Raskaustesti näyttää negaa
Olen tehnyt kaksi testiä, viikko väliä testaamisella. Silti selkeää negatiivista näyttää. Teenkö jotain väärin vai mitä ihmettä, nyt olisi menossa jo raskausviikko 7, eli kai sen pitäisi ihan selvästi näkyä testissä?
Kommentit (22)
Vierailija kirjoitti:
Joki muu syy kun raskaus. Jos oireita tai menkkoja ei kuulu.
apua :(
Joskus voi jäädä väliin muutenkin. Mikä sun tilanne siis kaikenkaikkiaan on?
Vierailija kirjoitti:
Olen harrastanut suojaamatonta yhdyntää useasti joten raskauden mahdollisuus on. Edelliset kuukautiset olivat lokakuun lopulla..
Olen nyt ensi viikolla menossa käymään ihan verikokeissa ja antamassa samalla sukupuolitaudeista näytteet.
Alkoi nyt huolestuttaa että mikähän minulla on
Ovuloimaton kierto voi viivästyttää kuukautisia reilustikin.
Mahdollista varmaan myös se, että olet alun perin ollut raskaana, ja sen jälkeen on tullut varhainen keskenmeno, minkä takia ei enää näy raskaustestissä
Vierailija kirjoitti:
Vaihdevuodet?
Olen 27 vuotias.
Mistä päättelet, että raskaus on? Kuukautiset voi jäädä väliin muistakin syistä.
Mulla oli hormonikapselin poistamisen jälkeen kaksi yli 8 vk kiertoa, missä ei tainnut olla ovista ja niukat menkat sitten. Nyt on ollut yksi normaali 30 pv kierto ja niukat menkat. Sen jälkeen kahden viikon jälkeen huomasin kunnon ovisliman (en tikuttanut mutta selkee) ja oletan että nyt vasta tulossa normaalit menkat. Tosin meillä kyllä keskeytetty ja kondomi käytössä vaihdellen, ei yritetä raskautta.
Mut siis ehkäisyn poisjättämisen jälkeen voi viivästyä. Mulla ollut 19 v myös alipainon takia pois mutta bmi oli jotain 15-16...
Vierailija kirjoitti:
Mistä päättelet, että raskaus on? Kuukautiset voi jäädä väliin muistakin syistä.
Se oli kai ensimmäinen ajatus. Ei ole aiemmin käynyt näin. Kaksi kertaa olen aikaisemmin ollut raskaana..
Onko kenelläkään kokemusta tämmöisestä? mistä johtui?
Vierailija kirjoitti:
Mulla oli hormonikapselin poistamisen jälkeen kaksi yli 8 vk kiertoa, missä ei tainnut olla ovista ja niukat menkat sitten. Nyt on ollut yksi normaali 30 pv kierto ja niukat menkat. Sen jälkeen kahden viikon jälkeen huomasin kunnon ovisliman (en tikuttanut mutta selkee) ja oletan että nyt vasta tulossa normaalit menkat. Tosin meillä kyllä keskeytetty ja kondomi käytössä vaihdellen, ei yritetä raskautta.
Mut siis ehkäisyn poisjättämisen jälkeen voi viivästyä. Mulla ollut 19 v myös alipainon takia pois mutta bmi oli jotain 15-16...
Minulle on tullut kuukautiset normaalisti ehkäisyn lopetettuani. Ja olen ylipainoinen joten painokaan ei voi olla syy.
Et ainakaan ole raskaana, kyllä se HCG jo olisi näkynyt testeissä.
Epäsäännöllinen ja ovuloimaton kierto, veikkaisin. Ja joskus ne kuukautiset vain jää pois vaikka selkeää suytä ei olekaan. Ehkä stressiä ja epäsäännölliset elämäntavat?
Itselläni ultran mukaan munarakkula puhkeaa kyllä ja ovulaation pitäisi tapahtua, mutta ehkä rakkula onkin tyhjä eli ei sisälläkään munasolua. ..
Vierailija kirjoitti:
Et ainakaan ole raskaana, kyllä se HCG jo olisi näkynyt testeissä.
Epäsäännöllinen ja ovuloimaton kierto, veikkaisin. Ja joskus ne kuukautiset vain jää pois vaikka selkeää suytä ei olekaan. Ehkä stressiä ja epäsäännölliset elämäntavat?Itselläni ultran mukaan munarakkula puhkeaa kyllä ja ovulaation pitäisi tapahtua, mutta ehkä rakkula onkin tyhjä eli ei sisälläkään munasolua. ..
mietin myös että kyllähän se pitäisi jo testissä näkyä, teki testin sitten aamuvirtsasta tai ei.
olen myös ollut todella väsynyt, olen käytännössä nukkunut viikon
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se oli kai ensimmäinen ajatus. Ei ole aiemmin käynyt näin. Kaksi kertaa olen aikaisemmin ollut raskaana..
Onko kenelläkään kokemusta tämmöisestä? mistä johtui?
Itselläni juurikin ovuloimaton kierto aiheutti. Ihan normaalia, että joskus ovulaatio vain jää välistä. Sitten myöskään stressin merkitystä ei pidä vähätellä, etenkin jos niitä menkkojen puuttumista nyt kovinkin stressaa, niin sekin saattaa niiden alkua siirtää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen harrastanut suojaamatonta yhdyntää useasti joten raskauden mahdollisuus on. Edelliset kuukautiset olivat lokakuun lopulla..
Olen nyt ensi viikolla menossa käymään ihan verikokeissa ja antamassa samalla sukupuolitaudeista näytteet.
Alkoi nyt huolestuttaa että mikähän minulla on
Alkoi kovasti kiinnostaa nuo sun suojaamattomat yhdynnät. Kerrotko niistä sellai melko yksityiskohtaisesti lisää?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alkoi nyt huolestuttaa että mikähän minulla onAlkoi kovasti kiinnostaa nuo sun suojaamattomat yhdynnät. Kerrotko niistä sellai melko yksityiskohtaisesti lisää?
menehän setä muualle haaveilemasta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulle on tullut kuukautiset normaalisti ehkäisyn lopetettuani. Ja olen ylipainoinen joten painokaan ei voi olla syy.
Ylipaino voi olla myös syy sille, että kuukautiskierto häiriintyy. Olen itsekin ylipainoinen, ja minulla kuukautiset muuttuivat epäsäännöllisiksi hormonaalisen ehkäisyn lopettamisen jälkeen.
Joki muu syy kun raskaus. Jos oireita tai menkkoja ei kuulu.