomioon suomalaisuuden, ekologisuuden yms. Se mikä sopii yhdelle , ei sovi toiselle. Itse tosiaan käytän lähi- ja kivijalkakauppoja ja Suomessa valmistettuja, suunniteltuja yms niin paljon kuin pystyn. Haluan tuottaa työtä Suomeen.

Vierailija
22/42 |
11.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo riippuu hyvin paljon hiustyypistä mikä shampoo sopii ja mikä ei. Jos on käsitellyt hiukset täytyy olla huomattavasti varovaisempi sen suhteen mitä aineita hiuksiinsa laittaa, mulla ainakin suurin osa shampoista (kaikki kokeilemani halvat ja monet kalliimmatkin) aiheuttaa hirveän takkukasan suihkun jälkeen, joten kokemuksen kautta suosiolla olen päätynyt maksamaan enemmän tuotteista, jotka sopii mulle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/42 |
11.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska haluan mieluummin tukea paikallista kampaajaani kuin saksalaista Lidliä.

Järjetön kommentti. Molemmissa myynnissä ulkomaalaisia tuotteita. Molemmissa töissä suomalaisia. Molemmat maksavat veronsa Suomeen.

Vierailija
24/42 |
11.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotkut haluaa ostaa luottokampaajaltaan, sillä tavoin pysyy paremmin. 

Mikä pysyy? Kukkaro tyhjänä? :D

Vierailija
25/42 |
11.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

koska minulla on miehen luottokortti ja olen sen arvoinen

Käytät miehesi korttia???

Vierailija
26/42 |
11.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osta merkkituoteita kampaajilta vain nettikaupoista kuten Lookfantastic. Kampaajilla tuotteet huomattavasti kalliimmat kuin tuolla.

Vierailija
27/42 |
11.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kukin ostaa sitä, mihin on varaa.

Vierailija
28/42 |
11.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En juuri koskaan käytä hoitoainetta. Pesen tukkani kerran viikossa näillä halpatuotteilla.

Kerran kampaaja kysyi, mitä hoitoainetta käytän, kun hiukseni ovat niin hyvässä kunnossa. Vastasin rehellisesti, että en mitään.

Joskus välipäivinä käytän kuivashampoota. Jossain lehdessä kampaaja kertoi, että yhä enemmän on ylihoidettuja hiuksia. Ongelma sekin.

Moni käyttää liian voimakkaita shampoita ja liian usein ja poistaa siten hiuksista ja päänahasta sen luonnollisen suojakerroksen.

Kemikaaleja, kemikaaleja...

Vierailija
29/42 |
11.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ostan kampaamosta shampoot, hoitoaineet ja muut, ihan vain tukeakseni yrittäjää ja pitääkseni palvelut lähelläni. Ja hinta ei ole se tärkein kriteeri ostopäätöstä tehdessä.

Vierailija
30/42 |
11.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostan aina kampaajaltani.Saan omiin hiuksiini parasta laatua.

Ja haluan tukea kampaajaani.

Vierailija
31/42 |
11.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Järjetön kommentti. Molemmissa myynnissä ulkomaalaisia tuotteita. Molemmissa töissä suomalaisia. Molemmat maksavat veronsa Suomeen.

Järjetön kommentti.

Asun keskisuuressa kaupungissa ja tänne tuli n. 10v sitten Prismaan parturi ja työvoima tulee oppisopimuksen kautta.

Nyt kaupungista n. 70% partureista on lopettanut toiminnan ja yrittäjät jääneet työttömäksi tai vaihtanut alaa.

Aluksi Prisma piti hinnat alhaalla, mutta nyt kun kilpailua ei ole, hintoja on nostettu tuntuvasti.

Sama kukkakaupoissa tai elintarvikekaupoissa.

Vierailija
32/42 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

koska minulla on miehen luottokortti ja olen sen arvoinen

Tästä ei tiedä, mitä ajattelisi.

Mutta muuten aiheeseen, että molempi hyvä eli jokainen ostaa sitä, mikä toimii ja minkä oikeaksi valinnaksi tuntee. Mutta on kiva, kun saa esim. hyviä vinkkejä. 

Vierailija
33/42 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi joku ostaisi tuotteita sinun käskystä?

Vierailija
34/42 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska mä haluan käyttää shampoota mikä sopii mun hiuksille. Se ei ole lidlin shampoo.

Vierailija
35/42 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lidlin samppoissa on enemmän vettä kuin missään! Edullisin tuote käytössä on lorealin samppoot. Rustasta pari euroa. 

Vierailija
36/42 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lidlin omistaja Dieter Schwartz on MAAILMAN 37. rikkain ihminen. Ja lisää vaan pitää antaa?

Vierailija
37/42 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin lyödä vetoa AP, että sulla ei ole erityisen käsiteltyjä hiuksia. 

Vierailija
38/42 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En juuri koskaan käytä hoitoainetta. Pesen tukkani kerran viikossa näillä halpatuotteilla.

Kerran kampaaja kysyi, mitä hoitoainetta käytän, kun hiukseni ovat niin hyvässä kunnossa. Vastasin rehellisesti, että en mitään.

Joskus välipäivinä käytän kuivashampoota. Jossain lehdessä kampaaja kertoi, että yhä enemmän on ylihoidettuja hiuksia. Ongelma sekin.

Moni käyttää liian voimakkaita shampoita ja liian usein ja poistaa siten hiuksista ja päänahasta sen luonnollisen suojakerroksen.

Halpashampoossa ja kuivashampoissa kun ei ole kemikaaleja 🤦🏻🤦🏻🤦🏻

Vierailija
39/42 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lidlin samppoissa on enemmän vettä kuin missään! Edullisin tuote käytössä on lorealin samppoot. Rustasta pari euroa. 

Ja vielä paskempaa on Lidlin suihkusaippua. Lirin loron lattialle kun sitä kaataa käteen. 

Vierailija
40/42 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerran kampaaja kysyi 🤣😂. Aina tämä paska vale. Aina.