Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Raskaustesti näyttää negaa

Vierailija
11.12.2022 |

Olen tehnyt kaksi testiä, viikko väliä testaamisella. Silti selkeää negatiivista näyttää. Teenkö jotain väärin vai mitä ihmettä, nyt olisi menossa jo raskausviikko 7, eli kai sen pitäisi ihan selvästi näkyä testissä?

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
11.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko kilppariarvot tutkittu?

viime keväänä viimeksi

Vierailija
22/22 |
11.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla oli hormonikapselin poistamisen jälkeen kaksi yli 8 vk kiertoa, missä ei tainnut olla ovista ja niukat menkat sitten. Nyt on ollut yksi normaali 30 pv kierto ja niukat menkat. Sen jälkeen kahden viikon jälkeen huomasin kunnon ovisliman (en tikuttanut mutta selkee) ja oletan että nyt vasta tulossa normaalit menkat. Tosin meillä kyllä keskeytetty ja kondomi käytössä vaihdellen, ei yritetä raskautta.

Mut siis ehkäisyn poisjättämisen jälkeen voi viivästyä. Mulla ollut 19 v myös alipainon takia pois mutta bmi oli jotain 15-16...

Minulle on tullut kuukautiset normaalisti ehkäisyn lopetettuani. Ja olen ylipainoinen joten painokaan ei voi olla syy.

Ylipaino voi olla myös syy sille, että kuukautiskierto häiriintyy. Olen itsekin ylipainoinen, ja minulla kuukautiset muuttuivat epäsäännöllisiksi hormonaalisen ehkäisyn lopettamisen jälkeen.

Jep, mä olen kyllä ihan normaalipainoinen tosin ja kirto normalisoitumassa hormoniehkäisyn jälkeen. Luulen, että kapselin jälkeen vain ekat kuukaudet epäsäännöllisiä. Normaalipainossa ollut muuten säännöllinen kierto ja nopeasti alkaneet raskaudet T. Tuo ensin kommentoinut

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla